Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Kjenner du en fallskjermhopper?
Såklart jeg har minst en PJS (Parajumpers) jakke/kåpe 2 1,48%
Ja, jeg og min bedre halvdel har hver vår 1 0,74%
Koma, du er i koma, PJS is so lastyear. (Jeg har solgt min) 1 0,74%
Jeg har lyst på en PJS jakke 12 8,89%
Jeg har ikke lyst på en PJS jakke 21 15,56%
Jeg aner ikke hva du snakker om 76 56,30%
Jeg har sett en fallskjermhopper 22 16,30%
Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-10, 11:15   #101
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg så et helt stativ i dag, men gikk forbi.

Har vi det her altså?

Ellers ante eg ikkje kva dette var, men ønsker meg CG. Fordi dei er varme, gode og tidlause. Og klart eg hadde kjøpt dyrare klær om eg tjente masse. Er det rart?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 11:20   #102
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.422
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Hva er Art School-uttrykket? Og Stureplan-looken?

Art School: Briller med tykk innfatning, knallfarger ala åttitallet, langt hår med pannelugg, eller Robyn-sveis, sykkelsko, trange bukser og bomsete gensere. Gutta har gjerne sleik, med kortkort i nakken, og lengde oppå. Stilen er inspirert av da åttitallet var inspirert av sekstitallet.

Stureplan: Langt hår i fet sleik, pastellfarger og dyre merkeklær. Jentene: Prinsesse Madeleine.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-10, 22:42   #103
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Prinsesse Madde får vel delvis æren for CG-moten, leste jeg nettopp i et svensk magasin. Det var en insult.

Ellers er jeg nokså enig i Glitters betraktninger. Det er få moter som starter på vestkanten, men det er veldig mange som akselererer der. Det er jo ikke så pussig utfra kjøpekraften.

Selv synes jeg vestkantuniformene er kjedelig, men dunparkasen får du meg ikke ut av. Jeg siklet for øvrig på en bronsefarget CG for en 3-4 år siden, men det var helt uaktuelt å bruke 6500 på den.

Sa hun i sitt nye Alpacka Society-outfit.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 07:45   #104
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Latterlig?

Og seriøst, om du hadde tjent en mill i måneden, hadde du egentlig reflektert veldig over om du ga fire, fem, seks tusen for en jakke? Tru'kke det.

Jeg hadde garantert det på bakgrunn av tidligere økonomi. Jeg "er" sånn. Men var jeg født inn i knakende god økonomi hadde jeg nok ikke tenkt over det. Jeg kaller det dog ikke latterlig, folk får bruke pengene sine som de vil.

Edit: okei nå leste jeg 1 mill i måneden og ikke i året, da er det kanskje litt annerledes. Da hadde jeg nok gått amok på flere plan enn klesfronten.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-10, 20:15   #105
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

etter denne tråden så ser jeg slike fallskjermer overalt jeg som ikke hadde lagt merke til de før denne tråden. Jeg synes forøvrig de er latterlig stygge! Hva er den dingsen som henger og slenger og så den spennen som holder fasst hetta er jo svær!

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 14:29   #106
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

etter denne tråden så ser jeg slike fallskjermer overalt jeg som ikke hadde lagt merke til de før denne tråden. Jeg synes forøvrig de er latterlig stygge! Hva er den dingsen som henger og slenger og så den spennen som holder fasst hetta er jo svær!

Den dingsen som henger og slenger skal du jo utløse fallskjermen med, selvsagt!!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 14:47   #107
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.208
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Jeg gikk ned Bogstadveien i dag. Mistet tellingen på fallskjermhopperne etter hvert.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 14:53   #108
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

jeg tror ikke jeg helt skjønner.. hva har fallskjermhoppere med jakker å gjøre? og kanadiske gjess? huh?

Pleier å lande endel fallskjermhoppere her nede på sletten neden for huset så jeg ser endel av dem fra stuevinduet..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 18:26   #109
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

jeg tror ikke jeg helt skjønner.. hva har fallskjermhoppere med jakker å gjøre? og kanadiske gjess? huh?

Pleier å lande endel fallskjermhoppere her nede på sletten neden for huset så jeg ser endel av dem fra stuevinduet..

Det er jakkemerker. Canadian goose og parajumpers.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-10, 20:13   #110
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.027
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Ja jeg kjenner flere fallskjermhoppere
Ante ikke hva dere snakka om før jeg leste her og så vel en forrige dagen på butikken.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-10, 01:49   #111
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Oppdatering. Jeg så opptil flere fallskermjakker på både kvinner og menn dagen etter at jeg svarte i denne tråden. Og etterpå ser jeg de overalt. Jeg har rett og slett ikke vært oppmerksom på de.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 19:02   #112
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Måtte bare dra frem denne to år gamle tråden, da jeg fikk voldsomme flashbacks da jeg observerte en hel Fallskjemhopper-familie (på fire)på Aker Brygge. (mulig farmand hadde ett annet merke, men pelsen var lik).Det var altså litt snodig. Akkurat som matchende grilldresser.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 20:21   #113
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.053
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Det er blitt veldig in med like CG på par her i byen. Vi henger tydeligvis litt etter



(dog ville jeg ikke blitt sett død i en slik)

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-12, 20:26   #114
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjenner du en fallskjermhopper? (Eller har du sett en?)

Jeg kan bruke denne tråden til å informere at jeg nå har fått min precious Fjellräven Nuuk. Jeg elsker den!!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no