Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kitchenaid blender

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-11, 12:52   #1
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Kitchenaid blender

Er den god? Noen som har den?

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 13:02   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.738
Blogginnlegg: 630
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Ja og ja.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 13:41   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.738
Blogginnlegg: 630
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Jeg svarer på prikkespørsmålet ditt i tråden jeg: Jeg har ikke brukt den så mye til å knuse is, men lager jo f.eks. smoothie med flere frosne ingredienser uten problem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 18:44   #4
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Da har jeg bestilt en kremhvit blender Den kommer på døra i morgen, gleder meg til å prøve den

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 19:10   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.854
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Ja, ja og ja. (Den knuser is helt fint.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 19:16   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Ja, og ja.

Men obs obs obs! Jeg skulle blende tomater, og da ble det naturligvis en god del søl på lokkdelen. Etter en runde i oppvaskmaskin (mulig den ikke skal vaskes i maskin altså, sånt pleier ikke jeg være så god på å sjekke ) er nå lokkdelen rosa for alltid. Jeg vet ikke hva som skjedde, men fargen må ha fiksert seg eller noe. Jeg har prøvd bleking, flekkfjerningsmidler, you name it, men den er like herlig rosa.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 19:16   #7
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ja, ja og ja. (Den knuser is helt fint.)

Så bra!

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 22:00   #8
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Tomat og plast er en forferdelig kombinasjon! Jeg har også ødelagt fine ting på den måten, kokosbolle!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 22:35   #9
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Hvilken farge har dere, da?

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-11, 23:58   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Jeg har kremfarget med rosa lokk.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 00:04   #11
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg har kremfarget med rosa lokk.



Har bestilt kremfarget jeg også

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 11:43   #12
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ja, og ja.

Men obs obs obs! Jeg skulle blende tomater, og da ble det naturligvis en god del søl på lokkdelen. Etter en runde i oppvaskmaskin (mulig den ikke skal vaskes i maskin altså, sånt pleier ikke jeg være så god på å sjekke ) er nå lokkdelen rosa for alltid. Jeg vet ikke hva som skjedde, men fargen må ha fiksert seg eller noe. Jeg har prøvd bleking, flekkfjerningsmidler, you name it, men den er like herlig rosa.

Det samme skjedde her. Dvs, jeg knuste ikke tomater men vasket lokket i oppvaskmaskinen og det var rosa når det kom ut.

Men blenderen er bra og lekker å se på

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 11:46   #13
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Det samme skjedde her. Dvs, jeg knuste ikke tomater men vasket lokket i oppvaskmaskinen og det var rosa når det kom ut.

Men blenderen er bra og lekker å se på

Hmmm, kanskje det bare blir sånn av oppvaskmaskinen? Da bør man ikke vaske lokket i maskin, altså.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 12:15   #14
Curly
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.275
Curly er litt kulCurly er litt kul
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Hmmm, kanskje det bare blir sånn av oppvaskmaskinen? Da bør man ikke vaske lokket i maskin, altså.

Jeg vasker det ikke i maskin lenger. Lokket er forresten ikke spes. rosa lenger nå

__________________
Jau
Curly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 12:39   #15
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Da vet jeg det Vaskes for hånd.

bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 12:55   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.249
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Sånne hvite plastdeler blir jo rosa bare av å være i samme oppvaskmaskin som noe med tomatsaus på seg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 14:57   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.316
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Jeg har fått masse strawberry daiquries på min kremhvite, og vasket det lykkelig i maskinen. Mulig jeg skal revurdere.

Ikke er det så mye daiquiries å skryte av lenger heller. Disse kidsa, ass. Cramps my style.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 19:30   #18
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Sånne hvite plastdeler blir jo rosa bare av å være i samme oppvaskmaskin som noe med tomatsaus på seg.

Jepp, alltid sjekke oppvaskmaskina etter pizzamekking. :btdt:

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 20:02   #19
bulle
Superduperaktiv
 
bulle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 527
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Kitchenaid blender

Da har jeg fått den i hus

Ser i bruksanvisningen at lokket IKKE slal vaskes i oppvaskmaskinen (som om jeg ikke visste det )

Da blir det Strawberry Daiquiri i dag


Sist redigert av bulle : 04-08-11 kl 21:11.
bulle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no