Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noe håp om å få dekket dette av reiseforsikringen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-15, 22:29   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noe håp om å få dekket dette av reiseforsikringen?

Jeg har en mobil som er under en måned gammel og i dag har den druknet.

Vi var på telttur med kano, og i det 8-åringen skulle gå opp i kanoen som sistemann, snublet hun i egne føtter og ramlet framover. Resultat: kanoen gikk rundt med alle oss andre oppi...

Mobilen som jeg hadde i lomma er selvfølgelig fuktskadet og ødelagt. Alt det andre kan heldigvis tørkes, men det er jo utrolig ergerlig med telefonen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-15, 22:39   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe håp om å få dekket dette av reiseforsikringen?

Usikker... vi fikk dekket noe som ligner litt en gang, men der var settinga at personen på land hoppa uti for å redde et barn som holdt på å drukne. Det er mulig at kanoer som går rundt er såpass påregnet at de ikke dekker det.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-15, 22:40   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det noe håp om å få dekket dette av reiseforsikringen?

Kanskje? Verdt å sende inn i alle fall og se.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-15, 22:44   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe håp om å få dekket dette av reiseforsikringen?

Jeg ville forsøkt, i alle fall. Det høres ut som et tvilstilfelle, så kanskje du er heldig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-15, 23:40   #5
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe håp om å få dekket dette av reiseforsikringen?

Jeg fikk dekket et kamera som ungen (18 mnd) heiv i bassenget, selv om det var jeg som hadde vært dum nok til å legge kameraet innenfor hennes rekkevidde, så jeg ville absolutt sendt inn krav på reiseforsikringen.

Kjipt da!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-15, 02:31   #6
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noe håp om å få dekket dette av reiseforsikringen?

Ja, ulykke på tur utenfor huset. Vi spurte om en iPad som noen tråkket i stykker her hjemme, fikk spørsmål om vi kanskje egentlig hadde den med på tur, da ville vi fått brukt forsikringen. Vi følte ikke for å lyve.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-15, 09:05   #7
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det noe håp om å få dekket dette av reiseforsikringen?

Ja det tror jeg går. Fikk dekt min 14 dager telefon som knuste etter 14 dager. Lå på et bord og noen dultet borti så den datt ned og gikk i tusen knas.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-15, 10:37   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det noe håp om å få dekket dette av reiseforsikringen?

Min pode som mistet mobilen selv i sjøen fikk den ikke dekket.

Dersom kompisen hadde mistet den/dultet borti poden som så mistet den, da hadde vi fått det dekket.

Jeg ville prøvd.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-15, 11:12   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe håp om å få dekket dette av reiseforsikringen?

Poden slengte kamera i gulvet en gang. Det fikk vi ikke dekket. Men hvis det hadde vært noen andre som gjorde det hadde vi fått det dekket. Mens briller samme pode slengte fikk vi dekket. Jeg skjønner ikke helt logikken og grenseoppgangene, mulig det er endel flaks oppi det.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-15, 11:54   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe håp om å få dekket dette av reiseforsikringen?

Vi fikk ikke dekket briller som havnet i gulvet i sikkerhetssjekk på flyplass, selv om det skjedde pga fremmed person som dyttet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-15, 14:00   #11
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe håp om å få dekket dette av reiseforsikringen?

Ai, så irriterende! Det er jo bare å prøve, syns jeg. Til senere kan du jo kjøpe en sånn gjennomsiktig plastmappe til å ha rundt halsen. De har dem bl.a på Handysize, Nomaden og Chillout.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-15, 17:37   #12
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe håp om å få dekket dette av reiseforsikringen?

Pleier å ha det, men i går trodde jeg tlf lå i teltet. Så det er veldig ergerlig, ja.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-15, 11:30   #13
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det noe håp om å få dekket dette av reiseforsikringen?

Tips: Kjøpe vanntett telefon ;-) Er ganske morsomt også på ferie å ta bilder _I_ bassenget med Sony-en ;-) Praktisk også å ha en telefon som man kan bruke når det regner, trener etc. uten å være redd for fuktskade.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-15, 11:52   #14
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det noe håp om å få dekket dette av reiseforsikringen?

Jeg hadde Sony, men jeg HATER alt det dillet Sony legger med i OS'et. Jeg ble helt fullstendig gal av det. Så den kan være så vanntett som helst, det er likevel fullstendig uaktuelt.

Forøvrig fikk jeg dette dekket på forsikringen. Men telefonen min funker igjen, så jeg har ikke kjøpt ny ennå. Siden vannskadene plutselig medfører at den slutter å fungere, får pengene heller stå på konto og vente på at den dagen kommer.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no