Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vask av fellesgang, hva er riktig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-13, 10:13   #1
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vask av fellesgang, hva er riktig?


Jeg storkoser meg fortsatt som styreleder. :iråni: Og har nå hengt opp en vaskeliste for denne boligen jeg bor i.

Sånn kort fortalt.

Det er en 4manns bolig, med felles ingang.
Altså en flate nede, trapp opp og liten flate her oppe.

Når jeg flytta inn for 1år siden, så har det vært liten orden i vaskingen. Jeg har vasket 3-4ganger tror jeg, men når det kun blir meg, så blir det litt sånn "GAD GIDD IKKJE".

Men hun gamlemor oppi andre etage her, føler det på nøyaktig samme måte. Og hun har egentlig klaga siden hun flytta inn på hvor jævlig det ser ut i felles gangen. Og himmel jeg er smertelig enig altså, men har ikke giddi å gjort noe med det rett og slett.

Men nå er jeg lei, så satt opp en vaskeliste.
Enkelt forklart med hver leilighet som vasker, altså det blir hver 4.uke vi må vaske. Ikke akkurat ofte liksom. Da blir det vaska her en gang i uken, men man trenger bare vaske selv hver 4.uke. God løsning tenker jeg.

Men så kommer problemstillingen, som jeg VET kommer til og bli ett H senere idag når noen kommer hjem fra jobb.

Hvem skal vaske hva?

Altså er det riktig av meg og forvente at de i 1.etage også vasker opp trappen og den lille flaten her oppe?

Eller "slipper de unna" med kun flaten nede mens vi her oppe må vaske alt?

Jeg vil ikke ta diskusjonen før jeg eventuelt får høre fra andre at jeg ikke er helt urimelig, siden jeg syns jo de kan ta alt, SÅ møkkete er ikke trappa og flaten oppe her i forhold til flaten nede for å si det sånn.

Men er jeg urimelig hvis jeg forventer det?

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 10:15   #2
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.790
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Jeg hadde vasket hele greia om jeg hadde bodd i 1. etasje uten å mukke.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 10:17   #3
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg hadde vasket hele greia om jeg hadde bodd i 1. etasje uten å mukke.

Ja JEG ser som sagt ikke problemet, da det er uansett ikke mye det er snakk om her.

Men så er det greit å høre om jeg blir HELT urimelig og teit hvis jeg kommer til og ta den diskusjonen med hun som jeg VET kommer til og lage ett vel ja helvete uten like.

Så da er nå hvertfall 1 til som ikke syns jeg er helt urimelig.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 10:19   #4
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.790
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Jeg hadde blitt mer vanskelig dersom styreleder hadde pålagt meg å vaske fryktelig OFTE. Jeg bodde ved siden av en mann som mente at vi skulle spyle søplekassene (ute altså) HVER uke. Da holdt jeg på å tørne...

Om jeg vasker 5 eller 10 kvadratmeter når jeg først er i gang spiller ingen rolle for meg i hvert fall.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 10:19   #5
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Du er ikke urimelig, syns jeg. Men da vi bodde i firemannsbolig hadde vi vaskehjelp som tok felles oppgang. Veldig grei ordning som ikke kostet all verdens og som sikkert sparte oss for en del irritasjon. Det var kanskje ekstra greit for oss, siden de som bodde i den ene leiligheten hadde vaskehjelp uansett.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 10:20   #6
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.598
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Jeg ville heller vasket hele hver fjerde uke, enn å vaske en liten flate annenhver uke. Synes du har en god løsning, jeg.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 10:24   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Alle må vaske alt hver fjerde uke, eller betale noen for å gjøre det.
Ferdig!

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 10:25   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Vi har samme løsning, vi er seks leiligheter som bytter på å vaske en trapp. Alle vasker da fra topp til bunn. Det var mye bal før fordi de nederste var sure fordi deres trapp ble mer møkkete enn de som bodde lenger opp, og en hel haug med andre mer eller mindre rare argumenter. Vi fant ut at det ble renest og mest rettferdig at alle vasket alt. Så slapp vi at trapp ai midten aldri ble vasket f.eks.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 10:36   #9
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Kvifor skal dei i 1. etasje klage over at det er meir møkkete der nede? Det vil jo bli likt for alle, om alle vasker heile trappa. Dersom ein skulle vaska kvar sin etasje, er eg enig i at det blir urettferdig. No slepper alle unna med ein gong i månaden, og det er rettferdig. Enkelt penkelt.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 10:37   #10
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg hadde blitt mer vanskelig dersom styreleder hadde pålagt meg å vaske fryktelig OFTE. Jeg bodde ved siden av en mann som mente at vi skulle spyle søplekassene (ute altså) HVER uke. Da holdt jeg på å tørne...

Om jeg vasker 5 eller 10 kvadratmeter når jeg først er i gang spiller ingen rolle for meg i hvert fall.

Ja den ser jeg. Nei hver 4.uke er jo ikke ofte, det er jo bare 1 gang i mnd, og det tenker jeg virkelig må være overkommelig.

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Du er ikke urimelig, syns jeg. Men da vi bodde i firemannsbolig hadde vi vaskehjelp som tok felles oppgang. Veldig grei ordning som ikke kostet all verdens og som sikkert sparte oss for en del irritasjon. Det var kanskje ekstra greit for oss, siden de som bodde i den ene leiligheten hadde vaskehjelp uansett.

