Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne > Twenty-four shades of glue

[2012] FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Twenty-four shades of glue En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-12, 18:16   #161
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Vi lar oss ikke styre vi!
Vi bedriver julekalenderanarki!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 20:17   #162
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.357
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Ikke glem å la være å klippe tåneglene deres på en stund da, dere.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-12, 21:16   #163
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Vi lar oss ikke styre vi!
Vi bedriver julekalenderanarki!

Og der satt slagordet!!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 00:05   #164
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Ikke glem å la være å klippe tåneglene deres på en stund da, dere.

Jeg er virkelig, virkelig spent på den luken din, Madicken.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 00:09   #165
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Min julekalender i år blir å følge med på dere.
Et Annet År skal jeg bidra.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 20:12   #166
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Altså. Siden jeg jo alltid er fryktelig velorganisert og tidlig ute med alt kan jeg meddele at jeg allerede i dag har laget prosjektet til luken min, fotografert og filmet. Det blir så bra. Flimen er med håndholdt iPhone og dermed kan ikke av helt topp kvalitet, men morsom er den. Skikkelig morsom, faktisk.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 20:17   #167
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Så sent ute du er, pøbelsara.

Men jeg filmet ikke, da.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 20:22   #168
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Nå må dere holde opp, hobbyjulekalenderstrebere! Jeg har bare vage forestillinger om hva luken min skal ende opp i.

Jeg skal bort i helgen, så jeg rekker ikke prøve andres luker før tidligst søndag kveld.

Har vi fått underforumet vårt på plass - twenty-four shades of glue?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-12, 20:24   #169
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Noen - jeg skal ut på en uke vin-og-solhatt-ferie med søsteren min, så jeg jeg måtte nesten gjøre det nå. Ellers ville vanlig pøbelsara-stil vært å sette igang ca. 21.00 den 12. desember.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 07:08   #170
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.357
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det blir så bra. Flimen er med håndholdt iPhone og dermed kan ikke av helt topp kvalitet, men morsom er den. Skikkelig morsom, faktisk.

Ja, nå fikk jeg jo ikke prestasjonsangst, lizm.

Jeg for min del holder ennå på å vurdere et mer hygienisk og familievennlig prosjekt til fordel for det der med tåneglene, og er langt fra begynt på prototypen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 11:27   #171
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.872
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

