Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-09, 08:12   #41
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Jeg har for store pupper til de to nederste. Skjæringen på utringingen kommer da midt oppå puppen.. Samme skjer oftest med omslgastoppene også...

Strikk over går heller ikke, da blir jo puppene diiiigre. Bruker v-utrignin på det meste, men enkle topper blir litt for kjedelig på jobb..

Jeg har jo G/H pupper nå.. og kjenner problemet. Men noen topper går, det blir bare sånn at utrigningen blir litt vel heftig, og da bruker jeg bare en singlet. under. Men strikk kan være håpløst for meg ja.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 08:14   #42
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Skal bestille denne, litt usikker på str bare.. Hva burde jeg bestille om jeg normalt er 44 oventil, men aldri får knappet igjen pga for store puppe`r?

Det kommer jo litt an på stoffet også? Om det er stretch eller ikke.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 08:33   #43
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

http://www.ellos.no/ListPage/Categor...tegoryId=37106

Her er tipsene for timeglass/figur 1. Og da for oss med noen ekstra kg på kroppen...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 08:49   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Denne var også fin synes jeg, men ingen igjen i min str.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 12:36   #45
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Nok et timeglass melder seg.
Jeg finner som oftest mye fint på Indiska:




På Indiska er de flinke til å ha snurp på siden av kneppingen eller elastisk stoff over brystet sånn at det er litt ekstra plass til jentene, og det går an å kneppe igjen uten å få kikkehull.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 12:43   #46
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

De kjolene var fiine Luftslottet!
Må få meg en tur på Indiska skjønner jeg.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 12:45   #47
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Mange av disse klestipsene passer veldig godt for oss som ikke har noen midje, også.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 15:05   #48
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.996
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

De kjolene var fiine Luftslottet!
Må få meg en tur på Indiska skjønner jeg.

Jeg elsker Indiska.
Har kjøpt masse der til graviditet og ammeperiode også.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 15:19   #49
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har dere noen erfaring med å kjøpe bikini på nett? Fra Bravissimo feks?

Var denne noe fin?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Veldig fin, men mine pupper passer nok ikke inn i en slik topp.. alt for skrå cup.

Det er den eneste typen bh jeg liker. Syns puppene ser ut som noe fra en femtitallsfilm hvis det er sånn tversoversøm. Dessverre finner jeg veldig lite av det i vanlige butikker. Men så finnes det lite bher i det hele tatt i min str i vanlige butikker.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 19:51   #50
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Det er den eneste typen bh jeg liker. Syns puppene ser ut som noe fra en femtitallsfilm hvis det er sånn tversoversøm. Dessverre finner jeg veldig lite av det i vanlige butikker. Men så finnes det lite bher i det hele tatt i min str i vanlige butikker.

Om du ikke er veldig mye over en DD-E-cup, så har Lindex mye fint i denne fasongen fra Ella M Det er den eneste jeg liker og.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 20:07   #51
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Jeg er timeglass, og sånne topper/skjorter ol som går godt over rumpa er IKKE pent på meg. Da føler jeg meg enda større enn jeg egentlig er.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 21:23   #52
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er timeglass, og sånne topper/skjorter ol som går godt over rumpa er IKKE pent på meg. Da føler jeg meg enda større enn jeg egentlig er.

Jeg skjønner heller ikke det. Det at de slutter midt på det breieste på låret er på meg veldig uflatterende. Jeg vil heller ha korte og slanke ben, enn å skulle lage en illusjon om at de er lange og feitere.

Kan ha noen topper som går rett under rumpa, men de er mer "babydoll" i fasongen. Dvs mer som en kort kjole.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 21:36   #53
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kjoler som denne er vel en bra greie. Det passer i grunn min figur perfekt, OM jeg får bort litt mage.

Åh.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 21:42   #54
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

It's official:
Jeg elsker Bravissimo.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 21:45   #55
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

It's official:
Jeg elsker Bravissimo.

Jeg har ikke turt å bestille derfra... Men det er jo griselekkert det som er i katalogene. Må man betale toll og sånt på klær?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 21:55   #56
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Kjoler i denne fasongen (jeg har veldig mange kjoler )



topper

Ser at disse kommer fra boden.co.uk ? Handlet der? Hvordan er de i str.??
Jeg bruker 36/38. Smal over skuldrene så er det er litt vid kjole er det def. str. 36. Men hva tilsvarer dette her? 34 blir for smått igjen.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 22:30   #57
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Abbonerer

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 22:55   #58
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har ikke turt å bestille derfra... Men det er jo griselekkert det som er i katalogene. Må man betale toll og sånt på klær?

Må betalte toll eller moms eller hva det er ja, hvis pakken blir "plukket opp". Og det er jo slett ikke alltid...

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ser at disse kommer fra boden.co.uk ? Handlet der? Hvordan er de i str.??
Jeg bruker 36/38. Smal over skuldrene så er det er litt vid kjole er det def. str. 36. Men hva tilsvarer dette her? 34 blir for smått igjen.

Jeg har bare kjøpt en kjole (i tynn myk ull ), og den passet nøyaktig etter målene som stod oppgitt i størrelsestabellen...

Denne, men i rosa - også passelig for en timeglassfigur



Jeg skal forresten snart på tur til London med ett mål for øyet: shoppe på Bravissimo og boden IRL (og ha det moro med venninner da)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 22:55   #59
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har ikke turt å bestille derfra... Men det er jo griselekkert det som er i katalogene. Må man betale toll og sånt på klær?

Aner ikke, har ikke bestilt derfra eller andre utenlandske butikker jg heller.
Men ÅH, så mye fint de har for jenter som meg, som har litt kurver man kunne tenkt seg å vise frem fremfor å gjemme dem bort i tomannsteltet til naboen.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 22:59   #60
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.866
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg skal forresten snart på tur til London med ett mål for øyet: shoppe på Bravissimo og boden IRL (og ha det moro med venninner da)

Jeg vurderer det jeg og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no