Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis noen omtaler deg som "babe", oppfatter du det positivt eller negativt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er "babe" et positiv eller negativt ladet uttrykk?
Positivt, det er en kompliment 74 56,92%
Negativt, det er nedlatende 41 31,54%
Babe? Kaller du meg en GRIS, lissom? 4 3,08%
Maverick, det er på tide å jobbe nå! 11 8,46%
Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-13, 22:44   #81
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis noen omtaler deg som "babe", oppfatter du det positivt eller negativt?

Baby likar eg da. Sikkert sett for mykje Dirty dancing

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 11:41   #82
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis noen omtaler deg som "babe", oppfatter du det positivt eller negativt?

Da har Mannen fått sett resultatene av undersøkelsen so far, og jeg har fått bevist at jeg hadde rett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 12:19   #83
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis noen omtaler deg som "babe", oppfatter du det positivt eller negativt?

Hot og babe er to heeeelt forskjellige ting.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 16:46   #84
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis noen omtaler deg som "babe", oppfatter du det positivt eller negativt?

Jeg vet ikke helt om jeg hadde triumfert over at man oppfatter noe som et kompliment når en mann som jo typisk er den som sier det mener det er nedlatende?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 16:47   #85
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis noen omtaler deg som "babe", oppfatter du det positivt eller negativt?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg vet ikke helt om jeg hadde triumfert over at man oppfatter noe som et kompliment når en mann som jo typisk er den som sier det mener det er nedlatende?

Tenkte du på det jeg skrev nå?

Jeg oppfatter det ikke som noe kompliment, så det var ikke det jeg triumferte over. Bare at jeg hadde rett i mine antagelser.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 20:58   #86
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvis noen omtaler deg som "babe", oppfatter du det positivt eller negativt?

Hadde gubben sagt det, så hadde det sikker vært positivt, men jeg ville nok tolket det annerledes fra noen andre.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 21:26   #87
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Hvis noen omtaler deg som "babe", oppfatter du det positivt eller negativt?

Det kommer helt an på hvem som sier det, og ikke minst HVORDAN det sies. Sånn i utgangspunktet er babe et ord jeg tar som kompliment, men jeg ser at jeg nok fint kunne hatt lyst til å gi enkelte en skikkelig kilevink etter å ha kalt meg babe

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no