Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-09, 23:05   #41
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Jeg ser jo etterhvert som folk skriver inn, at oi - vi har visst det også.
Så i det store og hele har vi så vi klarer oss

Åkkei, vi har kanskje mer enn vi trenger, men jeg vasker dresser ofte. Orker ikke å la en halvskitten dress henge igjen når jeg henter. Derfor har vi flere, slik at det ikke er råstress med å få vasket til dagen etter f.eks.

Jeg hadde steilet om jeg måtte ta på meg en dress som var sånn på grensen møkkete. Ikke greit i det hele tatt

  Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 23:11   #42
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Skal vi seee....
Lillebror på 3 1/2 har:
HH vinterdress fra i fjor, som ser ut til å holde i år.
2 stk. HH jakker i ulike størrelser
1 HM boblejakke
(tror han har det han trenger på jakkefronten)
I tillegg har jeg kjøpt en Boco-dress i reserve, så får jeg testet kvaliteten på den også
Sko/støvler: Cherrox fra skoringen, vintersko fra skoringen fra i fjor som ser ut til å holde i år også

Storesøster har
2 x Boblejakke fra HM fra i fjor, bukse fra HM fra i fjor som ser ut til å holde i år også
Boblejakke fra kappahl
boblebukse fra north face
hel dress fra Boco
Sko/støvler: Cherrox fra skoringen, vintersko fra skoringen fra i fjor som ser ut til å holde i år også

Det ser mye ut, og er det trolig også. Men jeg var litt kjapp (rart med det) og kjøpte endel nytt uten å ha prøvd det gamle, i den tro at de hadde vokst mer enn de faktisk har.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 23:21   #43
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Storebror:
Minymo vinterdress fra i fjor - 3.vinteren han har denne dressen. Var veldig fornøyd første året, men ikke fullt så fornøyd i fjor, men uansett så beholder vi denne dressen i år også. Den er god i fasongen og vanntett.

I tillegg har han en trolldress jeg har kjøpt brukt her inne. Iom at det er første vinteren uten bleie, tenker jeg at det er greit å ha en ekstradress.

Superfit gore-tex

Lillebror har også minymo vinterdress - arv etter storebror, samt ecco vintersko. Regner med at en dress er nok. Vaskes den på kvelden og henges til tørk på vranga tørker en stort sett over natta.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 23:21   #44
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Yngste har en Reima Kiddo dress kjøpt av Nin og en TTH vinterdress.
Eldste har en Reimatec+ og en Reimatec dress.

Vintersko er ikke kjøpt inn, har Primigi goretex støvler fra i fjor som holder fram til jul i allefall.
Ellers så har eldste goretex overgangsko kjøpt her inne, men får ikke brukt dem
fordi læreren krever at ha skal knyte lissene selv, prøver å lære han det men det
går ikke inn Så da står de her og støver da.....

Ellers har de ørten forskjellige luer og vottepar.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 08:35   #45
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Eldste: ReimaTec vinterdress str 116 fra i fjor (899). Ecco GoreTex vintersko (799).
Yngste: Lindex vinterdress, arvet, str 100. Viking GoreTex vintersko (699).

Klarer oss fint med en dress til hver. Begge har også diverse jakker og yngste har en boblebukse.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 08:40   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.418
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Jeg merker meg at vi tydeligvis er relativt lite utstyrsfikserte.
Vi har følgende:

Trolldress med uttagbart for fra i fjor
Vinterjakke fra Stormberg kjøpt på salg
Geox goretexstøvler

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 08:49   #47
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.964
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Her er det arvet Trolldress, arvet Reflexjakke og splitter nye (!) Ecco goretexsko. Og sherrox. Tror nok han skal overleve vinteren.

__________________
Tilfeldighetene er våre venner.
Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 08:59   #48
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Jenta vår har: Reima vår/høstdress fra våren + reima vinterdress fra i fjor + bukse fra skogstad (også fra i fjor) som kan kombineres med en boblejakke fra cubus. 2 par viking goretex støvler (et par av disse er fra i fjor), nye viking thermo og gummistøvler.

