Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-16, 20:50   #281
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Har du lest denne tråden?

Ja, og jeg ser ikke noe krav om korsfestelse her heller. Jeg ser noen (deriblant meg) mener hun bør ta ansvar, men også masse, masse støtteerklæringer og mange mener tydeligvis også at hun skal dømmens mye mildere fordi hun er den hun er.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 20:57   #282
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Enig med Tallulah. Å synes at historien er litt vel tynn og mene at hun må ta ansvar for det som har skjedd, tabbe eller ikke (som er slik jeg oppfatter holdningene i denne tråden), er ikke å rope om korsfestelse.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 21:05   #283
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg er definitivt ikke ute etter korsfestelse, men det er jo helt umulig at noen skal få særbehandling bare fordi hun er norsk. Nesten tvert i mot, så suverene vi har vært i langrenn de siste årene er det jo helt nødvendig at vi viser at vi spiller etter reglene.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 21:10   #284
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

"Korsfest korsfest" refererer til mobbens befaling om dom til straff i en situasjon hvor man er uskyldig.
Jeg leser ikke noe slikt i denne tråden.

At hun må ta konsekvenser selv om ikke det var bevisst doping tenker jeg er en del av gamet og her er hun langt fra den første. Svært mange dopingdommer har blitt felt over utøvere som har handlet i beste mening.

Godtar man substanser i urin og skal begynne å vise skjønn i hvert enkelt tilfelle der vil dopingproblematikk øke.
Skjønn vises jo ved utmåling av konsekvens/straff her og det er greit. Det er ikke greit å frikjenne fullstendig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 21:40   #285
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Har du lest denne tråden?

Det var det som ble skrevet her jeg også reagerte på.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 21:44   #286
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, og jeg ser ikke noe krav om korsfestelse her heller. Jeg ser noen (deriblant meg) mener hun bør ta ansvar, men også masse, masse støtteerklæringer og mange mener tydeligvis også at hun skal dømmens mye mildere fordi hun er den hun er.

Jeg har vel ikke sett noen her påstå at hun skal dømmes mildere fordi hun er den hun er? Det er jo isåfall helt meningsløst.

Det jeg stiller spørsmål ved er om man virkelig skal risikere å få ødelagt hele karrieren på grunn av et slikt lite feiltrinn. Som nevnt er det flere som har stilt spørsmål ved dette regelverket og de uheldige utslagene det kan gi.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 21:45   #287
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Blir hele karrieren ødelagt uansett dersom hun blir dømt? Det er vel straffeutmålingen som avgjør det?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 21:45   #288
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Hun er jo skyldig uansett om det var et uheldig, veldig dumt uhell. Han har testet positivt. Da må hun behanles likt som alle andre som tester positivt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 21:46   #289
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.383
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Men altså. Jeg synes historien er helt elendig som dekkhistorie, men den er jo godt underbygd av intervjuer og bilder fra Italia-oppholdet. Jeg synes den er så elendig som dekkhistorie at jeg tror den er sann. Og så har hun jo oppgitt salven på på legemiddelskjemaet som må fylles ut når hun dopingtestes. Og dessuten testes de jo hele tiden, så det høres rart ut at det liksom skal være delen for tidligere inntak av anabole steroider.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 22:19   #290
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hun er jo skyldig uansett om det var et uheldig, veldig dumt uhell. Han har testet positivt. Da må hun behanles likt som alle andre som tester positivt.

Så hvor store verdier det er snakk om, og om det er en gjentakende positiv test eller ikke, det skal ikke bety noe? Altså som i at hun nå testet så lave verdier at det ikke er regnet som prestasjonsfremmende, og så langt den eneste kjente positive testen hun har avlagt.

Jeg kjenner jeg er helt i mot den holdningen, all den tid at det tydeligvis er lite som skal til før det gir utslag, og da på nivå at en krem for en sår leppe faktisk kan gi utslag.

Og det mener jeg helt uavhengig av at vi her snakker om en av våre utøvere. Jeg hadde ment det samme uansett nasjonalitet.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 22:20   #291
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Så hvor store verdier det er snakk om, og om det er en gjentakende positiv test eller ikke, det skal ikke bety noe? Altså som i at hun nå testet så lave verdier at det ikke er regnet som prestasjonsfremmende, og så langt den eneste kjente positive testen hun har avlagt.

Selvsagt er det vesentlig. Ikke for skyldspørsmålet, men for hvor streng straff hun får.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 22:24   #292
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Selvsagt er det vesentlig. Ikke for skyldspørsmålet, men for hvor streng straff hun får.

Ja, ikke sant!

