Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Uten et eneste ord - Har du lest den?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-19, 22:11   #1
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Uten et eneste ord - Har du lest den?

Jeg har ikke kommet meg så langt i boka, men det er noe som irriterer meg. Jeg forstår ikke når «dette» skjedde. Hun starter med å skrive «det er nøyaktig 19 år siden», men når hun beskriver det som skjedde virker det ikke som en hendelse for så lenge siden når hun refererer til alle de sosiale mediene hun bruker.
Har jeg lest for dårlig og gått glipp av noe? Kjenner jeg mister lysten til å fortsette når jeg henger meg opp i slikt.

EDIT: Jeg fant ut av det.


Sist redigert av Morella : 13-02-19 kl 00:52.
Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no