Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-15, 14:25   #21
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Jeg oppfattet det som om at folk ble spurt om hvor de planla å reise, ikke om hvor de ønsket å reise?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 14:30   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

ikke i et ønske om å skape en eller annen form for fasade.

Men det er da bare du som har dratt frem, det er ikke det artikkelen handler om.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg oppfattet det som om at folk ble spurt om hvor de planla å reise, ikke om hvor de ønsket å reise?

Det er ikke store forskjellen, om man spør før folk har kjøpt billetter. Vi planla som sagt Kreta, og endte opp i Spania. Jeg har også planlagt nesten ferdig en ferie til California, Cuba, India og Japan uten at jeg har reist dit ennå. Har du i det hele tatt lest artikkelen? Der står det:

Sitat:

Han tror årsaken til at mange ikke følger drømmene sine når det gjelder feriemål er at det rett og slett blir for kostbart.
– Vi drømmer ofte om å gjøre eksotiske reiser, men når vi går på nettet og skal booke så ser vi at det ble kanskje litt for dyrt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 14:30   #23
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Rar sak, som virker som en kobling av diverse spørsmål.

jeg irriterer meg over saker som tar utgangspunkt i forhold X, uten å sjekke at forhold X faktisk stemmer. Feks denne saken: http://www.budstikka.no/nyheter/foyk.../s/5-55-105146

Jeg har inntrykk av at det en del steder er en del fjas siste tiden før ferien. Men har ikke det inntrykket fra Junior sin klasse. Her er det intervjuet en politiker, som synser om at tiden kastes bort, og noen elever. Hvorfor ingen lærere/rektorer som kan si noe om krav i rammeplanen som også legger opp til Friluftsopplevelser og slikt (så vidt jeg har forstått). ER det er riktig premiss at tiden kastes bort?

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 14:31   #24
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Klart man lyver om hvor man er på ferie. Danskebåten blir cruisebåt, Hunderfossen blir Disneyland. Null stress. Jeg er skikkelig god på Photoshop.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 14:32   #25
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Overskriften gir jo klikk for TV2 da. Ingen tvil om det. Men det er jo ikke det det står i artikkelen. De lyver ikke om hvor de reiser på ferie. De bare ender opp i Tyrkia i stedet for Italia fordi det var billigere. Det er ikke det samme som å lyve. Det er å ha dårlig innsikt i hva det koster å reise til Italia vs feriebudsjettet.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 14:35   #26
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

TV2 lyver om hva som står i artikkelen.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 14:38   #27
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Kommer an på spørsmålsformuleringen versus avstemning med faktisk kjøp.
Jeg hadde svart Italia hvis jeg i November ble spurt om hvor neste familiereise går. Men så fant jeg ikke direktefly dit jeg ville, og vips Mallorca. Det krever litt mer å komme seg til Italia med rutefly hvis pakkereise er normalen. Pakkereise til Italia for fire i skoleferien er alt for dyrt.

Jeg har reist med StarTour til Italia siden 1988, og har lagt merke til at de flere ganger har lansert nye reisemål i Italia, for så å trekke de. Et år måtte vi til Arlanda for å få den kjøpte turen til Tropea. Siden har vi ordnet oss selv.

Fra 2013:
Hit reiser vi på pakketur sommeren 2013
Star Tour har gått gjennom sommerprogrammet til syv av de største reiseaktørene som dekker rundt 98 prosent av pakkereisemarkedet.

1. Hellas – 277 000
2. Tyrkia – 260 000
3. Spania – 168 000
4. Kypros – 60 000
5. Bulgaria – 42 000
6. Kroatia – 22 000
7. Egypt – 18 000
8. Italia – 10 000
9. Tunisia – 8 000
10. Portugal – 6 000

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 14:46   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Jeg har vært i Bulgarn. Det sa jeg ganske høyt og tydelig, tror jeg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 14:48   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har vært i Bulgarn. Det sa jeg ganske høyt og tydelig, tror jeg.

Bulgarn?