Ja vi er flere oppganger her, men å legge dette inn i budsjettet nå, tror jeg kan være vanskelig. Og jeg hadde håpet man kunne løse det på denne måten, som da er gratis, med minst mulig kav. Hehe. Men blir det ett problem så må jeg jo vurdere å ta det opp, som igjen vil kunne påvirke husleien. Og da blir det vel hvertfall ramaskrik.

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Alle må vaske alt hver fjerde uke, eller betale noen for å gjøre det.
Ferdig!

Ja tenk om det hadde vært så enkelt.

Jeg og nestlederen bestilte en container til borettslaget, for å rydde opp i private ting og fellesområdet, altså for ALLE. ALLE kunne få hive private ting, ikke bare vi.

Det ble så ramaskrik fra samme person, som jeg nå forventer ramaskrik ifra, at vi ble helt satt ut. Halvannen uke med surmuling, sure sms, og ja, SKIKKELIG voksen oppførsel.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi har samme løsning, vi er seks leiligheter som bytter på å vaske en trapp. Alle vasker da fra topp til bunn. Det var mye bal før fordi de nederste var sure fordi deres trapp ble mer møkkete enn de som bodde lenger opp, og en hel haug med andre mer eller mindre rare argumenter. Vi fant ut at det ble renest og mest rettferdig at alle vasket alt. Så slapp vi at trapp ai midten aldri ble vasket f.eks.

Ja er det jeg tenker å.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 10:38   #11
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Opprinnelig lagt inn av Puslingen, her.

Kvifor skal dei i 1. etasje klage over at det er meir møkkete der nede? Det vil jo bli likt for alle, om alle vasker heile trappa. Dersom ein skulle vaska kvar sin etasje, er eg enig i at det blir urettferdig. No slepper alle unna med ein gong i månaden, og det er rettferdig. Enkelt penkelt.

Jo denne personen klager over at det er mer møkkete der fordi der går jo alle. Mens i trappa og her oppe går jo bare jeg og hun som bor her oppe.

Altså, litt barnehagenivå

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 10:52   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Opprinnelig lagt inn av Puslingen, her.

Kvifor skal dei i 1. etasje klage over at det er meir møkkete der nede? Det vil jo bli likt for alle, om alle vasker heile trappa. Dersom ein skulle vaska kvar sin etasje, er eg enig i at det blir urettferdig. No slepper alle unna med ein gong i månaden, og det er rettferdig. Enkelt penkelt.

Ja, det var nettopp det jeg sa.

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Jo denne personen klager over at det er mer møkkete der fordi der går jo alle. Mens i trappa og her oppe går jo bare jeg og hun som bor her oppe.

Altså, litt barnehagenivå

Ja, sånn var det her også (nå har de flyttet da), men vi har ikke fått noen klager etter å ha innført at alle vasker alt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 12:08   #13
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Alle vasker alt hver 4 uke. Evt. hun/de som ikke vil får skaffe vaskehjelp som hun/de betaler for selv selvsagt.

Sånne naboer finnes overalt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 12:47   #14
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Logikken min:
Nede:Alle tråkker - alle må vaske. Oppe - kun de som tråkker som bor der oppe - Kun de som må vaske.
Hvis de nede går opp for å bruke loftet : Alle vasker alt.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 13:19   #15
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Når det er snakk om så få boenheter, hadde jeg gått for forslaget ditt.
Da vi bodde i bygård i Oslo (fem etg. med to leiligheter i hver etg.), vasket de i 1. etg. gangen nede, de få trappetrinnene opp til deres innganger og gulvet foran deres inngang. De som bodde i 2. etg. vasket trappa opp til 2. etg. og gulvet foran deres innganger, de som bodde i 3. etg. vasket trappa opp til 3. etg. og gulvet foran deres innganger osv.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 13:44   #16
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Alle fire eier da trappen og fellesområdet? Ergo må alle vaske alt. I mitt hode.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 13:45   #17
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Logikken min:
Nede:Alle tråkker - alle må vaske. Oppe - kun de som tråkker som bor der oppe - Kun de som må vaske.
Hvis de nede går opp for å bruke loftet : Alle vasker alt.

Slik tenker jeg også

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 13:50   #18
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Alle vasker alt hver 4. uke. Den som er uenig kan melde seg inn i styret ved neste årsmøte og være med å bestemme selv ikke bare klage på andre som faktisk gjør en jobb.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 14:26   #19
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.776
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Har sjøl bodd i 4-mannsbolig i annen etasje, og der vasket alle alt nå det var tur. Helt greit. Hos oss var det jo i og for seg også sånn at alle hadde bod på loftet, så hele trappa ble brukt av alle. Hvis man går for langt inn i rettferdigheten her kan man jo like så godt diskutere hvem som tørker seg ordentlig på beina før de går inn, hvor mange som bor i hver leilighet,hvor mange gjester de har og hvem som i grunnen sitter mest inne og ser på tv.... Helt håpløst, m.a.o.

Kan gjerne legge inn en liten "trussel", - "nå ser vi hvordan dette fungerer og fungerer det ikke får vi heller leie inn et byrå og øke husleia litt".

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 14:36   #20
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vask av fellesgang, hva er riktig?

Av tidligere erfaring er det lettere og mer smertefritt å leie et vaskebyrå, blir jo ikke akkurat mye penger på hver leilighet.
Det er bare det å få alle med på det.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no