Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Flytte er IKKE morsomt!!!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-06, 16:43   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte er IKKE morsomt!!!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Det er bare et år siden vi flyttet, og vi har allerede samlet masse dritt. Driver og isolerer garasjeloftet og innreder nå, og mannen kjørte en varebil med ting og tang til Fretex og utenfor står hengeren full av ting som skal kastes.

Vi spandrete også på oss vaskebyrå til å vaske gammelhuset, og det var utrolig deilig å slippe å tenke på det samtidig som man ønsker å komme i orden i nytt hus. Hadde med ny eier på gjennomgang med vaskebyrået etterpå slik at ny eier "godkjente" vaskinga. Anbefales virkelig.

Lykke til med pakking og flytting vennen.

Hva koster det å få et byrå til å vaske ut et hus?
Jeg må si at akkurat det gruer jeg meg som en hund til å gjøre!!!

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 16:55   #22
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte er IKKE morsomt!!!

Vårt rekkehus på 100 kvadrat betalte jeg 3500,- for å få vasket rundt (inklusiv moms). Det lønner seg å sjekke priser, for jeg sparte over 1000,- kroner på å ringe forskjellige byråer. Det er private som tar på seg rundvask-oppdrag også ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 18:22   #23
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Flytte er IKKE morsomt!!!

Flytting er slitsomt.
Vi fikk ei til å vaske ned rekkehuset vårt, da vi flyttet. Var veldig høygravid, så det var et greit alternativ.

Lykke til!

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 21:06   #24
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flytte er IKKE morsomt!!!

Nei... Det har du jammen helt rett i.

Jeg må imidlertid si at denne gangen (august) var det ikke så ille som gangen før (juli for to år siden). Da var jeg godt gravid og tenkte at "neste gang jeg flytter, så flytter jeg alene!" Men det slo heldigvis ikke til.

Lykke til med pakking og vasking, ikke godt å si hva som er værst. Kanskje den siste lille kjøreturen med småting som ikke hører hjemme noen steder, men som kvalifiserer til et helt eget flyttelass.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 01:52   #25
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte er IKKE morsomt!!!

Det er utrolig, ja!
Jeg flyttet mye en periode og fikk ryddet godt.
Nå rydder jeg skikkelig to ganger i året og kan ikke skjønne hvor all søpla kommer fra.

Vaskebyrå må være tingen. Ingenting er så kjedelig som å vaske når man bare vil bli ferdig i nyhuset ... Det er jo mye morsommere.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no