Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sommeren er reddet!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-08, 23:02   #1
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Stort smil

Sommeren er reddet!

OK, kanskje får jeg ikke med meg Metallica.
Sannsynligvis ikke KISS, Iron Maiden, Judas Priest, Twisted Sister eller Bon Jovi heller.

Men:

Min kjære mann er bookingansvarlig for vår "lille" festival, Midnattsrocken, og jeg skjønner at jeg har gjort et godt stykke lobbyvirksomhet.
Ut av det blå overrasket han meg med å booke bandet jeg har elsket i 20 år, bandet som har betydd mer for meg enn noe annet, bandet jeg kan alle sangene til, bandet som gjør meg 14 år igjen hver gang jeg ser dem på DVD eller hører platene.
Vi fikk bekreftelsen på skjærtorsdag, fremdeles kan jeg ikke helt tro det er sant.

Til sommeren står mine helter på vår lokale scene, til sommeren skal jeg "rock the night" til

EUROPE!

Endelig er nyheten ute i avisene, endelig kan jeg juble til alle jeg møter.
Jeg var bare helt nødt til å juble litt her også, for dette er definitivt det største jeg har vært med på i Midnattsrock-sammenheng!



Jeg tror mannen min må elske meg veldig høyt...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 23:18   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sommeren er reddet!

Åååååå.....

Nå er jeg misunnelig!
Når det skal vaskes i heimen, er det på med Europe, og vasking og synging av full hals :ungdomsminner:

Def Leppard kommer til Halden den 23 mai, hipp hurra!

Gjett hvor jeg er den 23 mai...

På Pulverheksa med eldstejenta (og det blir helt sikkert kjempekoselig, men Def Leppard da. Def Leppard. De stiller helt på linje med Europe faktisk. Sukk.)

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 23:19   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommeren er reddet!



Det fortjener du, trofaste groupien de noen gang kommer til å få!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 23:47   #4
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommeren er reddet!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.



Det fortjener du, trofaste groupien de noen gang kommer til å få!

Ikke sant!

Gerbera: Mye gode, fine minner til Def Leppard også, ja!

Vi er helt i hundre her.
Mannen også - han var med meg på Europekonsert i 2004 og ble overbevist.
Da var det brå slutt på mobbingen av en trofast Europefan...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09

Sist redigert av Enhjørning : 31-03-08 kl 23:52.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 23:56   #5
Ariel
Queen of intentions...
 
Ariel sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Innlegg: 1.720
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Sommeren er reddet!

Jeg skal sitte og digge til Bon Jovi fra verandaen min, men hadde ikke sagt nei til å digge til Europe heller. *mimrer meg tilbake til fjortisstadiet*

__________________
Storemor 1998
Lillemor 2003
Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no