Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

George Michael!!!!!!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-06, 00:42   #1
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Tommel opp

George Michael!!!!!!

Konserten i dag i spektrum var helt fantastisk Det tok helt av!!!Følte at taket reiste seg Plassene var supre!!Hadde følelsen at jeg tok på Geoge Michael

Fikke endelig oppleve en av de store barndomsheltene

www.georgemichael.com her kan man lytte til alt han har gitt ut!!!

  Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 07:29   #2
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: George Michael!!!!!!

Jeg er bare bittelitt missunnelig.
Hadde lyst til å gå, men siden jeg blåste flere tusenlapper for å se Madonna i London tidligere i høst, så syntes jeg ikke jeg kunne ta meg råd til det.

Det kommer nok flere dager da jeg angrer på det.

Men så fint at du hadde det gøy!

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 08:00   #3
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: George Michael!!!!!!

SÅ moro!
Husker jeg så ham i Drammenshallen i '89 eller dreomkring, og det var utrolig moro!

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 08:55   #4
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael!!!!!!

Det hørtes gøy ut! Helten

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 09:08   #5
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.314
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael!!!!!!

Opprinnelig lagt inn av Christinamor, her.

SÅ moro!
Husker jeg så ham i Drammenshallen i '89 eller dreomkring, og det var utrolig moro!

:mimre: Der var jeg og. Besvimte og ble løftet over gjerdet og plasset rett forran scenen. Stort!

Skulle gjerne vært på konserten i går.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 23:38   #6
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael!!!!!!

Lever han enda? Jeg var sikker på at dette var en mimretråd...

Careless Whisper... sukkk, sukk og atter sukk.

Men det er sikkert fint nå også

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-06, 23:53   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael!!!!!!

Jeg må innrømme at jeg ikke er noen kjempefan, men det var underholdende. Han leverte virkelig varene (selv om han med fordel kunne byttet ut noen av balladene med mer funky stuff).

Og scenegrafikken var bare helt utrolig! Tror aldri jeg har sett noe lignende. Du og du hva de får til nu til dags … :gammel:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 14:42   #8
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: George Michael!!!!!!

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

:mimre: Der var jeg og. Besvimte og ble løftet over gjerdet og plasset rett forran scenen. Stort!

Skulle ønske det hadde vært meg Den konserten fikk jeg dessverre ikke med meg.......

Var en ekte fjortis på konserten,hylte ,skrek og sang

  Svar med sitat
Gammel 21-10-06, 20:22   #9
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: George Michael!!!!!!

Jeg digga Wham! på ungdomsskolen, og har fulgt med på han siden da. Skulle gjerne ha vært på den konserten.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 17:28   #10
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.688
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: George Michael!!!!!!

Fikk tilfeldig høre det den kvelden han skulle ha konserten. Skulle gjerne vært der, men ante ikke at han var i form til denslags

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 11:20   #11
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael!!!!!!

Carelss whisper, ja ... *drømmedrømme*

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no