Gutten vår har: Arvet Reima vår/høstdress + ny reima vinterdress + ny vinterdress fra refleks. Nye Viking goretex støvler, nye viking thermo og gummistøvler.

Har visst hengt oss opp i reima og viking vi.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 09:03   #49
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Minsten:
- Molo vinterdress
- Viking Thermo (når jeg får tak i)
- Viking Gore tex
Ikke kjøpe jakke foreløbig

Eldstemann:
- Skogstad skibukse
- Viking Gore Tex
Har ikke kjøpt dress og jakke ennå, men tror det blir skogstad jakke og TTH heldress.
Ingen sherrox på han tror jeg.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 09:06   #50
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med sv vinterdresser og støvler for denne sesongen

Eldste 6 år:
ny reima vinterdress tatt i bruk med tynt ullundertøy under, siden regntøyet er så dårlig)
Superfit goretex vinterstøvler-sko. (nye)
Leco tec jakke og skibukse (fra i fjor men passer enda)
(snart) Viking thermo.
Noe billig regntøy fra coop og noe reflex regntøy fra i fjor som synger på siste verset..

Yngste 1 år:
NY Reima tec vår/høst dress. (kjøpt på salg)
NY Reimatec vinterdress(ikke tatt i bruk enda)(kjøpt på salg)
Ekstra reima vinterdress (arvet her inne fra. )
Nye Superfit goretex
(snart) viking thermo (haster ikke så veldig med han fordi han går så dårlig i støvler, superfitene holder han tørr og varm enda)
Pop høst/vinter jakke. (kjøpt brukt men like fin)

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 09:53   #51
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Til Propellen har jeg kjøpt ReimaTec på salg, kjøpt en brukt Rampetroll + at jeg har en Troll Classic som vi bruker nå. Propellen sliter dresser.
Av jakke så har vi en T2H vi kjøpte brukt i fjor og en boblebukse fra Artic Living- BarnasHus.
Vinterstøvler har vi ennå ikke kjøpt og aner ikke hva han skal ha, men Cherrox fra Viking fikk vi kjøpt på Smart Club for 49,- kroner for noen uker siden.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 10:03   #52
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Skal vi sjå... Tar bare med de tre minste her:

Vesla (15 mndr.) har
Reima Tec vinterdress (råååsa, kjøpt på salg for 498,-)
IdaT vinterdress (rålekker, kjøpt brukt her inne)
Skogstad vinterjakke
Reima vinterjakke (rååsa, verdens lekreste!)
Strikkekåpe som min mor har strikket - nydelig!
Viking GoreTex
Ponny vintersko (waterproof, disse virker veldig gode på liten fot)

Lillebror (snart sju år) har
Reima Tec+ vinterdress fra i fjor som passer enda
Reima Tec vinterdress kjøpt tidligtidlig i vår som heldigvis passer enda
PoP vinterjakke fra i fjor som passer enda
PoP vinterjakke kjøpt nå nettopp - tror den kostet 900,-
Viking Thermo kjøpt i går - usikker på hva de kostet

Mellombror (ni år) har
Skogstad vinterbukse fra i fjor som passer enda (skal kjøpe en til så han har to)
Skogstad vinterjakke fra i fjor som passer enda (den passer ikke lenge så han skal få en til)
PoP vinterjakke kjøpt nå nettopp, 900,-
Viking Thermo kjøpt i går - usikker på hva de kostet

Gutta skal få GoreTex vintersko også, det skal fikses i løpet av uka. Alle fem har (selvfølgelig) luer & votter i massevis og ull, ull, ull. Elsker ull så det har vi mye av i alle varianter

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 10:24   #53
lavendely
Singing in the rain
 
lavendely sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 395
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Storebror har fått Reflexdress og Viking Gore tex + Nautica jakke kjøpt i USA. Reima dressen fra i fjor har vi i reserve, men denne er litt knapp.

__________________
3 små '07'09'11
lavendely er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 21:51   #54
wollafruen
Fullverdig medlem
 
wollafruen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Romerike
Innlegg: 99
wollafruen er litt kul
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Til 3,5-åringen med str 25-27 (alt ettersom): Sorel vinterstøvel (499,-) Timberland vintersko (til hjemmebruk, sender ikke de i bhg) (399,-) og et par slusher's fra i fjor - husker ikke hva de kostet.

