Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-08, 10:11   #41
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Krimen jeg husker best husker jeg da ikke navnet på, men de var norsk.
Morderen var en som hadde drept mens han hadde vært på joggetur (grå joggedress) og lurer på om han ikke ble avslørt pga noen melkekartonger som stod på en trapp....
(dette var omtrent alt jeg husker da, og dette er den jeg husker best....................)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 21:26   #42
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Den var nok ikke en påskekrim, men "Blindpassasjer" skremte livskiten ut av meg da jeg var en alt for liten gutt.

Akkurat det jeg hadde tenkt å skrive jo!

Malstrøm skremte meg ikke. Den var for morsom med norsk/engelsk på sunnmørsk, og stedsnavnene... "Anna Marie! Please don't go to Jåhrdahlshohlmehn!!!"

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 21:53   #43
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm . Var vel kanskje som andre litt for ung da jeg så den da den gikk på tv.

Kjøpte den på dvd i fjor, men har ennå ikke fått sett den. Mannen er ikke interessert og jeg tør ikke se den alene.

Komme på besøk, Arken?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 21:58   #44
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Jeg ser ikke sånt. *lettskremt*

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 21:59   #45
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Mest skremt av kan jeg ikke huske, men jeg har vært fan av Arr i sjelen som har gått på tv2 i et par år. Bortsett fra i år.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 22:41   #46
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Hahaha! Hadde jaggu tatt seg ut om jeg ble skremt av påskekrim.

Nei, det har nok aldri skjedd. Ikke da jeg var barn heller.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 23:17   #47
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Jeg så endel krim da jeg var yngre og modig, men nå er jeg lettskremt og tørr ikke se på krim lenger. Jeg husker både Malstrøm og Blindpassasjeren.

  Svar med sitat
Gammel 21-03-08, 23:28   #48
Olvina
Gjer så godt eg kan
 
Olvina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.653
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Uh. Malstrøm var kjempeskummel. Eg sov vel knapt resten av den våren, trur eg. Eg var definitivt for ung til denslags underholdning. No ser eg ikkje på sånt lenger. Eg er ikkje lenger for ung, men berre for pysete.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-08, 04:32   #49
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm og rød snø, ja.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)

Sist redigert av Majsa : 24-03-08 kl 23:45.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 12:33   #50
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Da Malstrøm gikk var jeg muligens utvekslingselev. ELLER - det var hyttepåske m familien - uten tvdekning.

Den som har skremt meg mest er ikke en serie, men en enkelt film laget for fjernsyn - Tennisbanen. Dritskummel!!
Blindpassasjeren var også kjempeskummel, men ble litt døyvet av at det var en del handling jeg ikke forstod. Og jeg skjønte at her var det noe jeg ikke var stor nok til å få med meg. Likevel - skremte meg til noen timer våken etter hver episode ja.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 13:03   #51
5barnsmor
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
 
5barnsmor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 602
5barnsmor er litt kul5barnsmor er litt kul
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Det er Malstrøm og Rød snø som har festet seg best hos meg også ja...

__________________
gutt 1995, jente 1996, jente 1998, jente 2002, gutt 2005 og jente 2009
5barnsmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 18:13   #52
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm, uten tvil.

Jeg kjøpte den i fjor for å se den igjen da, men allerede mens introen gikk ble jeg kvalm og uvel, og måtte skru av hele filmen. Var nok litt for ung da den gikk som påskekrim.

Jeg kom meg gjennom halve serien litt senere i fjor da, men har ennå litt til gode. Kanskje jeg skal se den nå i kveld?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 18:15   #53
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Jeg så "Malstrøm" da jeg gikk på barneskolen en gang og den ble altfor skummel for meg. Jeg husker enda enkelte glimt av den. Forferdelig ekkelt med dukkene! Jeg så den vel kanskje fem år for tidlig? Lurer på om den ville vært like ekkel i dag...


Ja, det er den jeg har blitt mest skremt av også. Den sitter igjen i minnet som den mest stereotypiske påskekrimen.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 21:10   #54
astrid_d
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 637
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm .
Husker vel egentlig ingenting bortsett fra dukkene som sank nedover i vannet, mens det kom bobler ut gjennom munnen deres. Resten tipper jeg vel at jeg så "gjennom" puta jeg satt med foran ansiktet.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 21:29   #55
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Jeg kan ikke huske å ha sett Malstrøm, men hørte jo alle snaket om den. I mage år trodde jeg også at det var en detektiv.

Rød snø husker jeg godt, men om jeg ble så skremt vet jeg ikke. De jeg husker best er vel Dagliesh (?)filmene.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-08, 21:47   #56
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Malstrøm . Var vel kanskje som andre litt for ung da jeg så den da den gikk på tv.

Kjøpte den på dvd i fjor, men har ennå ikke fått sett den. Mannen er ikke interessert og jeg tør ikke se den alene.

Komme på besøk, Arken?

Øh, ja kanskje det. Om jeg tør.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 14:56   #57
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Ja husker Malstrøm. Den gikk vel da jeg gikk i 1.klasse eller noe. Skulle på død og liv se den, og skremt ble jeg.Husker jeg og søstra mi fikk hver våre dukker i etterkant, som vi da kallte opp etter personer fra i serien. Skulle også gjerne sett de igjen. Så den finnes på DVD? Hmmmmmmm.

Før det så jeg den norske: "Skulle det dukke opp flere lik, så er det bare å ringe". Husker jeg var ikke så veldig høy i hatten da heller.

Ellers syntes jeg vel mye var skummelt opp gjennom årene, men samtidig likte jeg det jo også.


Sist redigert av Dronningen : 30-03-08 kl 15:04.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 23:20   #58
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Da Malstrøm gikk var jeg muligens utvekslingselev. ELLER - det var hyttepåske m familien - uten tvdekning.

Den som har skremt meg mest er ikke en serie, men en enkelt film laget for fjernsyn - Tennisbanen. Dritskummel!!
Blindpassasjeren var også kjempeskummel, men ble litt døyvet av at det var en del handling jeg ikke forstod. Og jeg skjønte at her var det noe jeg ikke var stor nok til å få med meg. Likevel - skremte meg til noen timer våken etter hver episode ja.

Tennisbanen har jeg også sett, den er virkelig ekkel.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-08, 23:45   #59
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Husker jeg så Malstrøm, men jeg kan ikke huske at den var spesielt skummel. Hvis den gikk i 85 var jeg 14; mulig jeg var for gammel til å bli vettskremt?

Den krimmen som har skremt meg mest var faktisk radioteater; "I trefidenes dager". Jeg tror det handlet om at verden ble tatt over av hurtigvoksende planter. :grøss: Jeg tipper jeg var 10-12 år da jeg hørte den.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 13:30   #60
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Bestilte Malstrøm for 99 kr hos Ellos (+ noe annet såklart ). Blir spennende å se om den oppleves like skummel.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no