Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva ser du på Netflix nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-19, 18:07   #541
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg falt av den. Altfor «pyntet på» hverdag og ikke veldig gode skuespillere.

Samme her

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv  
Gammel 27-01-19, 20:30   #542
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.547
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Begynte på Grace and Frankie jeg, der er nå i alle fall 5 sesonger å se, jeg rundet jo sex education litt fort, ikke klar over at der var bare en sesong. Håper på en fortsettelse

Men da tar jeg folk i en annen ende av aldersskalaen i mellomtiden og koser meg med den, den virker bra.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 27-01-19, 22:56   #543
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg falt av den. Altfor «pyntet på» hverdag og ikke veldig gode skuespillere.

Jeg får litt "såpeoperavibber"

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 27-01-19, 23:09   #544
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.867
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg abonnerer på Stavanger Aftenblad, og det er ikke fritt for at det har vært endel artikler der.

Jeg eier heller ikke konkurranseinstinkt. :lat:

Jeg leser alt om familien Ingebrigtsen, men mulig jeg er blind, for det jeg leser er løperelatert. Vel, det stod nylig at Henrik ble pappa på nytt, det gjorde det. Men det var en overraskende liten artikkel. Jeg har ikke fått med meg noe om verken dietter eller barneoppdragelse. Det står en del om filosofien bak treningen og livsstilen, men det er noe av det som jeg synes er interessant. Gjert utfordrer det etablerte.

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 06:47   #545
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

The Ted Bundy Tapes.

Tenker å se sesong 1 av The Fall om igjen før jeg ser de to siste sesongene. Kan styre meg for Gillian Anderson, hun vekker ingen følelser hos meg og det er et absolutt minus når man er helt likegyldig til hva som skjer med hovedpersonen. Storyen er bra, da.

Ellers så sliter jeg med å finne noe som fenger. Serier mange liker som Downton Abbey, The Crown og Mr Selfridge, synes jeg er for kjedelige, og alt som smaker av eventyr, fantasy og humor er uinteressant.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 08:28   #546
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg ramlet over The Bletchley Circle på Netflix i går. Så S1 ferdig (bare tre episoder, altså ), begynner nok på S2 (fire episoder) i dag hvis ikke Herremannen vil se sammen med meg.

Det foregår i 1952, og hovedpersonene er fire kvinner som jobbet som kodeknekkere under krigen, og som bruker evnene sine til å se mønster til å løse krimsaker.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 08:36   #547
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Nokon som har sett sesong to av Designated survivor? Tenker sesong 1 var god på et overfladisk nivå men er usikker på om 21 (!) episodar til om samme tema er så spennende...

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 08:39   #548
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Nokon som har sett sesong to av Designated survivor? Tenker sesong 1 var god på et overfladisk nivå men er usikker på om 21 (!) episodar til om samme tema er så spennende...

Vi har sett. Fortsatt underholdende synes vi. En type serie som er ok å se sånn innimellom også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 15:24   #549
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Mannen datt av i sesong2 og jeg skulle se resten alene. Det har jeg glemt,takk for påminningen.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 15:40   #550
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Idag har jeg sett Fyre og det var litt spesielt... for å si det sånn. Ellers ser jeg Grand Hotel spansk drama/thriller serie om et tada Hotell... og alt som skjer der. Grei avveksling fra amerikanske og britiske serier.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 16:44   #551
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.867
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg ramlet over The Bletchley Circle på Netflix i går. Så S1 ferdig (bare tre episoder, altså ), begynner nok på S2 (fire episoder) i dag hvis ikke Herremannen vil se sammen med meg.

Det foregår i 1952, og hovedpersonene er fire kvinner som jobbet som kodeknekkere under krigen, og som bruker evnene sine til å se mønster til å løse krimsaker.

Det er en kjempebra serie, synes jeg!

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 19:10   #552
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg likte Designated Survivor godt, men jeg er en sucker for politisk spill-serier.

Er litt i limbo nå, klarer ikke å finne noe som fenger.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 20:00   #553
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg likte Designated Survivor godt, men jeg er en sucker for politisk spill-serier.

Er litt i limbo nå, klarer ikke å finne noe som fenger.

Sett «Sydens dronning» på Netflix?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-01-19, 20:21   #554
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Jeg klarte aldri å komme skikkelig i gang med sesong 2 av Designated survivor, selv om jeg likte sesong 1 godt.

Nå har jeg sett ferdig Outlander sesong 4 (Viaplay) og har omsider begynt på Game of thrones (HBO).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 30-01-19, 17:57   #555
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Nye episoder av Brooklyn 99! Wohoo!

Neket er ikke aktiv  
Gammel 30-01-19, 18:13   #556
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Er big little lies på netflix? Eg finn det ikkje når eg søkjer....

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 30-01-19, 18:33   #557
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Er big little lies på netflix? Eg finn det ikkje når eg søkjer....

Nei, HBO.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 30-01-19, 21:48   #558
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Polar. Ikke helt John Wick, men splatter nok likevel.

Hva skal jeg velge å se ferdig - Sabrina eller sesong to av Riverdale? Sistnevnte har blitt så... Vel, jeg får følelsen av at de som skriver har tenkt "Hva mer kan vi finne på av intriger og komplikasjoner?", og jeg mister tålmodigheten da. Tar den seg opp og blir bedre mot slutten av sesongen?

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 31-01-19, 10:52   #559
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Hvor strømmes den?

Shtisel ligger på Netflix - anbefales på det varmeste, helt nydelig serie med varme, alvor og mye humor også.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 05-02-19, 11:06   #560
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Nokon som har sett sesong to av Designated survivor? Tenker sesong 1 var god på et overfladisk nivå men er usikker på om 21 (!) episodar til om samme tema er så spennende...

Vi har begynt på denne nå og jeg er litt usikker, grei nok. Sett 3-4 episoder. Tar det seg opp? Verdt å bruke tid på?

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no