Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Nettdating!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Se resultatene: Har du prøvd nettdating?
Ja 17 36,17%
Nei 25 53,19%
Nei, men synes det høres spennende ut. 5 10,64%
Deltakere: 47. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-07, 00:12   #21
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nettdating!

Jeg bør vel svare ja på det, siden jeg i dag er gift med ham jeg møtte på Sol nettvenn.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 00:13   #22
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Jeg har forresten en nettdateunge.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 00:14   #23
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nettdating!

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg traff mannen min på sol.nettvenn for 7 år siden.

Haha, da satt vi vel samtidig på nettvenn og flørtet med hver vår flamme.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 07:10   #24
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Jeg hadde en kort, men dog meget vellykket karriere som nettdater for ca 7,5 år siden.

Juste og jeg møttes på sparaydate. Det nettstedet var relativt nytt da, og jeg aner faktisk ikke om det eksisterer enda.

Så spørr du meg har jeg selvsagt tro på at nettdating kan være tingen.
"Det er mye rart man kan finne på nett", er en setning man ofte kan høre fra Juste. Hm, lurer på hvorfor

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 07:11   #25
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettdating!

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har forresten en nettdateunge.

Jeg har to

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 08:04   #26
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nettdating!

Jeg har forsøkt nettdating, men foreløpig nekter jeg å betale penger for det. Ergo har jeg konkludert med at jeg i grunn ikke er klar for noe forhold.

Men når jeg gjerne vil møte en på seriøst grunnlag ville jeg nok valgt q500 eller match. De virker mer seriøse enn andre.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:28   #27
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nettdating!

Meldte meg på et nytt sted i går... Og det går jo strykende!

hei blir du fort sint, har du hatt lyst til å sparke
en gutt mellom bena hardt og mange ganger vis du vil
sparke meg kan du sparke så hardt du vil
og mange ganger

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:33   #28
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nettdating!

Jeg prøver å bruke dette forumet til den slags, men foreløpig har jeg ikke fått napp.
Så hvis behovet skulle melde seg, får jeg vel prøve meg et annet sted også.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:37   #29
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nettdating!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg prøver å bruke dette forumet til den slags, men foreløpig har jeg ikke fått napp.
Så hvis behovet skulle melde seg, får jeg vel prøve meg et annet sted også.

Jah. Sortimentet er litt bedre for din del...


Sist redigert av Pastill : 30-05-07 kl 09:59.
Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:39   #30
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nettdating!

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jah. Sortimanget er litt bedre for din del...

Men likevel er det ikke en eneste som har hatt lyst til å bli med meg på date.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 10:00   #31
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nettdating!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Men likevel er det ikke en eneste som har hatt lyst til å bli med meg på date.

Samboere er ikke så attraktive på markedet ryktes det.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 10:04   #32
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nettdating!

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Samboere er ikke så attraktive på markedet ryktes det.

Du mener det vil løsne hvis jeg gifter meg?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 10:11   #33
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nettdating!

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Du mener det vil løsne hvis jeg gifter meg?

Ja det var jo en logisk slutning.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no