Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mye mat har du i hus?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-15, 12:24   #41
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Nja, det hadde nok holdt en uke vil jeg tro. Så hadde vi måttet være kreative. Men en del er det når vi legger det sammen ja, både av halvfabrikat, bakte ting, ulikt mel, og diverse.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 12:41   #42
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Vi har vanligvis et lam og en halv hjort i fryseren, avhengig av tid på året, så vi hadde levd helt fint i flere uker, men det hadde blitt mye kjøtt og fisk og lite grønnsaker da. Brødmaten/melet hadde neppe vart mer enn en uke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 12:44   #43
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Vi har liten fryser og ikke andre oppbevaringsmuligheter enn kjøkkenskapene, så vi hadde ikke overlevd noe særlig mer enn ei uke, tror jeg.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 12:59   #44
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Vi hadde klart oss sånn noenlunde i ca to uker. Men det hadde blitt lite grønnsaker etter hvert. Og jeg har masse mel, men ikke noe særlig gjær, så det hadde blitt bakepulverrundstykker.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 13:04   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Vi har butikk i 1. etasje og kan komme oss på butikken uten å gå utendørs. Butikken er åpen 7-23 i 6 av ukas dager. Derfor har ikke vi så mye mat hjemme. Den butikken fungerer som et ekstra kjøleskap.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 23:45   #46
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Jeg vet dette er litt OT men ble bare så nysjerrig hvilken scenarioer ser dere dette nødvendig? Jeg mener etter gårsdagens walking dead sesong start kommer jeg egentlig bare på zombie apokalypse 😂😂

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-15, 23:49   #47
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Jeg vet dette er litt OT men ble bare så nysjerrig hvilken scenarioer ser dere dette nødvendig? Jeg mener etter gårsdagens walking dead sesong start kommer jeg egentlig bare på zombie apokalypse 😂😂

Jeg anser det ikke som nødvendig i det hele tatt, jeg bare trives med å ha matlager. Av praktiske årsaker.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 00:23   #48
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Re: Hvor mye mat har du i hus?

Jeg anser det heller ikke som nødvendig, men jeg er veldig glad i å lage mat, så jeg liker å ha godt utvalg i det meste.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 01:27   #49
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Jeg vet dette er litt OT men ble bare så nysjerrig hvilken scenarioer ser dere dette nødvendig? Jeg mener etter gårsdagens walking dead sesong start kommer jeg egentlig bare på zombie apokalypse 😂😂

Nødvendig er det selvsagt ikke, men siden vi fyller fryseren med hele og halve dyr et par-tre ganger i året, så er det jo en naturlig følge av det å ha fryseren full av mat.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 04:07   #50
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Jeg ser ikke behovet for å ha noe lager av mat. Her er vi mange og hadde nok bare klart oss i 4-5 dager, etter det hadde vi kunnet overlevd et par dager ekstra på et noget pussig kosthold bestående av frossen spinat, frosne jordbær, flatbrød og gurkemeiekrydder(åtte glass gurkemeiekrydder - why?).

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 06:18   #51
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Vi bor veldig nær en mengde matbutikker. Jeg har hatt ansvar for barn i snart 30 år, og mye fælt har skjedd i verden i den perioden uten at jeg har følt behov for å sitte med kriselager av mat. Den eneste gangen jeg har kjent på at jeg hadde lyst til å hamstre inn vann og hermetikk var etter Tsjernobylulykken, da jeg var gravid og hørte på radioen at gravide ikke skulle gå ut i regnet. Men jeg greier ikke leve livet mitt i kriseberedskap, og for meg blir det kriseberedskap å vedlikeholde et sånt lager hjemme.

Det varierer hvor mye vi har i fryseboksen, og kjøleskapet er ofte fullt - men ikke med tanke på at vi plutselig ikke skulle få tak i mat. Vi hadde sikkert klart oss et par uker med det vi har akkurat nå, med kreativ bruk av tørrvarer og innholdet i fryseboksen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 10:43   #52
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Jeg vet dette er litt OT men ble bare så nysjerrig hvilken scenarioer ser dere dette nødvendig? Jeg mener etter gårsdagens walking dead sesong start kommer jeg egentlig bare på zombie apokalypse ����

