Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-08, 19:34   #1
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Jeg så "Malstrøm" da jeg gikk på barneskolen en gang og den ble altfor skummel for meg. Jeg husker enda enkelte glimt av den. Forferdelig ekkelt med dukkene! Jeg så den vel kanskje fem år for tidlig? Lurer på om den ville vært like ekkel i dag...

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 19:39   #2
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Huff, ja. Husker godt de dukkene. Jeg var muligens også litt for ung.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 19:43   #3
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Huff, ja. Husker godt de dukkene. Jeg var muligens også litt for ung.



Aner du hva som var historien? Det er ikke mye jeg husker, det eneste som sitter er dukkene.

"Rød snø" var også litt ekkel, husker jeg.

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 19:47   #4
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Nei, husker ingenting. Men nå må jeg nok google litt, så fort poden er i seng.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 19:56   #5
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm var grusom, og jeg husker jeg ble skikkelig redd av Vertshuset Jamaica Inn - husker ikke helt om det var en påskekrim, men den er kategorisert som det i mitt hode.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 20:00   #6
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm var forferdelig! Jeg har mange ganger tenkt på hvordan den ville vært å se som voksen.

Rød Snø var også skummel, men som voksen syns jeg mest den var litt rar.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 20:06   #7
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Ja Malstrøm sitter godt fastbrent her og.
De øynene på de dukkene var jo helt grusomme.
Rød Snø var og bra da.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 20:08   #8
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm. Ingen over. Ingen ved siden.

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 20:37   #9
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm her også. Jeg så den igjen i fjor. Det var morsomt å se, men ikke akkurat så veldig skummel lenger.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 20:38   #10
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

"Ta den ring".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 20:43   #11
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

"Ta den ring".

Den husker jeg bare noen få scener av. Jeg mener det var en serie som het noe sånt, men det er ingen som skjønner hvilken jeg snakker om. HUsker du noe fra den?

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 20:49   #12
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Den husker jeg bare noen få scener av. Jeg mener det var en serie som het noe sånt, men det er ingen som skjønner hvilken jeg snakker om. HUsker du noe fra den?

Jeg husker bare noen scener, jeg også. Sluttet det ikke med en ufo eller noe slikt. Men jeg husker historien om Griffenfeldt som gikk rundt og rundt bordet på Munkholmen og så husker jeg ...eh... fint lite. Bare at den var kjempeskummel. Ja, og så var det barn som sang "Ta den ring" på den veldig skummel måte, husker jeg.

Fant bittelitt litt info om den: Her og her.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 20:54   #13
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm var bra, var gøy å se den igjen på DVD.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 21:12   #14
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 22:04   #15
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg vet ikke hva den het, men handlingen var ombord på et fly, med en kvinne som gulpet opp mange egg og en mann som falt ut av flytoalettet med en kniv i ryggen. Den var ekstremt skummel. Det eneste som skurrer litt er at det var Rolv Wesenlund i hovedrollen. Muligens som Fleksnes. Men griseskummel altså.

Kan det være "SK 917 har nettopp landet"?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 22:08   #16
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm har satt sine spor her også. Er det noen som vet når den ble sendt? Jeg må ha vært alt for ung til å se den. Jeg sto med dvd-en i handa på lørdag, men er litt usikker på om jeg har lyst til å se den igjen. Det er litt stas med vage minner også.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 22:09   #17
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Definitivt Malstrøm! Husker jeg satt med pute foran ansiktet, og bare tittet frem av og til.

Kjøpte den på dvd i fjor sommer, så dersom noen vil kjøpe den billig, så rop ut!

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 23:00   #18
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm, ja. Spesielt de gråtende dukkene i den hytta (tror jeg). Anna Marie og Sunnmorsposten. Litt komisk at det foregikk på engelsk, husker jeg.

Jeg så den i reprise da jeg bodde i Lofoten og hadde søsteren min på besøk. Hun skulle ta hurtigruta sørover dagen etter. Hun hadde holdt seg i mange timer ombord, for hun turte ikke begi seg på vandring i korridorene av frykt for å støte på Anna Marie.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-08, 23:36   #19
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

De dødes tjern ble jeg skremt av da jeg leste den, og da jeg fikk se den igjen på tv her en påske :grøss:

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 00:39   #20
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Malstrøm har satt sine spor her også. Er det noen som vet når den ble sendt? Jeg må ha vært alt for ung til å se den. Jeg sto med dvd-en i handa på lørdag, men er litt usikker på om jeg har lyst til å se den igjen. Det er litt stas med vage minner også.


Husker det ikke nøyaktig, men tipper på... 1985?

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no