Sitat:

Hver dag klokka 17:00 spilles "Mopeda, mopeda" for full guffe over landets meldingssystem, 'RADIA'. Dette består av høyttalere koplet til jernbaneskinnene, således får alle delta i hyllesten til nasjonen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 14:51   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Tsktsk. Alle erfarne vet jo at det heter Bulgarn på chartersvensk. Det ligger i Syden.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 16:03   #31
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Eg har faktisk tatt meg i å seie at eg berre skal til Tyrkia på ferie.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 16:34   #32
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Vi skal til Mallorca aka superdupercharter og jeg er veldig komfortabel med å si de, gjør meg ikkenoe hva andre måtte mene om det.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 16:40   #33
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har faktisk tatt meg i å seie at eg berre skal til Tyrkia på ferie.

Jeg også!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 18:02   #34
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Bare kjapt innom for å si hei fra Thailand! Kos dere i kalde norge

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2015-06-17 17.58.55.jpg (250,4 KB, 226 visninger)
__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 18:08   #35
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Å, fytti.. Du er sprø.

Vi skal til Berlin i sommer og jeg synes "alle" skal dit.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 18:13   #36
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 18:34   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg har faktisk tatt meg i å seie at eg berre skal til Tyrkia på ferie.

Hmm, hadde vi kommet oss til Tyrkia hadde det ikke vært bare

Vi skal... til svigermor på Toten. og en tur i Hunderfossen. Og jeg sier ikke "bare" engang, det er det vi skal, og det er nok. (Ja, og svigerfar, og muuuligens lilleputthammer, vi får se.)

Jeg er gravid. Jeg er trøtt, jeg er sliten, bekkenet krangler (hvor mye det krangler i ferien avgjør om det blir en eller to parkdager, ungene der derfor bare informert om hunderfossen) Mannen begynner ikke på ferie før 3-4 dager etter oss, og har ei uke mindre enn oss og må trolig jobbe noe i ferien. Og det ble ikke klart før det meste av overnatting rundt Dyreparken midt i juli, som altså var førsteplanen vår, var utsolgt, og vi innså at vi orker ikke kjøre så langt og traske så mye. Dette er rett og slett det vi har kapasitet til i år, så enkelt er det.

Så ja, vi planla Dyreparken (og nettsøkene mine viser virkelig det altså!!!) men så ble det hunderfossen. Og det er vi alle helt fornøyd med

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 20:01   #38
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Det er jo ikkje "berre" for oss heller men eg blir nok prega av omgivelsane mine der "fly til München, bil til Slovenia, Kroatia og en liten tur innom Gardasjøen heim", er gjengs.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 20:12   #39
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Jeg ville vært litt flau for å reise til Tyrkia. Det samme gjelder også enkelte andre land som jeg har politiske kvaler med å reise på badeferie til.

Bulgaria hadde ikke vært flaut. Jeg har vært i badeby på rumensk side av Svartehavet og det var fantastisk. Ibiza hadde kanskje vært litt flaut.

Når jeg først skal avgårde er det ikke flaut å fortelle hvor. Hadde noen spandert på meg tur til Tyrkia hadde jeg gjerne reist på resort der også, selv med politiske kvaler. Jeg hadde heller ikke forsøkt å fordekke.

Jeg opplevde en gang å spørre en person hvilket land hun skulle på ferie til. Svaret var Puerto Rico. Jeg syntes det hørtes spennende ut og lurte på hvordan flyturen var lagt opp. Direkte fra [norsk liten flyplass].
Virkelig Puerto Rico spurte jeg? "Jaaa der i syden". Jeg var dengang ikke inne i sydensteder og spurte om land enda en gang. Stedet het Puerto Rico var alt det hun visste.

Jeg har i ettertid skjønt hvor Puerto Rico i Syden er.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-15, 20:13   #40
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sier de skal til Italia, reiser til Tyrkia

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Å, fytti.. Du er sprø.

Vi skal til Berlin i sommer og jeg synes "alle" skal dit.

Vi skal også innom Berlin *innrømmer* og står fram med at vi skal harryhandle i Flensburg også.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no