Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken kjendis har du møtt?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 22:37   #41
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?


Svar til Vimsen altså.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:40   #42
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Glemte å nevne at jeg som 18 åring fikk tilbud om å dele hotellrom/seng men Kjartan Kristiansen i Dum Dum Boys.
Enda så full jeg var, så takket jeg pent nei.
Det var jenta si det.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:45   #43
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Satt sammen med Kurt på flyet mellom Oslo og Bergen en gang.

Har også betjent endel kjente fjes på jobb opp gjennom årene. Og så har jeg "halve" RBK boende i nabolaget her, og i området rundt.

kan jeg få komme og bo hos deg?

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:52   #44
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Vel det er vel ikke hun som er kjendis men jeg gikk på skole sammen med datteren til vaskebakke. Og hun er veldig grei og jordnær. Og så hilste jeg på pappan hennes en gang.
Har så vidt truffet Trygve Hegnar.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 22:59   #45
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Jeg har vært på nachspiel hos Jan Eggum i Bergen jeg da.

Ja, og mange fester med Morten Gamst ettersom han var sammen med min venninnes beste venninne (noen som sa innviklet? ) av meg for inntil for et par år siden.

Min største kjendisopplevelse var vel når jeg akkopagnerte (MIM:værsågod modd skrivefeilen min. ) Maria Haukas på piano og vi var 11 år. Lurer på om det ikke var til sangen "se min kjole". En av oss har hvertfall blitt flinkere musikalsk med årene.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:05   #46
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Tja... Gidder ikke ramse opp alle kjendiser jeg har sett, det er veldig mange. Men jeg har hilst på og blitt avbildet med alle i Aerosmith og (gamle) C.C Cowboys. Høyst ufrivillig snakket med Rune Rudberg. Og blitt invitert med på sydentur av Wenche Foss. Jo, også har jeg rota litt med en fyr i et forholdsvis kjent blackmetalband.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:20   #47
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Haha, jeg glemte jo Rune Rudberg! Han inviterte meg inn på lugaren sin, og jeg fniste og takket nei.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:20   #48
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Haha, jeg glemte jo Rune Rudberg! Han inviterte meg inn på lugaren sin, og jeg fniste og takket nei.

Noe sier meg at det var et fornuftig valg!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:23   #49
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Haha, jeg glemte jo Rune Rudberg! Han inviterte meg inn på lugaren sin, og jeg fniste og takket nei.


Noe sier meg at du virkelig angrer på den avgjørelsen.
Tenk å få lov til å bli en i rekken. I alle fall i skryterekken...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:25   #50
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av Siggi, her.

kan jeg få komme og bo hos deg?


Du kan jo komme på besøk

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:26   #51
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Haha, jeg glemte jo Rune Rudberg! Han inviterte meg inn på lugaren sin, og jeg fniste og takket nei.

Fy fader, hadde den koppklysa der sagt noe slikt til meg, så hadde jeg enten spydd på han, eller ledd meg ihjel...

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 07:07   #52
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Du kan jo komme på besøk

så snill du er
tar neste fly jeg

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 08:37   #53
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Jeg har passet gutten til Linn Ullmann og bodde en periode hjemme hos henne. Traff i den perioden også Liv Ullmann, jeg lagde fårikål til henne og noen av hennes kjente venninner

Ellers har jeg truffet en god del som spilte i noen mer eller mindre kjente band i min ungdom, f.eks Stage Dolls, Da Vinci, Return, Ole I Dole ++

Den siste såkalte kjendisen jeg møtte var i sommer da jeg og ungene var på besøk til Trond Holter gitaristen i Wig Wam


Sist redigert av Tove : 07-10-06 kl 09:25. Årsak: Skrivefeil :D
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 09:01   #54
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Jeg jobbet som student som ekstrahjelp i div butikker, så jeg har ekspedert endel kjendiser.

Anita Hegeland kom ramlende inn i en blomsterbutikk jeg jobbet i, en god stund etter stengetid. Hun skulle betale med kort og den gangen var det ikke terminaler, men man måtte få underskrift fra kunden. Siden hun oppførte seg som den dronninga, stakk det en liten f i meg, så jeg ba om leg. Hun ble helt beflippen og datt plutselig ned på en mer sympatisk oppførsel.

