Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Spotify - automatisk stopp?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-17, 22:11   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Spotify - automatisk stopp?

Jeg sovner med lyd på øret, og fram til nå har Spotify stoppet å spille når spillelista er ferdig. Etter en oppdatering spiller den nå hele natta gjennom. Forrige oppdatering skjedde også dette, men da kunne jeg gå inn på innstillinger og klikke av på at jeg ikke ville at Spotify skulle spille sanger etter at playlist var ferdig. Den står fortsatt på hos meg, og Spotify spiller jo ikke sanger etter at playlist er ferdi. Problemet er at den spiller playlist hele natta gjennom, selv om lista mi er kun 30 minutter lang. Går det ikke an å få Spotify til å stoppe etter endt spilleliste lengre?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-17, 21:20   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify - automatisk stopp?

Min stopper såfremt den ikke står på repeat. Samme med ungene sine. Så rart (og kjedelig) problem.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-17, 21:21   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify - automatisk stopp?

Min har også blitt rar etter siste oppdatering. I stedet for å slutte å spille, begynner den på en helt random spilleliste. Det er kjempeirriterende.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-17, 22:14   #4
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spotify - automatisk stopp?

Du kan slå det av inne på settings. Autoplay heter funksjonen du skal slå av.

Det er også verdt å notere seg at når spillelisten er ferdig, så starter "playlist radio" basert på den spillelisten du hørte på, og da velger den tilfeldige sanger fra Spotift og ikke bare sanger man har lastet ned til offline.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-17, 22:36   #5
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spotify - automatisk stopp?

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Du kan slå det av inne på settings. Autoplay heter funksjonen du skal slå av.

Det er også verdt å notere seg at når spillelisten er ferdig, så starter "playlist radio" basert på den spillelisten du hørte på, og da velger den tilfeldige sanger fra Spotift og ikke bare sanger man har lastet ned til offline.

Det kunne jeg på forrige oppdatering. Ikke nå lengre. Jeg har slått av at den spiller videre på andre sanger etter at playlist er ferdig. Etter en oppdatering før jeg fikk slått av å spille tilfeldige sanger, våknet jeg midt på natta av Michael Bolton. Snakk om mareritt! Også lurer jeg veldig på hvilke sanger jeg spilte som fikk opp han.

Jeg vil at den skal stoppe spillinga når playlist er ferdig. Det gjorde den før.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no