Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Plutselig graviditet

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-18, 14:37   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Latteren hennes er helt fantastisk!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 14:42   #22
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Gratulerer med nr. fire!

Takk; hun er lita og tjukk og blid, og storebrødrene er kjempestolte.

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 14:46   #23
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg elsker den hjertelige latteren til den gravide.

Hadde jeg oppdaget nå at jeg var gravid og mannen hadde reagert sånn, så hadde jeg nok enten kjeftet eller grått. Men det der var mye morsommere.

Hilsen 37 og ferdig med baby for 10 år siden.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 14:51   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Vel, vi fikk akkurat nummer fire selv og vi er begge i midten av førtiårene... we old!

Gratulerer og ja. You old. (er der selv, så jeg kan si det)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 14:53   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Opprinnelig lagt inn av Kjøkkenskriveren, her.

Vel, vi fikk akkurat nummer fire selv og vi er begge i midten av førtiårene... we old!

Gratulerer så mye!

Jeg synes ikke det er noe feil med å få barn når man er i 40-årene, men jeg har virkelig ikke lyst for egen del.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 16:02   #26
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Jeg hadde vært ham.
Fikk spørsmålet bare for noen dager siden om jeg skal ha flere barn, og jeg gapskrattet og tok det som et kompliment. Er 45 nå, og hadde helt seriøst svimt av om jeg hadde fått positiv test.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 20:19   #27
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Så gamle dere føler dere, da. Jeg er 42,5 år eldre enn lillebror, men følte meg slett ikke for gammel til å få en baby (selv om det var le-e-enge siden forrige småbarnsperiode).

Har nå treåring, og fyller 46 til høsten. Tenker sjelden over at jeg er "gammel mor", selv om jeg selvsagt er det.

Morsom video, da.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 21:48   #28
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.537
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Jeg trodde du var gravid, Luftslottet. Og tenkte at det var da veldig koselig. 😍

Jeg hadde reagert som han på filmen, det hadde vært fullstendig krise å bli gravid. Jeg er SÅ ferdig med baby og småbarnstiden.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 21:51   #29
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Jeg tror vi begge hadde vært like sjokka. Nærmer oss 50 Og på ingen måte klare for å gå igang med baby igjen.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 22:14   #30
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Nå at eg eg gått skuffa ut av denne tråden veldig mange gonger. Lyftslittet, du kan ikkje bare skrive «Plutselig graviditet» som overskrift og late som ingenting.

Makan til click bite- tråd.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 22:32   #31
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Haha, jeg trodde også dette var en helt annen tråd!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 22:45   #32
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.857
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Nå at eg eg gått skuffa ut av denne tråden veldig mange gonger. Lyftslittet, du kan ikkje bare skrive «Plutselig graviditet» som overskrift og late som ingenting.

Makan til click bite- tråd.

Jeg trodde også Luftslottet var gravid og klikket for å gratulere. Den videoen var verdt å gå i fella for, det skal den ha.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-18, 09:51   #33
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Re: Sv: Plutselig graviditet

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Makan til click bite- tråd.

Det var med vilje.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-18, 21:59   #34
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Jeg ER så ferdig! Snart 44 år. Minner meg på at jeg må finne ut hvor gammel hormonspiralen er, selv om mannen har sterilisert seg ( uten å ta sædprøve etterpå). Jeg irriterer meg over naboene som har mindre barn.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-18, 23:03   #35
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Så gamle dere føler dere, da. Jeg er 42,5 år eldre enn lillebror, men følte meg slett ikke for gammel til å få en baby (selv om det var le-e-enge siden forrige småbarnsperiode).

Har nå treåring, og fyller 46 til høsten. Tenker sjelden over at jeg er "gammel mor", selv om jeg selvsagt er det.

Morsom video, da.

Enda en gammel mor her, oppdaget 'plutselig graviditet' rett før jeg fylte 43Stemninga stod ikke i taket her i heimen heller, men vi var nok ikke så fargerike som på filmen Vi var jo også veldig ferdig med babyer, med to småskolebarn, men man omstiller seg raskt selv om man er oppi åra - lillesøster er nå snart ett år og vi er 3-barnefamilie med største selvfølgelighet. Mannen er en unggutt på 39 da, det hjelper litt

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 01:47   #36
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.626
Blogginnlegg: 259
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Petellum

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 08:51   #37
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Så gamle dere føler dere, da. Jeg er 42,5 år eldre enn lillebror, men følte meg slett ikke for gammel til å få en baby (selv om det var le-e-enge siden forrige småbarnsperiode).

Har nå treåring, og fyller 46 til høsten. Tenker sjelden over at jeg er "gammel mor", selv om jeg selvsagt er det.

Morsom video, da.

Jeg tror det er noe med å kjenne at man har «fylt kvoten». Jeg kjente veldig sterkt på at jeg ønsket et barn til da vi hadde enebarn, og den følelsen kunne sikkert glatt hengt ved i 20 år og lenger. Men da minsten ble født så kjente jeg veldig godt at følelsen av å mangle noen var borte, og siden har jeg følt meg ferdig med babyproduksjon. Sånn sett har vel ikke alderen så mye med saken å gjøre, men jeg ser helt klart forskjell på å være 37 år og allerede ha tre barn fra før, og det å være 37 år uten barn, når man skal håndtere en uventet graviditet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-18, 09:46   #38
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plutselig graviditet

Jeg hadde nok vært mest glad. Jeg kjenner meg jo egentlig ikke ferdig selv, men hadde aldri turt planlegge. Hva ville folk si. Mannen hadde omstilt seg fort. Så vi hadde ikke vært sånn.

Men bra tittel på tråd.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no