Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Leilighet kontra hus

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-20, 12:24   #21
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Blokka jeg bor i nå, fra tidlig 70-tall, er den stilleste jeg har bodd i. Var litt nervøs for det før vi kjøpte, men hører kun naboens baby av og til når vi og de har vinduene åpne. Det bor masse unger i blokka som vi aldri hører.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-20, 12:29   #22
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Vi bor i enebolig og det føles nesten mindre privat nå enn da vi bodde i blokk eller rekkehus.
Veldig tett på naboer og med uteplasser som vender mot oss så vi føler vi må være sosiale hver gang vi går ut døra. Jeg liker å kunne gå ut uten å møtte smile og hilse på Gud og hvermann.
Leilighet virker jo helt super, stor og med god terrasse og utsikt. Hørtes ut som noe jeg kunne byttet huset vårt med.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-20, 13:04   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Det er jo kjempestor forskjell på leiligheter også, da. Alt fra blokker i borettslag med hundrevis av leiligheter, til små sameier med store, usjenerte leiligheter.

Fordelen er at du har noen å dele risikoen med, hvis det blir lekkasje eller det må dreneres eller man må male. Ulempen er at man har mindre frihet. Man har andre mennesker tettere på seg, og vet aldri helt hvordan det påvirker en. Man kan ikke velge farge på huset, om det skal installeres elbilladere, om man skal sette opp en forjævlig schtøgg patio midt på gårdsplassen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 28-02-20 kl 14:14.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-20, 13:06   #24
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Forstår godt at du vurderer leilighet. Så deilig å slippe vedlikeholdet! Jeg er jo også klar for å flytte, men for oss er ny enebolig i rekke et bedre valg. Litt sånn midtimellom hus og leilighet. Hadde vi hatt færre barn som vil kunne trenge plass i huset vårt, ville jeg helt klart også gått for leilighet. Ser i grunnen bare fordeler med det. Jeg synes forresten at den leiligheten ser helt perfekt ut. Grei planløsning. Fin beliggenhet. Ny god standard. Også har du stor terrasse og kan vel i prinsippet bare gå rett ut videre på plenen. Ser veldig bra ut.

Drømmedama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-02-20, 13:52   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Forstår godt at du vurderer leilighet. Så deilig å slippe vedlikeholdet! Jeg er jo også klar for å flytte, men for oss er ny enebolig i rekke et bedre valg. Litt sånn midtimellom hus og leilighet. Hadde vi hatt færre barn som vil kunne trenge plass i huset vårt, ville jeg helt klart også gått for leilighet. Ser i grunnen bare fordeler med det. Jeg synes forresten at den leiligheten ser helt perfekt ut. Grei planløsning. Fin beliggenhet. Ny god standard. Også har du stor terrasse og kan vel i prinsippet bare gå rett ut videre på plenen. Ser veldig bra ut.

Ja. Kommer ikke noen foran, jeg kan fint leve med utsikt til båthavn, bare hyggelig. Har fått tilsendt planløsning nå av megler og fått størrelser. Det ene soverommet er på 24 kvadrat, så det er stort og kan fint fungere som tv stue også for den av barna som måtte ønske det. Har avtalt privat visning til uken. I mellomtiden får jeg sette opp et regnskap, finne ut akkurat hvilke utgifter jeg har nå til huset osv.

Det skal bygges noen rekkehus rett ved jobb nå snart, men det blir alt for nær jobb og omtrent på et industriområde, langt fra like trivelig selv om området endres. Der får man ikke garasje, kun en biloppstillingsplass, og de er omtrent like dyre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-20, 15:12   #26
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Vi "bor ute" hele sommerhalvåret, og jeg ville savnet veldig alle utearealene og den store hagen dersom vi skulle flyttet i leilighet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-20, 01:23   #27
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Jeg bor i tomannsbolig med hage og god plass rundt boligen. Har en trivelig dame i etasjen over som jeg deler husforsikring, snømåking og plenklipp med. Så leilighet trenger ikke bety blokk og borettslag.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-20, 10:10   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg bor i tomannsbolig med hage og god plass rundt boligen. Har en trivelig dame i etasjen over som jeg deler husforsikring, snømåking og plenklipp med. Så leilighet trenger ikke bety blokk og borettslag.

Det har du rett i.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-20, 17:32   #29
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Kan vi klare oss på 90 kvadrat? Det er noen helt nye leiligheter til salgs i nabobygget. De er rimeligere. Hvilke smarte oppbevaringsløsninger må vi da ha?

Vi har ryddet godt det siste året, gitt bort mye til bruktbutikk, men det er fortsatt fullt i boden samt halvfullt på loftet. Vi får vel maks to boder i en leilighet. Barna er speidere, så vi har endel turutstyr samt ski og sykler.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-20, 17:43   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Man kan jo ofte få sykler på veggen i garasjen, ellers finnes gjerne sykkelstativ også. Ski kan også henges på vegg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-20, 17:47   #31
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

90 kvadrat høres ut som en drøm.
Jeg har en innebod og en ute utebod, men noe som skulle vært i uteboden lagres hos x. Sånn som ski som de aldri bruker sammen med meg. Og helst også sykler på vinterstid. Men syklene kunne jeg sikker fått plasser i garasjen hvis jeg måtte.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-20, 17:50   #32
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Planløsning er vel så viktig som antall kvadratmeter. Har leiligheten en romløsning som dekker deres behov. Det antallet soverom dere trenger, mulighet for å være på kjøkkenet hvis noen har besøk i stua, plass til tørketrommel og tørkestativ ol.

