Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

C3PO - nybegynner på fjellet

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-20, 16:37   #1
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.017
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

C3PO - nybegynner på fjellet

Takk til dere som ga gode råd i begynnelsen av måneden for første fjelltur. Det blir det Rondane/Venabygdsfjellet førstkommende torsdag til mandag! Vi har booket oss inn på tidligere Rondane gjestegård, nå Rondane River Lodge, som har fått belgisk eierskap, og dermed serverer belgiske vafler hver dag. Vi har fått en hytte til OK pris, og har bestilt moskussafari på fredag. Jeg vet at den turen kunne vi ha gått alene, men synes det er greit å ha med guide for å beskytte oss.

Ellers er tanken å gå ut døra og se hvor langt vi kommer på dagsturer. Så vil jeg gjerne ta noen stolper om jeg kan.

Det er vanskelig å planlegge mye videre før vi får avklaring om 90-årslaget i Loen. Men jeg har noen planer. Første helg i juli blir det Gaustatoppen, som flere av dere sikkert har sett.

Hvis det går greit med den turen, blir det tur til Galdhøpiggen i slutten av måneden. Jeg tenkte at det var best å planlegge ut fra hvor det er ledige rom for 5 personer. Da kom jeg over Raubergstulen i min uvitenhet, og booket rom og tur. Den kan selvfølgelig avbestilles. Så i går så jeg på Galdhøpiggen minutt for minutt på NRK nett-TV, noe som var veldig nyttig. Galdhøpiggen/Lom passer godt om vi skal til Nordfjord - vi pleier alltid å stoppe i Lom uansett. Jeg har bestilt 3 netter, slik at vi kan dra på klatreparken eller finne på noe annet.

Et eller annet sted i puslespillet kommer Geilo - vi får sannsynligvis låne en leilighet. Vi håper på fjellturer og litt av Rallarvegen.

Uansett har jeg tenkt å følge med på været. Jeg trenger ikke dra fra hagen min i år, altså, men det blir gøy om vi kan få til en del av dette.

C3PO er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no