Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Horton redder en Hvem

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-08, 22:34   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Horton redder en Hvem

Noen som har hatt med en på fem og et halvt på den?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 22:39   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Jeg har sett den to ganger... En gang med frøkna, en gang med herremannen ("alenetid med mamma" som ikke gikk helt som planlagt ). De er riktignok 6 1/2, men de likte den godt. Har inntrykk av at den falt i smak hos både mindre og større unger og mange voksne også.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 22:41   #3
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Vi så den i påska, femåringen, snart-åtte-åringen, mannen og meg. Ungene likte den begge to. Jeg sovna... Og mannen kjedet seg... Dyr middagslur på meg, da.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 22:42   #4
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Vi så den med snuppa på 6 og minstemann på 4, og de likte den begge to.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 08:34   #5
Sarpo
Nybegynner
 
Sarpo sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 22
Sarpo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

4-åringen her kjedet seg. Vi endte opp med å gå etter 45 minutt.

Sarpo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 08:45   #6
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Jeg elsket den! Men aner ikke hvordan en 5 1/2-åring vil ta den. Kanskje mer for litt større barn?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 09:32   #7
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Hadde med storesøster på 5 og kusinen på 10 - begge synes den var morsom. Er ikke helt sikker på om storesøster forsto absolutt alt, men hun satt rolig og så på selv etter at popcornet var fortært, så fengende må den ha vært
Mannen sovnet, men jeg fikk med meg hele og synes den var festlig.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 09:32   #8
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Guttungen på 3 elsket den. Jeg ble også positivt overrasket.

  Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 09:37   #9
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Vi hadde med minsten på 4 1/2 år og 8 åringen vår og begge likte den godt.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 10:39   #10
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

7 åringen elsket den, og lo hele filmen. Selv syns jeg den ble for lang og begynte å gjespe etter 50 minutter, selv om den hadde mange morsomme øyeblikk.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 11:23   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Snuppa er 3 og elsket den. Det var jo egentlig 7-årsgrense, men vi tok sjansen. Hun er ikke veldig lettskremt, og verken hun eller mannen betegnet den som skummel.

Vi ser alt som går på kino for små barn. Hun liker å gå på kino, men er blitt mer kresen på filmen. Hvis den ikke er engasjerende, så vi hun gå etter en times tid. Hun satt helt greit gjennom hele "Horton redder en Hvem".

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 13:23   #12
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

7 åringen elsket den, og lo hele filmen. Selv syns jeg den ble for lang og begynte å gjespe etter 50 minutter, selv om den hadde mange morsomme øyeblikk.

'

Så skjer ikke ting der hele tiden sånn som i istid?

Tenkte vi skulle se den i morgen.
Men nå spekurere jeg på å droppe det...

Han blir snart 5 år.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 20:55   #13
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Den er ikke særlig skummel vil jeg si.
S på 3 år likte den. Han har aldri vært på kino før. Han ble dratt hylende ut av kinosalen som siste deltaker som forlot rommet .
Mannen likte den også. Jeg syntes den var kjedelig, men jeg liker ikke tegnefilmer.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 22:19   #14
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Jeg og Lillemor (snart fem) så den i påska. Hun syntes ikke den var skummel i det hele tatt og storkoste seg. Jeg syntes den var så där.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 22:29   #15
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Jeg så den med alle tre i dag. Storesøster kjedet seg litt, men hun syntes alt som ikke innebærer glansede amerikanske ungdommer som synger og danser er kjedelig om dagen. Mellomsøster likte den godt, og lillebror var helt fasinert. (Hans første gang på kino)

Jeg syntes den var søt, og lo opptil flere ganger.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 12:59   #16
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Vi skal se den med de tre eldste, yngste av dem blir fire i oktober. Han så Shrek 3 på kino i august, det gikk strålende, så jeg tror det vil gå bra...

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 13:01   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Seksåringen min likte den godt. Jeg har ikke sett den, siden han gikk sammen med sin voksne storebror.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 14:59   #18
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Vi skal se Alvin og gjengen i stedet, så Horton får vente til han kommer på DVD.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 17:52   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Vi skal se Alvin og gjengen i stedet, så Horton får vente til han kommer på DVD.

Sannsynligvis er jeg for sent ut med denne advarselen. Snuppa synes Horton var veldig mye bedre enn Alvin og gjengen. Hun gikk etter en time på Alvin og gjengen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 18:53   #20
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Horton redder en Hvem

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Vi skal se Alvin og gjengen i stedet, så Horton får vente til han kommer på DVD.

Alvin og gjengen ga meg magesår og en voldsom lyst til å drepe. Tror også jeg begynte å blø fra ørene på et punkt, da de tre irriterende ekornene sang julesangen sin for fjortende gang.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no