Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Anbefal meg et ukeblad

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-06, 10:22   #81
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg et ukeblad

Se og hør... (tror ikke det nei)

Aner vel egentlig ikke, kjøper det som ser mest interessant ut i hyllene der og da de sjeldne gangene jeg handler blad. Blir alt fra hjemmet til cosmo

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 14:36   #82
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et ukeblad

Fikk Det Nye i posten idag

Blir så glad av å få noe annet enn regninger!

Synes forøvrig Det Nye har utviklet seg veldig de siste årene, og er et av de få damebladene uten alt for mye fokus på slakning og tynne modeller..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 22:08   #83
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.791
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et ukeblad

Jeg leser Norsk Ukeblad hos svigers, og kjøper med jevne mellomrom Kamille, Mamma og KK. Sistnevnte synes jeg har tapt seg veldig i det siste.

F&B dumper ned i postkassa en gang hver måned, men da man har lest det i over fire år blir det mye gjentakelser. For eksempel tror jeg de har skrevet om smokkeslutt 3-4 ganger i denne perioden. Det er godt mulig at bladet er like bra som før, men at jeg og ungen har vokst fra det



Da vi reiser på påsketur handler jeg forresten inn masse blader, til og med Se og Hør

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 22:19   #84
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg et ukeblad

Jeg leser Henne og Elle, mye flott mote og mange skjønnhetstips. I tillegg er det ofte fine portrettintervjuer i disse bladen. Minuset er fryktelig masse reklame.

I tillegg abonnerer jeg på Mamma og Foreldre og Barn, jeg syns nå at det er litt smør på flesk med begge bladene, men da jeg var i permisjon med sovebarnet mitt så var det helt greit

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 22:37   #85
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et ukeblad

Det hender jeg kjøper PULS og MAMMA, men det er jo strengt tatt ikke ukeblader da

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 23:10   #86
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et ukeblad

Jeg kjøper KK når jeg skal kose meg!!! Ellers er jeg "avhengig" av Bonytt, Bo Bedre, Maison, InteriørMagasinet osv. sluker ALT hver måned

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 22:34   #87
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg et ukeblad

Jeg abonnerer på "Bo bedre". Temmelig bortkastet egentlig. Det ligger fire-fem uleste blader i en reol i yttergangen ...

Dette har vært en travel høst. Fire bøker ligger på nattbordet, og jeg tar vel egentlig sikte på at jeg skal få lest de innen julen ringes inn.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 10:44   #88
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.383
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg et ukeblad

Ble lurt til et abonnement på KK her i sommer da jeg følte meg rik. Skal abryte så snart det er mulig. Leser det selvfølgelig, men synes det er fælt fordummende med artikler om hvordan man kan jukse seg til å imponere andre med snarveier til ny og gammel litteratur (bare ett eksempel)... Jeg ønsker å snakke med folk som lurer på ting/har meninger, ikke har lest en jukseguide til alskens "almenndannelse".

For ikke å snakke om den blandingen maksimilia var inne på: syltynne modeller på ei side og artikkel om spiseforstyrrelser på neste.

Men litt mote og sirkus må jeg også ha da. Og utenlandske moteblader er så dyre.

Abonnerer på foreldre & barn også, kommer til å kutte det også når jeg har lest de samme artiklene flere ganger. Synes forøvrig de er til god hjelp og inspirasjon som tilskudd til NM og andre foreldre/mamma-forum.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:19   #89
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.607
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et ukeblad

Jeg leser lite ukeblader. Det er en nødløsning hvis ikke jeg har en god bok å lese eller jeg vet jeg har dårlig tid og ikke rekker å lese så mye i en kortere periode. Ukeblader leser man på do

Jeg har kjøpt Mamma, liker det ikke så godt. Jeg føler at det ikke er noen avslutning på artikkelen. Når artikkelen begynner å bli interesant så slutter den uten avslutning. Jeg har mange ganger letet gjennom hele bladet for å finne resten av artikkelen, bare for å oppdage at den var ferdig.

Foreldre og barn har jeg sagt opp for 1 år siden. Ble litt lei av å lese de samme type artikler flere ganger.

Det hender at jeg kjøper Norsk ukeblad, Vi menn, osv. Må ha litt å lese på do

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 11:35   #90
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg et ukeblad

Blir helst til at jeg kjøper svenske og danske blader. Ellers leser jeg det gode liv http://www.detgodeliv.com/

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no