Til 1-åringen med veldig små føtter (str 18.-19): Polsokker fra reflex og reima, noe arv og noe nytt. Et par høstsko et nr for stort for å få plass til en ullsokk uten at de ble som a ball in chain for henne å drasse på.

Dresser: Reima (svoren tilhenger), høstdresser, med ull og fleece under. Har aldri kjøpt vinterdress, legger heller til flere lag med godt tøy under den tynne høstdressen.

wollafruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 22:04   #55
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Nå skjønner jeg at mange har svart at de bruker mye penger på klær i en annen tråd her inne ja. Jeg har vært og handlet på byttesentralen i dag jeg. Fikk ski, skisko, skibukse, softshelljakke, fuskepelsjakke, 2 gensere, 1 kjole, 2 bukser og 2 badedrakter til kr 388,-!

Resten av dressene vi har er arvet eller kjøpt på byttesentralen i vår.

Og jammen gikk jeg ikke i pluss også! Var og hentet utbytte av det de har solgt for meg i helgen og det ble 485,5 tilbake til meg! Så jeg har i helgen tjent kr 97,50 på klær jeg!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 22:08   #56
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.794
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Hun kan fortsatt bruke Reimadressen fra i fjor vinter (husker ikke pris, men 50% på Barnas Hus)
Ecco Vinterstøvler 600 kr eller muligens litt mer.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 22:27   #57
Optimist
Teacher.
 
Optimist sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Innlegg: 2.506
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Begge jentene har:
Ticket hel-vinterdresser fra i fjor (Salg; 899 kr pr dress)
HH- todelte vinterdresser (En på salg; 700 kr, andre; 1000 kr)
Viking goretex sko (Salg; halv pris av halv pris- 175 kr pr par)
Viking Thermo (399 kr pr par)
Reimatecvotter (Ett par kjøpt av Liljekonvall; 100 kr, ett par nye; 299 kr)
Reimaluer- vindtette ( 299 kr pr lue tror jeg..)
Nøstebarn ullfleece inkaluer (198 kr pr lue)

I tillegg har de Mikkline Tec- og corduravotter kjøpt på salg og Troll- dresser kjøpt her inne som reserve. Har også Reimatec vår/høstdresser til bruk på milde vinterdager)

__________________
Alle disse dagene som kom og gikk- ikke visste jeg at de var livet!
Optimist er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 22:40   #58
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Eldste 3.5 år:
Troll Classic med uttagbart ullfor fra i fjor. (forresten kjøpt på salg til 599)
Bergans Stallo jakke og bukse. (jakke kjøpt brukt kr 400 bukse kr 850)
Ullfleece fra Bånsull under, så vi har ingen rene vinterklær egentlig.
Hestra votter med uttagbart ullfor, vanntette. kr 359
Reima finlandslue i ull, kjøpt brukt og brukes på 3. året!
Primigi goretex, 399. Lurer på å kjøpe Ecco også da vi ikke har sherrox eller lignende.

Minste på 18 mnd.
Reflexdress med uttagbart ullfor. Bruker ullfleece inni her også.
Ecco Goretex kr 650
Hestravotter.
Div ullluer fra Disama, Nøstebarn, Janus, Bånsull, hjemmestrikket.

Må kanskje investere i en dress til her..

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 14:13   #59
Marlen
Superaktiv
 
Marlen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
Innlegg: 332
Marlen er litt kul
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Skogstad vinterdress men uttagbart ullfòr og Ecco vintersko til storesøster.
ReimaTec vinterdress og elefanten vintersko til lillebror.
Begge dressene er kjøpt på salg i vår.

Marlen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-09, 18:42   #60
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.836
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har dere endt opp med av vinterdresser og støvler for denne sesongen

Vi endte på Reimatec+ vinterdress, Ecco Husky Route og Viking thermo til slapsete dager .
Lue fra Bavac og Reimatec+votter.


Sist redigert av Lyppa : 14-10-09 kl 20:41.
Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no