Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ang mål på baderom

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-11, 13:22   #1
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.844
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ang mål på baderom

Ei venninne skal pusse opp badet i leiligheten sin, og vil gjerne utvide det litt. Når utvidelsen er gjort vil badet være rektangulært og ha målene 330*250.
Jeg får ikke lagt ut romtegning der jeg er nå, men døren er midt på kortveggen til venstre i rektanglet. Det er ikke vindu på badet. Toalettet må stå på kortveggen til høyre i rektanglet.
Hun vil kjøpe serien "Flåren" fra Ikea der skapet med vask er 80 cm, ellers vil hun bestille to frittstående skap som ikke er så store. Disse trenger ikke å stå sammen med vasken bare de får plass på badet.
Hun lurer på om hun kan klare å få plass til både badekar og dusj på badet sitt, eller om det blir altfor trangt.
Noen som klarer å se for seg str på badet og om dette kan gå? Evnt tegne badet? Hun er veldig takknemlig hvis noen har meninger, skummelt å handle inn badekar hvis det ikke blir plass på badet.
Jeg skal også pusse opp badet vårt, men vi skal ikke ha badekar og har heller ikke samme str på badet så jeg kan ikke hjelpe noe særlig med å synse. Dessuten har hun veldig lite bad nå så jeg klarer ikke å se for meg hvor stort det blir.
Noen som vil hjelpe?

Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-07-11, 16:13   #2
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.912
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ang mål på baderom

Her kan du tegne og planlegge bad, http://www.bad.no/tegn-ditt-bad/

Gå til tegn/Roomsketsher og velg ny for å legge inn form og så kan du klikke og dra for størrelsen, plassere inventar, vinduer osv

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 10:02   #3
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.844
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang mål på baderom

Tusen takk

Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no