Linn Ullmann har jeg og ekspedert, og hun er jo kjempesøt.

Ellers så har jeg hilst på og snakket med Øystein Sunde.

__________________
Gutt '02 • Jente '03
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-06, 22:37   #55
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Where do I begin?

Finn Kalvik (På flyplassen på Lanzarote da jeg var liten gutt)
Åge Aleksandersen
Steinar Albrigtsen
Arthur Arntzen (Intervjuet ham..)
Jørn Hoel
Vært på fylla med Martin Andresen (Nå Brannspiller)

Malin Johansen (DJ-chick fra Hammerfest) (Noen som husker henne)
Gutta fra Prodigy (backstage på Lillehammer 94)
Josh Wink (herregud han er liten ass)
Butler Blom fra Hotel Cæsar (Naboen min det)
N-Trance (var oppvarmings dj da de hadde konsert i Oslo)
+
+
+
+
+

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 00:28   #56
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Jeg har jobbet på Hotell Klubben, bla i resepsjonen i et par omganger, og der er det mange innom;
Kirsti Sparboe
Alle i Dizzie Tunes
Anita Hegerland, absolutt ikke noen favoritt ...
Grete Kausland
Jahn Teigen - jobbet sammen med mamman hans
Helge Hammelow Berg - han var jo lærer på handelsgym
Sturla Berg Johansen var naboen min fra jeg var tolv år
Åge Aleksandersen underholdt på HKs landsmøte på Lillehammer, og vi måtte jo snakke og klemme litt på ham etterpå ...
Wenche Foss
Mange politikere

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 12:17   #57
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Ole Edvard Antonsen -pappa er venn med faren hans (Odd R). Så da han og noen andre musikere reiste rundt i landet med Rikskonsertene overnattet de hos oss. Vi hadde kombinert gjesterom og tv-stue, så jeg og søstrene mine buste inn der for å se på barne-tv om morgenen, og glemte i farta at vi hadde gjester. De var veldig hyggelige, og vi fikk sitte oppi senga til Ole Edvard og se barne-tv.

Så altså; jeg har vært til sengs med Ole Edvard Antonsen

(jeg var sju og han var sytten)

Hvem andre har jeg møtt da tru?

-Steffen Iversen (ute på byen i Trondheim)
-Bjørn Eidsvåg (på stranda på Hamar)
-Vebjørn Rodal (på toget)
-Arne Brimi (vi kommer fra samme sted)
-Tommy Ingebrigtsen -jeg stod og snakket med venninna mi som jobbet i en bar da han kom inn og skulle kjøpe røyk og rusbrus. Venninna mi peila ikke hvem det var og spurte etter leg .
-Stod i innsjekkingskø på Gardermoen sammen med Magne Furuholmen sist helg.
-Kjetil Siem er gift med kusina mi, men jeg har ikke noe kontakt med henne så jeg har aldri møtt ham der. Møtte han tilfeldigvis på gata, han smilte til jenta mi, sannsynlig vis uten å vite at det var tremenningen til barna hans. (Han snakket i mobil så jeg fikk ikke sagt hei).
-Hjallis
-Tore på sporet

Så veldig spennende er det nok ikke.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 12:20   #58
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

......


Sist redigert av anakonda : 13-01-07 kl 20:04.
anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 12:37   #59
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

På mang en fest med Märta Louise

Kong Olav et par ganger på tur i Kongeskogen, han stoppet og pratet hver gang.

Sittet på samme fly som Modern Talking, fikk autograf og peanøtter

Kræsjet inn i Sting i Berkeley, CA, som la hånden på skulderen min og beklaget så mye.

Møtt og møtt, men har sittet på bordet ved siden av Kate Moss på cafè i London

Ellers kjente jeg mange kjendiser før de ble kjent. Har gått på skole med Unni Wilhelmsen, Jannicke Kruse, Henriette Stenstrup, Johan Golden, Marianne Furuvold og Karen Jo Fields.

Ellers har jeg bølleringt en million ganger til Jarl Goli, som jeg var forelsket i. Teller det?

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 12:50   #60
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken kjendis har du møtt?

Ingar Helge Gimle, vet ikke om det er så mye å skryte av men..

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no