  1. des. - Agent Scully- Doruller. Så mange du klarer. Rødt papir eller rødmaling. Bomull.
  2. des. Bomull- Pepperkakedeig. 2 bokser ferdigdeig fra Ikea anbefales, men oppskrift på deig finner dere nederst her. Forøvrig ønsket pynt, slik som seigmenn, non-stop, gelatinplater, bomull, folie, for ikke å snakke om hvit glasur ...eller limpistol for den som heller vil bruke det.
  3. des. - Miss Norway-
  4. des. - Toffskij- 3–6 champagnekorker. Farget papir og metallfolie i flere nyanser (f.eks. fra champagneflasker). Svart tusj. Lim.
  5. des. - Tallulah- 1 (eller flere) champagnekork (eller mandel i skall). Filt i julefarge of your choice. Brodertråd i kontrastfarge til filten. Ståltråd. Litt gul eller oransj papp. Liten pinne. Lim. Liten nål. Sort tusj.
  6. des. - Tåtti- Spiselig versjon: Marsipan, grønn konditorfarge, kokesjokolade. Uspiselig versjon: 3-5 vattkuler 1,5-2 cm i diameter, tegnestifter, grønn hobbymaling, svart tusj.
    Felles for begge:
    Et yoghurtbeger type go'morgen (sånt med stort og lite kammer ved siden av hverandre) uten yoghurt, en plastkork (for eksempel fra melkekartong), en trefjøl ca 10x20 cm (optional), et eller flere gummiviskelær, rødt papir (eller hvitt papir og fargeblyanter/tusj), 3-5 dorullhylser og en flaske julebrus (fortrinnsvis Dahls, men det er ikke et absolutt krav).
  7. des. - Cilen-Her blir det gjenbruk! 3 stk gamle sokker (F.eks en hvit tennissokk og to med mønster), knapper (minst to stk, gjerne fler), ukokt ris, hyssing/tynt tau, et par strikk, nål og litt tykk tråd/garn + evt. annet pynt som f.eks blomsterstæsj/blonder/ som har falt av klær ol. Jeg forutsetter at alle har skaffet seg en eller annen form for lim til 21/12, men hvis ikke:- hvetemel- vann. Noe rufsete matriale, samme hva slags farge, det kan være tvungne bidra fra pelsen/fjærne til husets kjæledyr, navlelo (som nevnt før), restene fra hårbørsten (spar gjerne opp litt i de siste dagene før, og benytt anledningen til en skikkelig julevask av julefarge.
  8. des. - Teofelia-
  9. des. - Maz-
  10. des. - Nabojenta- 1 dorull, aluminiumsfolie og sløyfebånd i valgfri farge. Det er også lov til å leke seg med klistremerker, glitterlim eller andre pynteting.
  11. des. - Harriet Vane- 1 liter kremfløte, 1 kilo sukker, 400 g smør og 2 ss maldonsalt, 4-5 små steriliserte Norgesglass eller andre små pene glass med lokk.
  12. des. - era-
  13. des. - pøbelsara- Et antall champagnekorker (så mange du kan oppdrive - alt fra en til seks funker). Hobbymaling - hvit og hudfarget. Svart tusj med tynn spiss. Garn til hår - lysegult og brunt hos oss. Limpistol. Glitterpiperensere. Små selvklebende gull og sølvstjerner. Et lite ark hvit kartong/stivt papir. Til DeLux-utgaven: Ett tretog mede vogner på. En stk. hund. Man tager hva man haver her, men vi har en liten svart ulldott på 5 kg.
  14. des. - Madicken- To ispinner, en dorull, en hundebæsjepose, to rosiner og to tånegler. Og litt smårusk som jeg kommer med etter hvert.
  15. des. - Che- Lim (gjerne flytende), stabilt papir/papp, samt materiale i rødt, bått og hvitt - om dette er glitter, navlelo, bruskorker, ull, silkepapir eller stoffbiter (eller noe helt annet) er uviktig. - så lenge det kan limes på papp/papir.
  16. des. - Høns- 1 tom brusboks. Jeg foretrekker cola i flystørrelse, men vanlig størrelse og andre favorittmerker går også bra. Sytråd. 1 stykke filt eller stoff ca5X5 cm. Tusj til å tegne. En hasselnøtt. Litt ull/strå el lignende. Noen cm hyssing eller bast
  17. des. - tink- Brukte syltetøyglass eller liknende, servietter eller silkepapir i ønsket farge, (decoupage)lim og gjerne noe glitter for den som liker sånt.
  18. des. - nextlife-
  19. des. - Katta-
  20. des. - Maverick-
  21. des. - Nabojenta-Hvit eggekartong, 12 isoporkuler( litt større en vanlige klinkekuler), maling (velg din julefarge selv), bomull og kreppapir i din valgfrie julefarge.
  22. des. - Balanse- En kongle (samme hva slags, men furu eller gran er bra). En eller annen papirrest fra avis, blad, innpakningspapir, en gammel notisbok e.l.
  23. des. - Isolde- 2 dropspapir og en sånn streng som lekene festes med i esken når de er ny
  24. des. - noen- 8-10 doruller, et par champagnekorker, en velfødd hybelkanin, noen små perler, rød filt evt. rødt papir, en printer, tilgang til Foreldreportalen, en viss andel godvilje og fantasi og til DeLux-utgave(kan ikke være dårligere enn pøbelen): Fjorårets Redd Barna/Panduro-kalender.
[/quote]

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 13:17   #172
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Gi meg navn, beskrivelse og når mappen skal opprettes så skal jeg ordne.

Det ser ikke ut som om det er opprettet noen mappe enda. Har HP fått det han trenger for å gjøre det? Hvis ikke:

Navn: Twenty-four shades of glue
Beskrivelse: En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert.
Opprettes nå og med en gang!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 13:21   #173
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det ser ikke ut som om det er opprettet noen mappe enda. Har HP fått det han trenger for å gjøre det? Hvis ikke:

Navn: Twenty-four shades of glue
Beskrivelse: En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert.
Opprettes nå og med en gang!

Rettelse på beskrivelsen - jeg glemte helt å nevne limpistoler:
En overambisiøs hobbyjulekalender i Shanes ånd der limpistolene er ladde, planene er store, entusiasmen påtrengende og resultatet høyst usikkert.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 13:58   #174
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 13:58   #175
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Takk. Nå er det opprettet.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 15:25   #176
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Nå begynner det vel å spøke for enkelte luker eller?
http://www.vg.no/nyheter/utrolige-hi...artid=10056081

Sitat:

Det blir ingen produksjon av dorullnisser i en barnehage i Ski, etter at en barnefar minnet om at dorullene faktisk kom fra do.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 18:36   #177
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 18:40   #178
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Jeg er enda ikke helt sikker, må prøvekjøre litt når Mazungen er hjemme.

Noen vinkorker (4-5 litt usikker) piperensere, tusj eller øyne til å lime på, 2 knapper sansynligvis også dorullkjerne og papp/papir.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 18:53   #179
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.787
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Jeg ler og heier!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-12, 20:57   #180
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FP goes Panduro/Redd Barna - dette trenger du til kalenderen

Til luke tre: en gummihanske, engangs, sånn tynn til maling går fint. Nødstilfelle: to små plastposer (matpakkeposer). En vattkule, alternativt hvitt dopapir og plastfolie. Et gjennomsiktig engangs plastkrus. Tusj og litt sand og rødmaling. En sigarett.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no