Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Telefonpreferanser

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Se resultatene: Hvilke preferanser har/hadde du?
Nokia før og iPhone nå 79 42,93%
Nokia før og Android nå 33 17,93%
Ericsson før og iPhone nå 24 13,04%
Erikcsson før og Android nå 16 8,70%
En kombinasjon jeg ikke gidder spørre etter 32 17,39%
Hva mener du med "dum-fon"? Fantest det mobiler før smart-phones? :ung: 0 0%
Deltakere: 184. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-16, 16:21   #81
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.972
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telefonpreferanser

Stort sett Nokia, så iPhone. De eneste jeg var fornøyd med.
Min aller første mobiltelefon var en Motorola Flare. Lilla.

Vedlagte bilder
Filtype: jpeg image.jpeg (14,3 KB, 110 visninger)
Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 18:02   #82
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telefonpreferanser

Sony Ericsson før, Samsung galaxy nå.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 23:16   #83
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonpreferanser

Først så var det Nokia, så Sony Ericsson og så har jeg endt opp med iPhone. Men det var tilfeldig, fikk en iPhone av mannen i gave. Og nå er det ikke noe annet som gjelder for min del.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-16, 08:44   #84
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.684
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telefonpreferanser

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Først Nokia, så Sony Ericsson og videre kun iPhone.

Her også. Har inntrykk av at det er vanlig utvikling.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-16, 09:53   #85
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telefonpreferanser

Hm, husker ikke rekkefølge helt, men har vært innom diverse, inkludert noen obskure merker jeg hadde i Guatemala. Av smarttelefon har jeg hatt HTC og nå Samsung, den siste via jobb. Vi er egentlig Androidfolk, men på grunn av jobb har jeg måttet gå over til iPad, dermed blir det iPhone på meg nå som jeg skal bytte mobil. Jeg synes det er helt greit å manøvrere i ulike OS, så det går nok fint. Mannen har lovet å beholde meg selv om jeg får iPhone.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-16, 09:54   #86
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.496
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telefonpreferanser

Jeg har ipad, men når jeg skal kjøpe meg ny tlf en eller annen gang, så blir det nok android likevel.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-16, 12:01   #87
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telefonpreferanser

Ja, det er helt ukomplisert å ha begge deler, altså. Men jeg må forholde meg til apper i jobben som ikke finnes for Android, så da er det greiest å ha ios hele veien. Men jeg har hatt ipad og Samsungtelefon halvannet års tid uten store problemer.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-16, 12:11   #88
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telefonpreferanser

Min første mobil var en klumpete Motorola. Etterhvert gikk noe galt med skjermen, så den viste alt speilvendt og i negativ, det var litt forvirrende når man skulle tekste!

Nå har jeg hatt Windows Phone i flere år, så jeg husker ikke lenger hvordan det var å ha Android. Jeg synes det er veldig oversiktlig med flisene på forsiden, og lett filsystem å navigere i og synke med PC-en min. Ulempen er at det er mye færre apper enn til Android og iPhone!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-16, 12:11   #89
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.329
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telefonpreferanser

Nokia før, Xperia Z3 nå. Vurderte iPhone, men fant ut at den falt igjennom på de fleste områder i forhold til Xperia'en (i forhold til mine preferanser).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-16, 12:56   #90
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.909
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telefonpreferanser

Jeg tror ikke jeg klarer å huske alle telefonene jeg har hatt. Jeg tror den jeg hadde i 1997 var en Motorola, den tålte ikke å bli overkjørt av en Caravelle. Neste, i 1999 var en Nokia - tror jeg. Etter det husker jeg ikke når jeg har byttet telefon og til hva. Jeg tror jeg har vært innom Sony Ericsson i hvert fall som dumtelefon og to eller flere Sony Xperia som smarttelefon. På en av jobbene mine fikk jeg en Nokia smarttelefon, den var et helvete å forstå. Nå har jeg Xperia privat og Galaxy på jobben. Enkelte av avkommet har hatt iPhone og andre iDingser, jeg blir helt gal av stengslene.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no