Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Erfaringer med Specsavers?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-15, 17:51   #21
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Specsavers?

Tror jeg betalte 4-500 for synstest der nettopp.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-15, 18:40   #22
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaringer med Specsavers?

Men de reklamerer for 2 par til 795 inkludert glass...det høres jo veldig billig ut..

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-15, 19:01   #23
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Erfaringer med Specsavers?

Er fornøyd med Specsavers, har linser og briller derfra.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-15, 19:06   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Specsavers?

Min erfaring er at man må ha veldig mainstream syn for å kunne benytte seg av tilbudene de reklamerer med. For meg som har skjeve hornhinner, dårlig samsyn og høye styrker så gjelder aldri tilbudene. Likevel blir det endel billigere enn andre kjeder.

Jeg har byttet til Brilleland siden sist jeg skrev her, rett og slett fordi jeg to ganger har opplevd at brillene fra Specsavers bare varte et drøyt år (før de knakk beyond repair). Det synes jeg blir masete, så jeg byttet. For de som bytter styrke ofte er jo ikke dette noen problemstilling, forsåvidt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-15, 21:00   #25
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med Specsavers?

Jeg skyr dem som pesten etter at min mor har fått tre "runder" med briller derfra og det har vært snåle problemer med absolutt alle parene. Kvalitet på sliping og selve glassene er utrolig dårlig. De billigste glassene derfra er svært billig innkjøpt fra Asia, og de maskinsliper glassene, noe som kan gi svært varierende resultater. Vi ble avbefalt å gå til de to store kjedene da vi var hos ortoptist og øyelege med datteren vår nå, nettopp på grunn av maskinslipte glass.

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-15, 21:04   #26
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Specsavers?

Jeg er på mitt tredje par Specsavers-briller og fornøyd. Nå er jeg en skeptiker som aldri tror på reklamen, det er alltid et tillegg som står med liten skrift (som man kanskje ikke ser før man har fått nye briller, høhø).

Uansett så er de billigere enn andre optikere, etter min erfaring. Har ikke klart å få to par progressive briller for fem-seks tusen hos noen andre ihvertfall. Vanlig briller og solbriller.

Jeg velger alltid de dyreste eller nest dyreste glassene, og som oftest en dyrere innfatning. Én gang kjøpte jeg 295-kronersinnfatning, og det merkes godt at du får hva du betaler for.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-15, 21:09   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Specsavers?

Mannen min og eldste bruker de, og jeg har ikke hørt noen klager fra de.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-15, 21:56   #28
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Specsavers?

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Men de reklamerer for 2 par til 795 inkludert glass...det høres jo veldig billig ut..

Det er billigste glass da. Jeg valgte heller beste glass og kun et par briller. Det ble sanne prisen. Veldig fornøyd. Har brukt brilleland tidligere.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-15, 22:34   #29
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Erfaringer med Specsavers?

Jeg har et par billige fra Specsavers, og et par dyre fra Synsam. De fra Synsam er jeg misfornøyd med ALT på, de fra Specsavers er helt supre.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-15, 08:38   #30
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaringer med Specsavers?

Jeg fikk et gavekort fra Specsavers og kjøpte derfor mine siste briller derfra. Jeg er veldig missfornøyd!
Både med brillene, -dårlig kvalitet og veldig dyre glass som gjorde at jeg overhodet ikke hadde råd til to par. I tillegg er jeg veldig missfornøyd med servicen jeg fikk.
Jeg fikk blant annet beskjed om at jeg var uansvarlig som kjøpte linser på nett når jeg har skjev hornhinne...
Så nå er det tilbake til Synsam, der optikeren synes jeg har vakre øyne og som anbefaler meg å kjøpe linser på nett, da de ikke er konkurransedyktig på pris på disse.

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-15, 16:32   #31
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Erfaringer med Specsavers?

Jeg kan vel forøvrig melde om at jeg har byttet butikk etter en heller dårlig opplevelse hos sentrumsbutikken deres. Du trenger ikke å ha skjev hornhinne for å få beskjed om å være uansvarlig. Nå skal det sies at jeg har gått over til deres linser etter å ha prøvd de og funnet de like gode som Dailies. Hovedgrunnen er at jeg får abb som gjør at jeg ikke sitter igjen med for mye / for lite.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-15, 21:24   #32
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med Specsavers?

Jeg byttet fra Specsavers til en annen optiker etter at tre ulike optikere i tre ulike synstester ikke klarte å fange opp øyesykdom, men fortsatte å bytte brilleglass uten at jeg så noe mer av den grunn. Det ga ikke noe bedre inntrykk at de bryskt avviste at de hadde tatt feil. Brillene var av helt grei kvalitet ellers, og mye billigere enn hos den andre optikeren.

TM, kan det være at det er innfatningen som klemmer på hodet ditt? Det får jeg fort migrene av.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no