Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Can you do the Asian Squat?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Se resultatene: Kan du "Asian Squat"?
Ja, seff. Sitter sånn hele tiden. 63 70,79%
Nei, jeg kunne det når jeg var yngre, men nå er jeg for stiv. 7 7,87%
Eh, nei. Det er ikke normalt å drive på sånn. Er det en yoga pose? 10 11,24%
Epler og ananas. 9 10,11%
Deltakere: 89. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-16, 13:33   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Det var ikke ment som noen fornærmelse at jeg antok at dette var noe de fleste kunne altså, jeg var ikke klar over at det var unormalt å sitte sånn behagelig. Jeg skjønner jo selvsagt at skader, stramme muskler og dte at man aldri har sittet sånn kan gjøre det vanskelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 13:39   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Jeg tror vel neppe det har noe med om man er vant til å tisse i naturen eller ei, i hvert fall.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 13:42   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg tror vel neppe det har noe med om man er vant til å tisse i naturen eller ei, i hvert fall.

Det tok jeg med fordi da sitter man jo sånn (Jeg gjør hvertfall det), og de amerikanerne jeg kjenner har ALDRI tisset i naturen. Så da tenkte jeg at det var en måte hvor evnen til å sitte sånn ble holdt ved like, og siden nordmenn er så glade i gå gå turer i skog og fjell, så følger det litt tissing med.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 13:44   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Man sitter da så klart ikke med hælene nedi når man tisser på fjellet. Man sitter på tåballene, klare til sprang i det øyeblikket man oppdager at det er en hoggorm under seg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 13:47   #25
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Kun hvis jeg sitter veldig bredbent og utoverbent. Gjør det kun ved tissing i skogen, egentlig. Bruker aldri høye hæler.

Dere som siter at dere kan; mener dere med knær og bein nesten inntil hverandre, som på bildet under? For i India så jeg folk sitte slik hele tiden og jobbe, knapt nok sett det her. De fleste jeg ser på huk har, sitter med beina fra hverandre.



Derimot satt jeg i alle år og gjorde lekser i skredderstilling med bøkene foran meg på gulvet.

__________________
07 og 10

Sist redigert av Pelle : 27-05-16 kl 13:54.
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 13:51   #26
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Jeg setter ikke hælene nedi når jeg tisser i naturen / på hull-i-gulvet-toaletter, og jeg er ikke redd for hoggorm/dopyton engang.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 13:52   #27
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Jeg kan det, er ikke i spesielt god form og har ikke tisset i naturen på veldig mange år. Men bruker lite høye hæler da.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 13:53   #28
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Vet ikke helt hva jeg skal svare, for jeg kan det, men er egentlig svært sjelden jeg faktisk sitter slik. Måtte teste for å kunne svare på om jeg kunne det eller ikke.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 14:02   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Man sitter da så klart ikke med hælene nedi når man tisser på fjellet. Man sitter på tåballene, klare til sprang i det øyeblikket man oppdager at det er en hoggorm under seg.

Jeg er veldig lite redd for å bli bitt i baken, tydeligvis. Selv om jeg er redd for zombiesauer på fjellet.

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Dere som siter at dere kan; mener dere med knær og bein nesten inntil hverandre, som på bildet under? For i India så jeg folk sitte slik hele tiden og jobbe, knapt nok sett det her. De fleste jeg ser på huk har, sitter med beina fra hverandre.



Derimot satt jeg i alle år og gjorde lekser i skredderstilling med bøkene foran meg på gulvet.

Må teste. Jeg kan sitte med bena ganske smalt, men foretrekker å sitte med dem ganske bredt og armene på innsiden eller oppå knærne.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 14:04   #30
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Ikke noe problem det, gjør det stadig vekk. Men så er jeg visstnok litt for fleksibel i følge fysioterapeuten.
Men jeg jeg gjør det ikke så lenge av gangen for det svimler ofte for meg når jeg reiser meg. Blodtrykksfall...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 14:06   #31
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg er veldig lite redd for å bli bitt i baken, tydeligvis. Selv om jeg er redd for zombiesauer på fjellet.


Må teste. Jeg kan sitte med bena ganske smalt, men foretrekker å sitte med dem ganske bredt og armene på innsiden eller oppå knærne.

Jeg gjør begge deler avhengig av hva jeg holder på med.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 14:16   #32
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Jeg kan, men det er kanskje å overdrive at jeg gjør det absolutt hele tiden selv om jeg svarte det. Men jeg gjør det faktisk en del, med ungene og når jeg gjør yoga og sånn forskjellig. :relativt myk:

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 14:20   #33
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Har ikke sjans. Datteren min på syv kan heller ikke. Jeg har veldig korte muskler og er plaget med det, skulle gjerne kunnet dette.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 14:45   #34
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Jeg kan ikke, og jeg er av asiatisk avstamning. Jeg har alltid vært stiv i muskulaturen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 14:45   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Jeg er stiv som en stokk (eller som en løper, egentlig), men dette kan jeg. Mannen kan ikke. Han kan ikke sitte geisha heller, altså å sitte på leggene og ha rumpa nedpå hælene. Fotballspiller.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 14:46   #36
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kan ikke, og jeg er av asiatisk avstamning.

Bad asian.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 14:51   #37
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Bad asian.

Ja, jeg har vel alltid tenkt at det er en grunn for at jeg gikk i eksporten.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 14:54   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, jeg har vel alltid tenkt at det er en grunn for at jeg gikk i eksporten.

Du, ass. Det er da luksusartiklene som eksporteres!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 14:55   #39
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du, ass. Det er da luksusartiklene som eksporteres!

Og billige etterligninger.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 14:56   #40
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Can you do the Asian Squat?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, jeg har vel alltid tenkt at det er en grunn for at jeg gikk i eksporten.

Du er som oss, har ikke øvd. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no