Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Snart for lange øyenvipper!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-13, 23:18   #81
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.250
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Vanlige parfymeri. Jeg kjøpte på Estestique.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 23:22   #82
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vanlige parfymeri. Jeg kjøpte på Estestique.

Hvilket merke? (Jeg gidder ikke lese bakover tråden. :lat

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 23:27   #83
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvilket merke? (Jeg gidder ikke lese bakover tråden. :lat

♫ StimuLash StimuLash! ♫
We all dash for StimuLash!♫

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 23:28   #84
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

♫ StimuLash StimuLash! ♫
We all dash for StimuLash!♫

Du også, Esme?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-13, 23:29   #85
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Du også, Esme?

Jepp! Men jeg har ikke somlet meg til å prøve så mange dager ennå.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 12:49   #86
OlleVia
Erfaren
 
OlleVia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 891
OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Oh! Dette må prøves!

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 12:52   #87
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

♫ StimuLash StimuLash! ♫
We all dash for StimuLash!♫

FP er den beste reklamen. Jeg gikk også for StimuLash, kjøpt på Vita. Gleder meg til lange, blafrende vipper.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 13:10   #88
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

FP er den beste reklamen. Jeg gikk også for StimuLash, kjøpt på Vita. Gleder meg til lange, blafrende vipper.

Ikke sant? Jeg leser aldri sånne mirakelreklamer men når
Candy og Missa anbefaler så er det øyeblikkelig "da må jeg sjøpe det! "

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 13:38   #89
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Nå ble jeg skikkelig oppskrudd her, helt til en rask googling av StimuLash ga meg dette:

http://guldrops.blogg.no/1342224123_...sion__ikk.html

  Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 13:40   #90
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Nå ble jeg skikkelig oppskrudd her, helt til en rask googling av StimuLash ga meg dette:

http://guldrops.blogg.no/1342224123_...sion__ikk.html

Det er da bare å la vær å ta det på øynene?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 13:47   #91
Gammel bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er da bare å la vær å ta det på øynene?

Jada, det kunne virke som hun hadde overdrevet og fått det rett i øynene. Men er det ikke lett for at det uansett siver litt ned og inn i øynene? Jeg reagerer med røde og tørre øyner på alt jeg har forsøkt av kajaler og øyenskygger, så jeg bør nok passe meg litt ekstra.

  Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 14:08   #92
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.250
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Det er det jeg sier, FP er verdens beste salgskanal.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 14:35   #93
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.357
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Nå ble jeg skikkelig oppskrudd her, helt til en rask googling av StimuLash ga meg dette:

http://guldrops.blogg.no/1342224123_...sion__ikk.html

Det stemmer at StimuLash er litt mer tyntflytende enn for eksempel NeuLash, og jeg har også vært uheldig og fått det inn på øynene ved et par anledninger. Jeg ble imidlertid ikke seende slik ut som den unge damen, jeg fikk bare lange vipper.

Håper ikke jeg var veldig slem nå.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 18:31   #94
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Hvis Stimu funker like bra som NL så blir jeg lykkelig. Øyevippene med NL ser ut som extensions. De blir tykke, lange og fiiine! Elsker dem!

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 18:44   #95
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.236
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Nå ble jeg skikkelig oppskrudd her, helt til en rask googling av StimuLash ga meg dette:

http://guldrops.blogg.no/1342224123_...sion__ikk.html


Om du ikke følger fremgangsmåten men dripper og drypper litt over alt kan jeg tenke meg at du blir slik. Om du legger en strek på rent og tørt øyelokk så blir det ikke slik, altså. Det skal ikke dryppes rett på øyet og det skal ikke brukes for mye. (Når det er sagt liker jeg elizabeth arden sin endA bedre, og den er enda tørrere i konsistensen)

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 19:17   #96
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Hm... Brukes hver kveld. Jeg jobber natt, bør jeg ta på før jeg drar på jobb tro? Ellers blir det fort 12 t senere om jeg tar det før jeg legger meg om morgenen, og da blir det for tett å ta det på til kvelden igjen... Hva tror dere??

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 19:19   #97
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.236
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Snart for lange øyenvipper!

Ta den på før du legger deg. Jobbe du natt tar du den på før du legger deg neste morgen.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 19:32   #98
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er da bare å la vær å ta det på øynene?

Ville du akseptert et legemiddel med så dårlig sikkerhet? En tyntflytende væske som skal smøres på øyelokket, men som ikke må renne ned i øynene?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 21:23   #99
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Opprinnelig lagt inn av Pida, her.

Nå ble jeg skikkelig oppskrudd her, helt til en rask googling av StimuLash ga meg dette:

http://guldrops.blogg.no/1342224123_...sion__ikk.html

Hun hadde ikke lest pakningsvedlegget med advarsler mot å få det inn på øyet, hun hadde på mer enn normalt og når hun fikk det inn på øyet prøvde hun å ta det bort med en q-tips. Hun har jo med andre ord smurt greia ut over øyet, slik jeg ser det, i stedet for å skylle det bort med vann.

Har aldri prøvd dette serumet, men frister å prøve for å få litt lengre/fyldigere vipper.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-13, 21:42   #100
Levic
Bør lage seg en tittel selv
 
Levic sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Innlegg: 2.801
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snart for lange øyenvipper!

Noen får allergiske reaksjoner, og det gjelder jo alt. Hårfarging, sminke, deodoranter, kremer osv.

__________________
Tripp 03, trapp 08, Crocs 12
Levic er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no