Jeg tenker på 90 kvadrat som en "romslig" leilighet. Her vi bor er de store på ca 80.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-20, 18:29   #33
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Planløsning er vel så viktig som antall kvadratmeter. Har leiligheten en romløsning som dekker deres behov. Det antallet soverom dere trenger, mulighet for å være på kjøkkenet hvis noen har besøk i stua, plass til tørketrommel og tørkestativ ol.

Jeg tenker på 90 kvadrat som en "romslig" leilighet. Her vi bor er de store på ca 80.

Det har du rett i. Alle de nyere her har åpen stue og kjøkken.

I Rogaland hadde vi 116 kvadrat. Nå har vi ca 135 tror jeg pluss pluss.

Det skal bygges mye nytt nær sjøen, kan ta et par år før det skjer. Kan hende det er fornuftig å vente og kjøpe noe nytt der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-20, 09:42   #34
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Enig i at planløsning er viktig, det kan bety mer enn antall kvm. Bor i stor enebolig, og har likevel naboen mer innpå enn i mange leiligheter - fordi folk i enebolig mer syns de har rett til å gjøre hva de vil, enn mange som bor i leilighet, og tar mer hensyn. Feks setter naboen alltid i gang sine DIY-prosjekter etter at hans barn har lagt seg, og han tar jo hensyn til det og bruker power tools’a ute - foran våre soverom

Har langtidsplan om leilighet, og helst borettslag. Men kommer til å sjekke generalforsamlingsvedtak, økonomi, vedlikeholdsplan (eller ikke), beboersammensetning og stille spørsmål om lytt, naboer osv. Borettslag fordi da er hovedregelen at eier selv må bo i boligen. I sameier kan det være større risiko for gjennomtrekk med tilhørende ansvarsfraskrivelse på vedlikehold, utleie og airbnb.

Ellers tilpasser tingene seg vel lagringsmuligheter. Man tar vare på mer med loft og kjeller enn man ville gjort med mindre plass, tenker jeg. Så avhenger en del av gode oppbevaringsløsninger, men plastbokser kan ikke alltid løse at man har altfor mye.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-20, 13:39   #35
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 651
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Vi ønsker oss også leilighet på sikt. Akkurat nå trenger vi plassen siden vi har veldig sosiale ungdommer med mye besøk, og da er det OK at man har flere rom/soner, som ikke minst gjør at vi voksne også kan få litt fred når vi ønsker det.

Er man flink til å 'downsize' det man eier, både av møbler, ting, klær og utstyr tror jeg det går bra. Ser jo en del av min foreldregenerasjon som er i ferd med å flytte til mindre bolig, og de som absolutt skal ha med seg det meste ender jo opp i et eneste kaos.

Ser jo selv hvor mye vi har som vi ikke bruker selv om vi i grunnen er ganske flinke til å kvitte oss med ting.

I forhold til en del utstyr kan man vurdere leie i stedet for å eie så lenge barna er i voksealder. Står man f.eks. slalom en gang i året trenger man ikke ha full utstyrspakke.

Ellers anbefaler jeg sokkelskuffer i kjøkkeninnredning, skap helt til tak, heller skuffer/uttrekkskurver enn hyller i all oppbevaring, og så finnes det jo mye oppbevaringsskuffer/bokser man kan ha under seng til diverse, eller man kan kjøpe/bygge seng med oppbevaring i.

Veldig mye avhenger av planløsing, man trenger f.eks. ikke smale ganger som kun er transportsoner. Ofte vil en stor leilighet virke liten om det er mange små rom. Tenk også over balkong. En innglasset balkong kan være et ekstra oppholdsrom store deler av året.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-20, 17:06   #36
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Vi er 4 på 86 kvadrat. 2 bad, 2 stuer gjør det mulig. Hadde nok ikke synes det var like greit med kun 1 stue og 1 bad..

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-20, 18:44   #37
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Vi er 4 på 86 kvadrat. 2 bad, 2 stuer gjør det mulig. Hadde nok ikke synes det var like greit med kun 1 stue og 1 bad..

Enig. Det er det vi har i dag.

Leiligheten jeg skal se på har kun en stue, men det ene soverommet er stort. Kanskje det går å dele det?

Jeg har ingen hast, har tid til å vente.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-20, 19:35   #38
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.991
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Det er noe også med det å ikke bo seg ihjel. Jeg har en svær bod også. Og tenker oppbevaring overalt. Skap, kommoder, skoskap i ganga, bokser under sengene og inne i sofaen i tvstua.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-20, 20:24   #39
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Vi er 5 på ca 100 kvadrat, alle har eget soverom men vi har bare ett bad. Det går likevel greit syns vi. Har mye bodplass og det er supert (loft), nå skal det sies at de to største ungene bare bor her 50% av tiden.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-20, 21:37   #40
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Jeg hadde vel bodd i leilighet om jeg ikke var gift med en mann som liker vedlikeholdet og forefallende arbeid på eneboligen. Vi har bodd i både leilighet, rekkehus og enebolig som par/familie, og jeg foretrekker helt klart enebolig. Men skulle jeg hatt ansvaret alene, så vet jeg at arbeidsmengden- og presset hadde ødelagt trivselen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no