Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-18, 21:45   #41
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Fordi man kan gå slik fra 1. til 6. juledag - hvorfor på nyttårsaften også? Hvorfor ikke ta det som en liten fest? Jeg er absolutt ingen stor nyttårsfantast, ikke på noe vis, men synes likevel det er hyggelig å markere det litt med litt god mat og fine klær.

Jeg er helt enig med deg, Bluen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 21:47   #42
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Samme som på julaften.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 22:22   #43
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Har ikke bestemt meg, men det blir nok kjole. Vi er «bare» mannen, meg og gutta, men vi pynter oss litt for hverandre til middag, ihvertfall, og så får de som har behov dresse ned i løpet av kvelden. Vi skal spille brettspill og se Harry Potter-film, så det er gode muligheter for at det blir kosebukse utover kvelden.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 22:31   #44
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg er litt sjokka, kjenner jeg. Nå er jeg nok kledd i noe som kanskje for mange kunne passere som jule- eller bursdagsfin kjole hver dag året rundt , men å sitte i kosebukse på nyttårsaften? Hvorfor?

Fordi nyttårsaften er ein veldig lang kveld viss ein ikkje har nokon å feire ordentlig med, og ein treng myke klær for å komme gjennom.

Eg må vel ta på meg ei ordentlig buske og ein fin genser. Skal nemlig feire med jenta og eksen. Hujja. Eg er aldri Viggo, men på nyttårsaften er eg det og det er kjipt. Men det går bra.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 22:46   #45
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg kommer til å gå enten i en grønn glitrende kjole eller en kobber omslagskjole.

Jålebeinet: lekkert skjørt, hvor er det fra?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 22:50   #46
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg skal gå med denne kjolen tror jeg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 21785A62-3FA6-4F41-B9A9-39CDDFC71B1C.jpg (5,4 KB, 313 visninger)
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 23:04   #47
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Det blir en av kjolene som henger på badet eller soverommet. Middag hos mine foreldre, vi pyner oss. Resten av kvelden trolig hjemme alene vi fem men tipper jeg ikke spretter ut av kjolen av den grunn, sånn umiddelbart, men dersom vi skal bevege oss ut rundt midtnatt blit det på med varmere tøy og da kommer nok ikke finstasen påigjen etterpå sånn den ville gjort om vi var sammen med andre. Trolig er jeg ikke oppe sånn veldig langt inn i det nye året heller

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 23:06   #48
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Tenker det blir en nydelig kreasjon signert selveste Pierre Robert

Om ikke jeg skal ta den helt ut da, og gå for rosa to-delt Devold? Hva sier FP-orakelet?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 23:09   #49
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Her blir det samme som julaften - ulltrøye og pysjbukse og tøfler.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 23:17   #50
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Tenker det blir en nydelig kreasjon signert selveste Pierre Robert

Om ikke jeg skal ta den helt ut da, og gå for rosa to-delt Devold? Hva sier FP-orakelet?

Todelt rosa Devold, da kan vi matche . Kanskje man treffes i stuggu?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 23:22   #51
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg er vant med at man markerer høytideligheten på nyttårsaften, med at man gjør noe litt staselig ut av både klær og mat. Selv om man er hjemme.

Jeg også.
I år blir det en legglang sort kjole jeg kjøpte i London. Trur eg. Eller noe annet jeg finner i skapet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 23:45   #52
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg tipper en av disse:

6530AE48-D358-4535-BF54-B88057BF4A00.jpg CF574435-54E8-4683-AC52-9AC9A5016AF1.jpg


Vi er bare oss fire, mannen pynter seg ikke så veldig (pen genser) og gutta pleier å spørre "mååå vi pynte oss?" Så da ender de med vanlige klær.
Jeg pynter bord og lager god mat med dessert.
Har kjøpt spill som jeg tenkte vi skulle spille.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-18, 23:59   #53
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg er litt sjokka, kjenner jeg. Nå er jeg nok kledd i noe som kanskje for mange kunne passere som jule- eller bursdagsfin kjole hver dag året rundt , men å sitte i kosebukse på nyttårsaften? Hvorfor?

Det er jo hyggelig at du vil og kan feire, men sånn er det jo ikke for alle.

Jeg for min del skal være alene hjemme med bikkja som selskap, jeg synes det hadde vært rarere å pynte seg. Er ikke så sikker på at jeg gidder å lage mat heller.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-18, 00:26   #54
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 907
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Janus ullundertøy og skibukse. Feirer i ro og mak på hytta i år. Digg.

Og jeg elsker å pynte meg altså, men ser ikke helt vitsen på hytta uten gjester.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.

Sist redigert av Anikka : 31-12-18 kl 00:31.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-18, 00:53   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Vi skal i middagsselskap og jeg hadde egentlig plan om en vintage silkekjole, men akkurat nå har jeg så mageknip at det kan hende jeg går for noe litt løsere. Jeg har en helt fantastisk annen vintage-sak fra søttitallet jeg ofte bruker. Den er så disco og glam at det finnes knapt annen anledning den kan brukes.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-18, 08:19   #56
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi skal i middagsselskap og jeg hadde egentlig plan om en vintage silkekjole, men akkurat nå har jeg så mageknip at det kan hende jeg går for noe litt løsere. Jeg har en helt fantastisk annen vintage-sak fra søttitallet jeg ofte bruker. Den er så disco og glam at det finnes knapt annen anledning den kan brukes.

Den krever et bilde.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-18, 10:14   #57
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Jeg kommer til å gå enten i en grønn glitrende kjole eller en kobber omslagskjole.

Jålebeinet: lekkert skjørt, hvor er det fra?

Det er fra Days like this.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-18, 11:14   #58
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Her blir det fest og på med dyreprinten. Purrrr..

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-18, 11:22   #59
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg har en svart finkjole fra Dagmar som endelig passer, så jeg tror det blir den, eller en gullkjole jeg har som jeg liker veldig godt, men den har jeg brukt mye mer siden den er litt snillere.

Vi har pyntet oss hver dag i jula, så hadde jeg vært hjemme med bare familien så tror jeg faktisk det hadde blitt koseklær, men vi har tradisjon for å feire nyttårsaften med flere så koseklærne får komme på i morgen i stedet.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-18, 11:35   #60
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Alle her pynter seg.
Jeg tar vel samme kjolen som på julaften. Denne, en rimelig sak kjøpt på Lindex. Ser ikke så bumsete ut med litt nettere sko altså.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no