Jeg hamstrer ikke for å ha et kriselager, men liker å ha en allsidig tilgang til råvarer hjemme, og lagret er en konsekvens av dette.
Kjøper f. eks en 5 kgs sekk med ris, og den varer jo uendelig i en husholdning med 2 personer (der den ene synes ris er fantastisk kjedelig mat. ).
Jeg liker også ha ulike typer pasta, og 6 halvkilos pastapakker varer en god stund.
En del kjøtt kjøper jeg direkte fra grossist eller bonde og da kjøper man gjerne i litt større kvanta.
Egg får jeg direkte fra en hønsebonde, og da bestiller jeg enten 40 eller 60 egg. Det holder en stund om man går inn for det.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 10:55   #53
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Jeg har ingen matbod, men har som regel noen pakker karbonadedeig og fisk i fryseren. I tillegg har jeg alltid pasta, ris, grøtris og hermetiske tomater og tomatpure på lager. Løk er også veldig greit å ha liggende. Har man disse ingrediensene i hus, kan man enkelt smelle sammen en noe tomatbasert med kjøtt eller fisk og ris/pasta til.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 10:56   #54
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg hamstrer ikke for å ha et kriselager, men liker å ha en allsidig tilgang til råvarer hjemme, og lagret er en konsekvens av dette.
Kjøper f. eks en 5 kgs sekk med ris, og den varer jo uendelig i en husholdning med 2 personer (der den ene synes ris er fantastisk kjedelig mat. ).
Jeg liker også ha ulike typer pasta, og 6 halvkilos pastapakker varer en god stund.
En del kjøtt kjøper jeg direkte fra grossist eller bonde og da kjøper man gjerne i litt større kvanta.
Egg får jeg direkte fra en hønsebonde, og da bestiller jeg enten 40 eller 60 egg. Det holder en stund om man går inn for det.

Det er dette som er hovedmotivasjonen min også. Jeg liker å handle, jeg liker å ha valgmuligheter, jeg liker å ha nok i hus til å kunne ta i mot overraskende besøk, jeg liker å plukke bær og lage syltetøy osv. Vi har grønnsaksutsalg like i nærheten, mange eggprodusenter innen gangavstand osv.

Men det er nok også et bittelite element av fryktkontroll i det, det er usikre tider på flere vis, vi er ikke garantert arbeid i mer enn et par måneder - men jeg kan i det minste fø familien min. Jeg har ingen tro på at det vil bli umulig å få tak i mat uten noe varsel altså.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 12:28   #55
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Vi har mye fryst og tørr mat, og kunne sikkert klart oss et par måneder på det. Verre er det med ferskvare som frukt, grønnsaker og meieriprodukter. Har lite hermetikk og "kriseprodukter" som tørrmelk o.l.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 12:38   #56
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Vi kunne fint overlevd en del uker på det vi har i hus. Med mann som jakter så blir det en del kg kjøtt i fryseren og jeg er notorisk redd for å gå tom for basisvarer så det har vi en del av. Grønnsakene og frukten ville ikke vart så lenge så kostholdet ville blitt litt kjipt. Det er ikke fordi jeg er redd for katastrofer at jeg liker å ha en del ekstra i hus, det er fordi jeg ikke har noen matplan og trenger å ha tilgang på det jeg kanskje vil trenge til å lage det jeg har lyst på.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 12:48   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Jeg vet dette er litt OT men ble bare så nysjerrig hvilken scenarioer ser dere dette nødvendig? Jeg mener etter gårsdagens walking dead sesong start kommer jeg egentlig bare på zombie apokalypse ����

Jeg har ikke noen motivasjon om å ha et matlager, men jeg har f.eks. en kjøkkenhage, så om høsten sylter jeg endel og fryser endel fordi jeg ikke greier å spise opp alt med en gang. I går fant jeg kyllingvinger fra Holte Gård på halv pris pga utgangsdato, så da kjøpt jeg tre pakker og slang i fryseren. Tørrvarelageret er ting vi spiser av, men siden vi spiser ganske variert så blir det en god del forskjellig bønner, villris, couscous, byggryn etc. Det hender at foreldrene mine får tilgang på viltkjøtt, og siden det er sesongmat så fyller man opp med litt mer enn man trenger for en middag. Noe av fisken er egenfisket, noe er overskudd fordi vi ikke spiste hele pakken som ble innkjøpt.

Så "lageret" er vel heller noe som skjer av økonomiske årsaker; det er billigere for meg å kjøpe tre pakker kyllingklubber på salg, enn å bruke butikken som matvarelager og kjøpe dem på fullpris når jeg trenger dem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 12:52   #58
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Jeg liker følelsen av en noenlunde velfylt matbod, og at det er bare å hente mer ris, hermetikk eller mel uten at man må renne på butikken bare fordi man vil gjøre litt spontan baking, eller man kan finne noe å lage til middag en dag man ikke har noe i kjøleskapet, uten å måtte handle.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 13:05   #59
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Jeg har heller ikke matlager fordi jeg er redd for at det plutselig skal skje en katastrofe. Men jeg liker tanken på at jeg lett kan lage en middag eller to, dersom det plutselig oppstår et behov, uten å måtte på butikken. Og jeg liker å handle stort, å kunne benytte meg av et tilbud og så fylle fryseren.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 13:14   #60
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye mat har du i hus?

Med fryseren i drift? Vi hadde overlevd like lenge som kakkerlakkene, antar jeg.

Hadde blitt mye fiskegrateng anno 2012, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no