Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-08, 05:07   #21
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Blir sjelden skremt av påskekrim altså. :tøff i trynet:
Jeg liker generelt thrillerer/grøssere. Har noe med det å gjøre kanskje.

Har dog aldri sett Malstrøm.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 06:41   #22
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Kan det være "SK 917 har nettopp landet"?

Ja, den het noe sånt!
Den husker jeg også, og syntes den var griseskummel!

Ellers har jeg aldri sett Malstrøm, det irriterer vettet av meg, for jeg føler jeg har gått glipp av noe siden alle snakker om den.
Men med min innebygde skrekk for dukker er det kanskje like greit at jeg aldri så den da jeg var liten!

Rød Snø var også ekkel, husker jeg.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 09:46   #23
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Sneik meg til å se Malstrøm og fikk med meg dukkene. De har satt sine spor. Liker ikke påskekrim den dag i dag (for skummelt)

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 09:52   #24
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Den var nok ikke en påskekrim, men "Blindpassasjer" skremte livskiten ut av meg da jeg var en alt for liten gutt. Ellers så signerer jeg Malstrøm.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 09:59   #25
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm! Jeg var for liten til å forstå særlig av den da den gikk som påskekrim, men jeg så den noen år etter. :grøss og gru:

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 10:11   #26
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm gikk visstnok i 1985. Jeg satt hele tiden og ventet på at denne detektiv Malstrøm skulle dukke opp.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 14:44   #27
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

1985, ja. Jeg fikk ikke se på. Mens bestevenninnen min som hadde vært på påskeferie hos tanten sin kom hjem og fortalte hvor skummel den var!

Men jeg husker "Marerittet" som gikk litt senere, om noe ubåtgreier i Finnmark. Turid Balke som forvirret gammel dame, og et stivt lik som kom ramlende når en dør ble åpnet eller noe. Dritskummelt - var en sånn ekkel stemning hele tiden... Kanskje ikke så skummelt hvis jeg hadde sett den i dag, men jeg hadde god fantasi på den tiden.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 16:04   #28
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

...Såh - da var Malstrøm bestilt på CDon...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 17:18   #29
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Blir sjelden skremt av påskekrim altså. :tøff i trynet:
Jeg liker generelt thrillerer/grøssere. Har noe med det å gjøre kanskje.

Har dog aldri sett Malstrøm.


Da har du altså gått glipp av en ordentlig påskekrim! Det lages ikke sånt no' i dag!

Hilsen gamla

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 17:26   #30
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Den var nok ikke en påskekrim, men "Blindpassasjer" skremte livskiten ut av meg da jeg var en alt for liten gutt. Ellers så signerer jeg Malstrøm.

Jeg har bare sett Blindpassasjer i voksen alder, og den er fryktelig skummel selv om den har en klar eim av fjernsynsteater. Noe som er skummelt nok.

Jeg var ni år i påsken 1985, og burde nok ikke sett Malstrøm.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 18:19   #31
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Da har du altså gått glipp av en ordentlig påskekrim! Det lages ikke sånt no' i dag!

Hilsen gamla

Jeg var gammel nok til å se Malstrøm da den gikk i -85, men hadde nok et par andre interesser som trakk mer enn påskekrim på den tiden gitt.

Må se om ikke jeg får lånt den på DVD

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 18:23   #32
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg var gammel nok til å se Malstrøm da den gikk i -85, men hadde nok et par andre interesser som trakk mer enn påskekrim på den tiden gitt.

Villsvinjakt?

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 18:46   #33
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg var gammel nok til å se Malstrøm da den gikk i -85, men hadde nok et par andre interesser som trakk mer enn påskekrim på den tiden gitt.

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Villsvinjakt?



CdOn har den forresten nå til kr 99,-.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 18:54   #34
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm var helt fryktelig når jeg så den første gang, men nå ble den litt vel mye "fjernsynsteater", men jeg husker godt at det var skumlt å se på.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 19:48   #35
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm, ja. Den hadde jeg glemt.
Jeg hadde flyttet hjemmefra for lenge siden i 1985.

Det er en Adam Dalgliesh-serie som har festet seg i minnet, noe med et svart tårn?

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 20:04   #36
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm og Ta den ring.

Ta den ring handlet bl.a. om en skummel, gammel mann som kunne se/kontrollere folk gjennom speilet. Han kunne sende laserstråler gjennom det også, og Anne Marie Ottesen (?) ble drept mens hun kjørte bil gjennom et halssmykke med speil i.

Jeg var livredd for å se meg selv i speilet i evigheter etterpå.

(det har gått over, dah. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:49   #37
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Villsvinjakt?



For eksempel det ja.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:59   #38
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Malstrøm her også.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:18   #39
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Husker nesten ingen, men husker Malstrøm, tenkte litt på den da jeg begynte å kjøpe reborndukker. Den skulle jeg sett i dag med 9 reborndukker rundt i stua.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 06:31   #40
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken påskekrim har du blitt mest skremt av?

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Husker nesten ingen, men husker Malstrøm, tenkte litt på den da jeg begynte å kjøpe reborndukker. Den skulle jeg sett i dag med 9 reborndukker rundt i stua.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no