Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Helene og jentene

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 22:05   #41
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Helene og jentene

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Husker Hélène Rolles var et ikon i fransk barnetv på begynnelsen av 90 tallet. Hélène et les garcons er faktisk en spin-off av en like dårlig serie fra barnetvprogrammet Club Dorothée som het Salut les Musclés hvor Hélène fikk en rolle, hun fikk en egen serie som het Premier Baisers som ble enda en serie som het Hélène et les garcons. Det tragiske er at alle seriene var like dårlige. Det er like tragisk at jeg har sett episoder av alle seriene .

Club Dorotée var jo bare helt for jævlig. En godt voksen dame som kledde og oppførte seg som en snørrunge og var bare fullstendig patetisk. Men på den tiden (og kanskje fortsatt) var jo den viktigste delen av stillingsbeskrivelsen for kvinner på TV å ha blondt hår

Fyttikatta så mye dårlig fransk TV jeg har sett på år jeg tenker meg om...

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 22:16   #42
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helene og jentene

Åååååh. Har de begynt å sende Helene og gutta igjen. Jeg fikk med meg så og si alle episodene. Fantastiske skuespillere, flotte kulisser og for en naturlig måte de forholdt seg til hverandre på. *mimre* Og for noen fantastiske intriger. Jeg tror mine favorittscener var fra garasjen hvor bandet "spilte". Joanna og "Cri-cri d'amour" var jo et flott par. (Jeg har alltid drømt om at kjæresten min skulle dytte meg unna hver gang jeg forsøkte å gi ham et kyss.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 00:41   #43
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Helene og jentene

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 09:37   #44
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helene og jentene

Jeg tuller… Men det er helt sant at jeg fikk med meg alle episodene som frankofil 16-åring.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 10:03   #45
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Helene og jentene

Å guriland. Denne serien kastet jeg bort uendelig mye tid på.
En meget rart gutt i klassen var SÅ forelsket i Helene.

Forresten, så husker jeg at Sebastian var meget lekker

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 20:20   #46
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helene og jentene

Opprinnelig lagt inn av Sita, her.

En annen fransk, og enda dummere serie om en gjeng utrolig flotte jenter og gutter som gikk på en modellskole. Helt grusom!

Ja, jeg kunne jo tenke meg at det var det den handlet om.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no