Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ole Ivars på nachspielet til Operaens åpningsgalla

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-08, 17:13   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ole Ivars på nachspielet til Operaens åpningsgalla

...og jeg regner også med at skaterne skal få lov til å leke på taket, som de har så lyst til?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 17:45   #22
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ole Ivars på nachspielet til Operaens åpningsgalla

Jeg liker verken Ole Ivars eller opera, men om AC/DC tar konsertene der, sånn som de har gjort i Operahuset i Sydney, så er billetten så godt som betalt!!

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 17:56   #23
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Ole Ivars på nachspielet til Operaens åpningsgalla

Jeg tror jeg hadde droppet åpningsgallaen og bare hørt på DDE og Ole Ivars.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 20:23   #24
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ole Ivars på nachspielet til Operaens åpningsgalla

For 4.5 milliarder kunne vi kansje ha vernet lusne 100 skogarealer tilsvarende Trillemarka, sponset et par millioner årsdoser med antiviralmedisinering til HIV-smittede gravide i Afrika sør for Sahara, eller klattet dem bort på noe annet meningsløst. Så det er helt uforståelig at man trenger å late som det har bredere annvendelse enn å sponse det sårt trengende miljøet av fattige operainteresserte i Norge.

(At Ole Ivars dessuten suger lut legger bare spott til skade. )

Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-08, 21:23   #25
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ole Ivars på nachspielet til Operaens åpningsgalla

Jeg er helt for at vi endelig har fått en ordentlig opera, som har fantastiske lydrom som gjør opplevelsen for publikum noe helt ekstraordinært, i tillegg til verdige arbeidsforhold for alle de ansatte kunsterne. Jeg syns det var på tide at vi endelig har en arena som virkelig fungerer for musikk. Om vi trenger kultur, og hvilken kultur som skal få livets rett, syns jeg er en helt annen diskusjon. Ikke at vi ikke kan ta den også, altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 12:35   #26
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ole Ivars på nachspielet til Operaens åpningsgalla

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.



Jeg er helt enig i undersøkelsene, jeg tror bare ikke at Ole Ivars vil ha den effekten. Det er fordi jeg ikke tror fans av Ole Ivars kmmer til å kjøpe billetter til en åpningsgalla basert på at Ole Ivars skal spille på nachspielet. Jeg går ut i fra at åpningsgallaen var utsolgt lenge før det ble kjent at Ole Ivars skulle spille og den konserten skal heller ikke TV-overføres.

Hvis det ikke blir noen tidlgjengelig billetter nå, da, av folk som ikke vil ha sine.

Men, nei, jeg syns dette er idiotisk. Man kan godt velge aktuell og populær musikk for å bredde sammensetningen. Det finnes masse å velge blant.

Men det er IKKE "stor kunst"! Det tror jeg ikke engang fansen vil påstå!

Dette er ekkel "tihi, vi er morsomme med proletariatet og har et freakshow på nachspielet! Så FESTLIG!!". Litt som å stille ut en neger en gang i tiden.

Patetisk.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 12:42   #27
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ole Ivars på nachspielet til Operaens åpningsgalla

Da har de i alle fall et argument når den derre trekkspillklubben kommer og syter igjen over at de ikke får spille i operaen. Det er ikke fordi de er i mot trekkspill, men fordi de antakelig ikke har mulighet til å la enhver trekkspillklubb slippe til i tide og utide. Søren heller, jeg vil også spille i operaen, hvem tror de at de er som kan nekte meg det?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 19:18   #28
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ole Ivars på nachspielet til Operaens åpningsgalla

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg er helt for at vi endelig har fått en ordentlig opera, som har fantastiske lydrom som gjør opplevelsen for publikum noe helt ekstraordinært, i tillegg til verdige arbeidsforhold for alle de ansatte kunsterne. Jeg syns det var på tide at vi endelig har en arena som virkelig fungerer for musikk.

Jepp. Som jeg sa.

Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
operaen


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no