Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reservere sete på Norwegian

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-12, 11:03   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Reservere sete på Norwegian

Hvis dere er to eller flere som skal fly med Norwegian, reserverer dere sete da?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 11:08   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.355
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Nei. Jeg bare booker meg inn på seter når jeg sjekker inn. Enten via automat, eller i skranken.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 11:11   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Nei. Sørger for å sjekke i rimelig god tid.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 11:40   #4
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Nei. Er ute i "god" tid om jeg vet at det er en populær avgang.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 11:41   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Signerer de over her - aldri vært et problem å få seter ved siden av hverandre

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 22:03   #6
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.810
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Vi reserverte ikke seter da vi reiste med tre barn. Man blir plassert sammen hvis det fortsatt er ledige seter samlet. Bare vær litt tidlig ute når du skal sjekke inn.

Hvis du er veldig usikker kan du sjekke ledige seter underveis, mellom bestilling og reise. Det er bare å logge inn og gå inn der du reserverer seter, da kan du se hvor mye som er ledig.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 22:05   #7
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.853
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Aldri, og har aldri hatt problemer med det.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 22:39   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.875
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Vi har aldri gjort det, og har alltid fått seter ved siden av hverandre. Sist gang holdt det hardt da, jeg syntes vi var veldig tidlig ute, litt mer enn en time før avgang, og vi var omtrent de siste som sjekket inn...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 23:05   #9
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Har aldri gjort det, og har alltid fått seter samlet ved innsjekking. Om jeg reiser sammen med voksne ser jeg heller ikke på det som noen krise om vi ikke får sitte sammen på flyet. Reiser jeg med barn regner jeg med at vi får byttet hvis vi skulle fått tildelt spredte plasser. Regner også med at den som har fått plass ved siden av et fremmed barn gjerne bytter plass med barnets forelder.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 23:28   #10
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Jeg reserverer alltid seter.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 23:47   #11
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Hvis det er viktig for meg/oss at vi skal sitte sammen, reserverer jeg plasser. Når jeg reiser med små barn bestiller jeg alltid. Jeg syns ikke man automatisk kan regne med at andre vil bytte bort sin plass dersom man har valgt å ikke reservere, men det er jo lov å spørre.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-12, 23:57   #12
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Alltid. Jeg liker å sitte med reisefølget mitt, og bestemme hvor i flyet jeg vil tilbringe to timer. Jeg bytter ikke seter med noen, og ja; jeg har blitt spurt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 00:07   #13
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.355
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Ja, reserverer alltid.

Og syns ikke man skal ta for gitt at det er noen som vil bytte. Hvis jeg har bestilt seter på forhånd, så er det ikke for å ende opp med dårligere sete pga noen som burde ha bestilt ikke har gjort det.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 00:15   #14
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.110
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Har aldri reservert sete på Norwegian, og mener å huske at vi likevel alltid har fått sitte sammen. Og hadde vi ikke fått det, hadde det gått helt fint, det også. Mulig, men ikke sikkert, vi ville spurt om noen kunne tenke seg å bytte dersom alle tre ble plassert hver for seg.

Jeg ville ikke "tatt for gitt" at vi fikk bytte med noen andre, men det er såpass vanlig å ikke ha bestilt et bestemt sete når dette koster ekstra at jeg ville ikke kviet meg for å spørre en alenereisende om vedkommende kunne tenke seg å bytte for at en av oss skulle få sitte sammen med sønnen vår. Det hadde jo ikke typisk vært for å få et "bedre sete" heller, det kunne like gjerne være slik at den plassen jeg ønsket å bytte bort ble oppfattet som bedre av den jeg spurte. (Jeg ville selvsagt godtatt et nei uten videre.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 00:59   #15
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Jeg tar det ikke for gitt at noen vil bytte, men på utallige reiser med Norwegian har jeg aldri opplevd å ikke få seter sammen med de jeg reiser med, og derfor gidder jeg rett og slett ikke å betale for å reservere sete.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 09:11   #16
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Er ikke noe problem å sitte hver for oss, men jeg vil jo gjerne sitte sammen. Må tenke litt på det, er ikke før i sept vi skal reise.

Noen som vet hvordan dette er med SAS? Skal reise med de i juli og har ikke tenkt tanken før nå når vi fikk spørsmål fra Norwegian.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 09:12   #17
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Jeg bruker stort sett å reservere seter, jeg fortrekker å sitte langt fremme i flyet og ved å reservere så får jeg/vi sitte der vi ønsker.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 09:27   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.939
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Det kommer an på destinasjonen. Vi bestiller seter når vi tar Norwegian til Kreta. Da er nesten alle de andre reisende barnefamilier og det er vanlig å reservere seter. Jeg synes ikke man kan forvente å få bytte sete, og med en 4-åring tar jeg ikke sjangsen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 09:32   #19
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Vi skal fly til Barcelona med Norwegian.
Og jeg er enig med at man ikke kan forvente å få bytte sete.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 09:51   #20
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservere sete på Norwegian

Reiser jeg med barn booker jeg alltid sete, nettopp fordi jeg ikke vil plage andre hvis flyet er fullt og vi eventuelt ville fått spredte seter. Nå flyr jeg nesten alltid på populære avganger virker det som, det er i hvert fall veldig ofte helt fullt.

Og jeg bytter heller ikke sete - hvis jeg har betalt for å få et bra sete, hvorfor skal jeg gi det bort til noen som ikke gidder betale for den tryggheten selv?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no