Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-12, 08:21   #1
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Jeg må ha meg en lommebok. Jeg aner ikke hva jeg vil ha, så vis meg fine lommebøker! Må oppfylle følgende krav:

- God plass til mange kort
- Myntlomme med glidelås
- Gjerne design
- Fin pris (dvs helst under 1000,-)

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 08:28   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.002
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Jeg har denne fra Becksøndergaard.

Den oppfyller kriteriene dine med unntak av glidelåslomme til mynter. Den har et rom i midten der jeg har pengene som lukkes med bøyle, og den får STORT pluss for at den også har plass til iPhonen min.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 08:37   #3
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg må ha meg en lommebok. Jeg aner ikke hva jeg vil ha, så vis meg fine lommebøker! Må oppfylle følgende krav:

- God plass til mange kort
- Myntlomme med glidelås
- Gjerne design
- Fin pris (dvs helst under 1000,-)

Du ønsker deg den jeg har!!

Akkurat den jeg har, koster 700,- og er i skinn, brunt eller sort. Samme designer har tilsvarende modeller i litt annen look, som koster både mer og mindre. Lommeboken rommer mange kort, har to glidelåslommer (eh, nei tre), en til mynt og to litt mer diskret til å "gjemme" eventuelle ting. To rom til sedler eller hva nå du vil ha, og du får faktisk inn en mobil også, både iPhone og Galaxy S3. Alt sammen uten at lommeboken blir for stor og ruvene.

Me love! Ei venninne har den også, minst like fornøyd. Den er fra Belsac, tror jeg kjøpte min på Morris. De hadde/har den i allefall på den ene veskebutikken på Oslo City. Det var der jeg oppdaget den første gang for vel tre år siden eller så. Men det er en klassiker, jeg så den ganske nylig i butikk her sør, der jeg kjøpte min for to år siden er det vel. Jeg har brun, men vurderer sterkt en sort og.

Jeg har ikke min akkurat i dag dog, men her er et bilde av tilsvarende inni:

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.

Sist redigert av Bomull : 20-11-12 kl 09:06. Årsak: Lagt til bilde
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 08:58   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Denne er lik inni, men med "flettet" design: http://www.belsac.dk/7343/

De har flere modeller som er litt ulike utenpå, men like inni. Rommer som sagt mye, men er fortsatt kompakt. Blir bare finere og finere jo mer den er i bruk, som det meste i skinn.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 08:59   #5
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Jeg har denne fra Becksøndergaard. Den er ikke så stor, men plass til mange kort. Har myntlomme med glidelås og er ikke dyr: http://www.daisyshop.no/merker/becks...-burgundy.html

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 11:26   #6
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Her var det mye å velge mellom, i alle fall:
http://www.zalando.no/vesker-accesso...9&price_to=929

Nesten så jeg må ha en ny selv, gitt Har liksom trodd at alle lommebøker var trauste og kipe...

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:38   #7
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Denne har jeg sett litt på: http://www.zalando.no/desigual-galac...1c00b-458.html

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 12:49   #8
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Jeg har også Belsac, veldig fornøyd. Min har to "kortdeler" og lomme til småpenger i midten. Jeg aner ikke hvilken modell det er - den hjemmesiden var jo ganske ubrukelig som ikke viser innsiden, men den er ikke helt ny så den er sikkert ikke til salgs mer. Mannen har kjøpt den helt av seg selv ( ) på Morris tror jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 13:08   #9
frksnupp
-o-o-o-o-o-
 
frksnupp sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
Innlegg: 517
frksnupp er litt kul
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Denne fra Acne burde oppfylle kriteriene, bortsett fra prisen...den koster 1400 kr. Jeg har fått penger til bursdagen og skal kjøpe meg en slik.

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 13:17   #10
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Du ønsker deg lommebok frå Orla Kiely. Eg har hatt mi i 7 år, og den er like fin - tåler alt og alle. Kjem i mange mønster og fargar.

Det er glidlås til mynt og glidlås rundt heile i tillegg. Iphone går nedi. Det er plass til masse kort. Sklir inn i jakkelommer og innerlommer. Går ned i ei baklomme på bukse om du må ha to ledige hender, men er litt klumpete der. Lett å finne i ei veske. Halvblank finish som ikkje forsvinn ved bruk. Elskar denne lommeboka - kjem til å kjøpe ny slik når den eg har gir seg. Men enn så lenge er ho like heil! Ingen saumar er dårlige.



Interiør. Det er plass til 12 kort: 6 i kvar rygg. I tillegg kan ein skli fleire kort ned bakom på begge sider - her kan ein også ha bilder og andre ting ein skal passe godt på.

__________________
Jente 2003 og gut 2005

Sist redigert av Syrin : 20-11-12 kl 13:24.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 13:30   #11
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Du ønsker deg lommebok frå Orla Kiely. Eg har hatt mi i 7 år, og den er like fin - tåler alt og alle. Kjem i mange mønster og fargar.

Hvor får man tak i disse?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 13:34   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Du ønsker deg lommeboken til John Fredriksen.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 14:12   #13
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Stompa: eg kjøpte min på Island.... Men dei finst i Norge også. Og på Ebay ser eg

og her:
http://www.zalando.no/vesker-accesso...me/orla-kiely/

og hos amazon:
http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_ss...Capparel%2C359


Og sikkert mange, mange andre plasser også

Og hjelpes, denne kunne eg godt ha tenkt meg. Synd den eg har ikkje er utslitt

__________________
Jente 2003 og gut 2005

Sist redigert av Syrin : 20-11-12 kl 14:21.
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 14:37   #14
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Du ønsker deg lommeboken til John Fredriksen.

Lommeboken eller innholdet?

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 14:44   #15
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.852
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Lommeboken eller innholdet?

Hele pakka, vel.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 17:37   #16
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Her var det mange fine forslag! De fra Orla Kiely var kjempelekre!!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 18:27   #17
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Orla Kiely var utrooolig fine. Men sånn ca 500 kroner mer enn jeg vil gi for en lommebok, på Ebay...

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 18:28   #18
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Orla Kiely var utrooolig fine.

Ja, det var de! Og jeg trenger også lommebok...

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-12, 18:33   #19
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken lommebok ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har denne fra Becksøndergaard.

Den oppfyller kriteriene dine med unntak av glidelåslomme til mynter. Den har et rom i midten der jeg har pengene som lukkes med bøyle, og den får STORT pluss for at den også har plass til iPhonen min.

Akkurat den har jeg også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no