Jeg sier ikke at Therese ikke skal få en form for straff her, men at hun skal behandles som en som doper seg kynisk og bevisst, det er jeg i mot!

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 22:59   #293
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er definitivt ikke ute etter korsfestelse, men det er jo helt umulig at noen skal få særbehandling bare fordi hun er norsk. Nesten tvert i mot, så suverene vi har vært i langrenn de siste årene er det jo helt nødvendig at vi viser at vi spiller etter reglene.



Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

"Korsfest korsfest" refererer til mobbens befaling om dom til straff i en situasjon hvor man er uskyldig.
Jeg leser ikke noe slikt i denne tråden.

.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 23:05   #294
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Det jeg reagerer på er at hun blir utsatt for nærmest skadefryd fordi det blonde, blåøyde imaget hennes er rokket ved. Og så reagerer jeg på at folk tror at dette er dekke for bruk av anabole steroider. De blir testet ofte, så det er jo ikke slik at leppekremen liksom skal dekke over et annet forbruk. Til det har de funnet alt for lite forbudt stoff, og hun har altså aldri testet positivt før, så det blir ganske ukvalifisert synsing å tro at hun har diktet opp historien om leppeesalven for å dekke over noe annet.

Og jeg mener ikke at hun ikke skal straffes, eller at hun ikke har ansvar, men at jeg ikke synes det er greit at mange hiver seg på i køen av alle som mener at det er for godt til å være sant at Norge er så gode uten at det er juks involvert. Og jeg synes det er trist å se at folk godter seg i ulike sosiale medier. Og så mener jeg at hvis ikke disse toppidrettfolkene skal stole på landslagslegene som er ansatt for å hjelpe utøverne med medisinske spørsmål, hvem skal de stole på da?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 23:08   #295
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Men Pøblis, hadde det vært annerledes om det hadde vært promillekjører Northug da?

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 23:12   #296
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg kan av og til kjenne på skadefryden (eller jaffal kose meg bittelittegranne) når en sak eksploderer i media og jeg tenker at "ulykkesfuglen" had it coming. Fotballfrue og retusjerings-saken, er et eksempel på det. I Johaug-saken har jeg ikke kjent på noe skadefryd, og er vel mest der at jeg synes syns på dama, samtidig som jeg mener at hun ikke kan slippe unna straff bare fordi hun er blond, god og norsk.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 23:15   #297
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Men Pøblis, hadde det vært annerledes om det hadde vært promillekjører Northug da?

Han promillekjørte jo med overlegg? Det kan jo ikke sammenliknes, fordi jeg tror hun brukte leppesalven i god tro.
Jeg vet litt om dopingmidler via en slektning som jobber tett med slik, og derfor tror jeg på historien hennes fordi det virker helt meningsløst å innta dette midlet fir å bli bedre på ski, og fordi jeg også vet litt om hvordan landslagslegene jobber med skiløperne. De er jo ansatt fir å ta seg av helseproblemene deres slik at de kan konsentrere seg om å trene og gå på ski. Og jeg ville trodd på Nordtug også hvis han hadde fortalt samme historien. (Men ikke Johan muhlegg.)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 23:16   #298
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Han promillekjørte jo med overlegg? .

Tja. Han var dritings. Hun var edru. :fylla har skylda:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 23:18   #299
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg kan av og til kjenne på skadefryden (eller jaffal kose meg bittelittegranne) når en sak eksploderer i media og jeg tenker at "ulykkesfuglen" had it coming. Fotballfrue og retusjerings-saken, er et eksempel på det. I Johaug-saken har jeg ikke kjent på noe skadefryd, og er vel mest der at jeg synes syns på dama, samtidig som jeg mener at hun ikke kan slippe unna straff bare fordi hun er blond, god og norsk.

Hele forskjellen på fotballfrua og Therese er jo at JEG tror at Therese ikke skjønte hva hun gjorde, men juksemakerpipelortfrua jo lurte leserne sine opp i stry både med retusjeringsløgn og dustemannen hennes som satte hele livsverket på spill for å vinne noen diskusjoner på Internett.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 23:20   #300
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hele forskjellen på fotballfrua og Therese er jo at JEG tror at Therese ikke skjønte hva hun gjorde, men juksemakerpipelortfrua jo lurte leserne sine opp i stry både med retusjeringsløgn og dustemannen hennes som satte hele livsverket på spill for å vinne noen diskusjoner på Internett.

Ja, nettopp. Og derfor skjønner jeg ikke helt greia med denne skadefryden som popper opp rundt omkring. Handler det om misunnelse over at hun er flinkere enn den jevne nordmann til å gå på ski, eller hva er det for noe? Janteloven, rett og slett?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
porolon, stillongs


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no