Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-11, 21:51   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Jeg kan ikke det nå, hvordan stiller jeg det inn? Må jeg kontakte Netcom?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 21:52   #2
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Har du slått på mobildata?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 21:53   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Hø? *domm*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 21:54   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Slå på mobildata, sjekk at du bruker et program som tar MMS, jeg bruker handcent, det funker.

  Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 22:01   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Jeg gikk inn på netcom.no og fikset det derfra, tok meg 10 sekunder.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.

Sist redigert av Dixie Diner : 15-07-11 kl 22:20.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 23:29   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Nå hadde jeg tenkt å svosje innom og si at du må sende sms med teksten mms til 1989, men på nettet funker fint det og.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-11, 23:35   #7
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Så bra at du fant det ut. Jeg måtte teste ut dette i går jeg og, og fant ut hvordan man gjør det.

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-11, 22:56   #8
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Noen med andre tips? Her funket alt kjempefint frem til jeg skiftet abonnement hos Chess. Skiftet fra premium til itouch, og etter skiftet kan jeg ikke motta mms. Jeg kan sende, men ikke motta. Damen hos chess sa at det ikke hadde sammenheng med bytte av abonnement, men jeg tror henne ikke. Vel, forslaget til løsning var å slå av wifi når jeg skal motta mms, men det funker for det første ikke, for det andre syns jeg ikke det er en holdbar løsning. dobbelt- .

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-11, 23:08   #9
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Jeg mottok automatisk innstillinger på sms jeg. :ikke til hjelp:

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 13:16   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Jeg bare digger FP.

Jeg har nettopp fått meg Galaxy S2, men ikke om jeg har klart å sende eller motta mms. Jeg gikk på Google, spurte: "hvordan sende og motta mms fra samsung galaxy s2."

Gjett hva som dukket opp som aller første løsningsforslag fra Google? Jepp.

Takk for hjelpa.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 17:05   #11
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Så bra denne kom opp igjen.
For er det jeg som gjør det på en ekstremmt tungvindt måte, eller er det slik det skal være?
For hver MMS jeg enten sender eller mottar, må jeg inn å slå på datanettverksmodus. (selv om jeg er på trådløst nettverk. Stemmer dette???

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 19:50   #12
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Så bra denne kom opp igjen.
For er det jeg som gjør det på en ekstremmt tungvindt måte, eller er det slik det skal være?
For hver MMS jeg enten sender eller mottar, må jeg inn å slå på datanettverksmodus. (selv om jeg er på trådløst nettverk. Stemmer dette???

Høh, det hørtes helt feil ut.
Jeg mottar mms på lik linje som tekstmeldinger, innstallerte bare de to datameldingene jeg fikk fra netcom.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 20:24   #13
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Høh, det hørtes helt feil ut.
Jeg mottar mms på lik linje som tekstmeldinger, innstallerte bare de to datameldingene jeg fikk fra netcom.

Dette har jeg også gjort(her netcom selv) men må slå på datanettverk hver eneste gang. Sikkert en innstilling jeg ikke har fått med meg da.

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 23:14   #14
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Dette har jeg også gjort(her netcom selv) men må slå på datanettverk hver eneste gang. Sikkert en innstilling jeg ikke har fått med meg da.

Ja det må ikke jeg, jeg fikk to meldinger som jeg installerte og alt går av seg selv.
Hmm har du vært inne på strømsparingen å slått av tro?

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 15:02   #15
Maysen
Nyter et nytt liv
 
Maysen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Innlegg: 1.229
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ja det må ikke jeg, jeg fikk to meldinger som jeg installerte og alt går av seg selv.
Hmm har du vært inne på strømsparingen å slått av tro?

Det kan være mye mulig. For jeg har rotet mye inne på strømsparing. Hvor slår jeg evnt da dette på? Hva heter det? he he, ikke helt trygg på slik teknologi skjønner du.

__________________
Mamma til tvillinger født august 07.
Maysen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 13:25   #16
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

Dette har jeg også gjort(her netcom selv) men må slå på datanettverk hver eneste gang. Sikkert en innstilling jeg ikke har fått med meg da.

Jeg har telenor, og må også ha på datanettverk. Eller, hvis jeg slår på datanettverk etter MMS`en har kommet, så får jeg den ikke fram. Skal da ikke være sånn eller? At man må være på nett for å få MMS? Ser ikke ut som det fungerer på trådløst nett heller.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 18:30   #17
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Du må ha på mobildata hele tiden for å få de frem ja.
Snuppa har samme problemet. Om den har gått tom for strøm og sånn, så må jeg inn for å slå det på igjen eller så får hun ikke opp MMS.

Innmari tungvindt.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 13:46   #18
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Dette med MMS og datanettverksmodus har jeg også lurt på. Jeg må skru det på og av hver gang jeg skal sende MMS eller motta. Og hvis jeg sender MMS før jeg har slått på så blir den ikke sendt... Veldig irriterende!
Så håper noen har svar på dette.

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 22:18   #19
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Dette med MMS og datanettverksmodus har jeg også lurt på. Jeg må skru det på og av hver gang jeg skal sende MMS eller motta. Og hvis jeg sender MMS før jeg har slått på så blir den ikke sendt... Veldig irriterende!
Så håper noen har svar på dette.

Jeg har "bare" S, ikke S2, men opplever uansett at om jeg har sendt en MMS uten å ha hatt på datatrafikken, så ordner det seg om jeg sender en ny MMS. Da blir begge MMS-ene sendt.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 22:23   #20
Bromle
Aktiv
 
Bromle sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 150
Bromle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan motta MMS på Samsung Galaxy S2?

No føler eg meg utrolig teit, men spør alikevel...
Mobildata- er det alternativet som heter Bruk pakkedata under mobilnettverkinnstillinger?
Og i samme slemgen er det Datarooamingen som er lur å ha av?

__________________
2003 2006 2010
Bromle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no