Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kostnad konfirmasjon

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-20, 10:36   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kostnad konfirmasjon

Vi holder konfirmasjon om en drøy uke. Vi feirer i to omganger pga coronarestriksjoner, så det blir litt dyrere enn vi tenkte på forhånd, men kostnadene så langt er for "min" side av familien. Vi blir 20 stykk.

Leie av lokale: 1500
Brus: 550
Klær til konfirmanten: 2500
Mat/kaffe: 5000 (Koldtbord, lager selv)
Kaker: 0,- (outsourcet til div familiemedlemmer)
Duker og pynt: 1000

10 550 så langt. Regner med det kommer med noe mer i siste liten, men bør ikke være så mye.

Når vi feirer med faren sin side blir det rimeligere mat, og mye av pynt og dress og slikt brukes jo om igjen.


Jeg tenkte at selskapet var gaven, men nå sier far at han gir 5000 i tillegg, så da føler jeg et press på at jeg bør gjøre det også... Det må i så fall bli et kort med beskjed om at pengene blir satt inn på konto ved en senere anledning. #blakk

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no