Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvordan pynter du til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-07, 18:48   #41
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

På kjøpmannsdisken i stuen lager jeg en juleby med masse nisser, 2 lafta hus og lys. Eller så har vi juletreet som vi setter pynter lille julaften. Jeg har litt juleduker som jeg bruker og det er på kjøkkenet og stua jeg pynter. Gidder ikke å ta hvert eneste rom.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 18:51   #42
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.482
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Pynter med det vi har... Og det betyr nisser, engler og slike ting som jeg enten har kjøpt fordi jeg likte det eller ting vi har fått i gave. Har røde julegardiner, og i år som vi har kjøpt sort sofa så skal jeg investere i røde puter også...

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 19:12   #43
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Her er det også more is more. En salig blanding av hjemmelaget, "etnisk", religiøst, osv. Alle slags farger og former. Jula er ikke den tida jeg er opptatt av matchende interiør. (Vel, nå er jeg egentlig aldri opptatt av matchende interiør. *viser til tittel*) Gardinene er det samme hele året, men vi har nok en arvet juleduk fra 50-tallet i et eller annet skap som kanskje kommer fram hvis vi finner den.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:57   #44
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Jeg ELSKER julen.Og pynter MYE,
kan ikke få nok julepynt jeg for min del,Her går det i rødt og gull.
'Nisser,engler og masse lys.Adventstaker i hvertfall5-6 vinduer,julestjerner,lys på en busk og to utenfor huset. Julegardiner,juleduker,røkelse,og pepperkaker,julebrus.Ja i det hele tatt,Liker ikke minimaistisk stil når det gjelder julen,blir nesten litt tussete når julen nærmer seg.Min mor er lik,og ungene mine også.De gleder seg slik til vi skal begynne pyntingen de også.
Vi koser oss gløgg ihjel i det overpyntete julehuset vårt.Enkelt og greit

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no