Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Helene og jentene

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 10:48   #21
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helene og jentene

Oh la la!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 10:53   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helene og jentene

"Cri-Cri d'amour"




Ingenting som litt serielavmål en gang i blant. Da bare ser man så mye tydeligere hvor bra M*A*S*H er!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 10:59   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helene og jentene


Det ser ut som skoleteater, og bare måten de kramper seg sammen 8 mennesker på den ene halve siden av et bord er hysterisk. Helene selv går med det samme holder-på-miste-maska-smilet hele tiden, ikke så rart, kanskje.

Men det var jammen noen vakre gutter der, gitt!


Er det forresten noen som husker "etterfølgeren"? Modelljentene eller noe sånt - om mulig ENDA dårligere skuespillere, og den komiske kvaliteten var upåklagelig. Den ufrivillig komiske, altså.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:05   #24
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helene og jentene

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men det var jammen noen vakre gutter der, gitt!

Det at jeg i det hele tatt har sett litt på denne grusomme serien tyder vel på at jentene ikke kan ha vært så ille, de heller.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:12   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helene og jentene

Min eldre bror så på Helene og gutta OG Modellskolen med den fantastiske unnskyldningen at han måtte gjøre "research" til fransken på skolen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:15   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helene og jentene

Ååh! Modellskolen! Den var om mulig enda verre!

Det verste er at manus virket som det var skrevet av 9-åringer som fantaserte om det de syntes virket som det kuleste i verden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:20   #27
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helene og jentene

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Helene og gutta har jeg hørt om, det er den franske serien, ikke sant? Husker jeg syntes det var grusomt.

GRØSS!!! Det var den ja.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:41   #28
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Helene og jentene

Ja, det var pene skuespillere de hadde funnet frem. Hva het hun mørke jenta, Lala eller noe sånt.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:46   #29
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Helene og jentene

Å hjelpes, husker det var noe sånt møl som gikk på TV for en del år tilbake ja. Tror ikke jeg kommer til å ha på TV2 Zebra i den sendetiden nei.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:52   #30
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helene og jentene

Den serien er bare til å få vondt i magen av!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 23:34   #31
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Helene og jentene

Husker Hélène Rolles var et ikon i fransk barnetv på begynnelsen av 90 tallet. Hélène et les garcons er faktisk en spin-off av en like dårlig serie fra barnetvprogrammet Club Dorothée som het Salut les Musclés hvor Hélène fikk en rolle, hun fikk en egen serie som het Premier Baisers som ble enda en serie som het Hélène et les garcons. Det tragiske er at alle seriene var like dårlige. Det er like tragisk at jeg har sett episoder av alle seriene .

__________________
Seiler min egen sjø

Sist redigert av Ginger2 : 17-10-06 kl 23:46.
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 07:40   #32
Christinamor
Superaktiv
 
Christinamor sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Innlegg: 318
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Helene og jentene

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Husker Hélène Rolles var et ikon i fransk barnetv på begynnelsen av 90 tallet. Hélène et les garcons er faktisk en spin-off av en like dårlig serie fra barnetvprogrammet Club Dorothée som het Salut les Musclés hvor Hélène fikk en rolle, hun fikk en egen serie som het Premier Baisers som ble enda en serie som het Hélène et les garcons. Det tragiske er at alle seriene var like dårlige. Det er like tragisk at jeg har sett episoder av alle seriene .

Hva du vet, Ginger2. Du er nesten litt tragisk

Kjøpte faktisk for gøy en singel til en venninne av meg (frankofil hun og), av selveste Dorothé, som hadde et refreng som gikk sånn:
/:Et mes chausettes, rouge et jaune en petit pois :/
(mine gule og røde sokker med små prikker )

Christinamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 08:29   #33
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Helene og jentene

Å, den serien husker jeg, obligatorisk. Tror også jeg brukte unnskyldningen om franskundervisning..

Kanskje ikke så rart jeg har problemer med å ha en oppegående samtale på fransk den dag i dag...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:13   #34
Sita
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: På et jorde
Innlegg: 44
Sita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Helene og jentene

Jeg var kjempeforelska i Etienne (Kan ikke forstå hvorfor nå - jeg så også samme episode her om dagen).

Helene og gutta var toppen av TV-underholdning. Modellskolen var bare tragisk. Nå har jeg heldigvis tatt til vett og funnet ut at begge seriene er noe av det mest tragiske som finnes.

Sita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 11:50   #35
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Helene og jentene

Opprinnelig lagt inn av Sita, her.

Jeg var kjempeforelska i Etienne (Kan ikke forstå hvorfor nå - jeg så også samme episode her om dagen).

Helene og gutta var toppen av TV-underholdning. Modellskolen var bare tragisk. Nå har jeg heldigvis tatt til vett og funnet ut at begge seriene er noe av det mest tragiske som finnes.

Kan bare signere Sita helt og fullt her! Tenk å være hekta på noe så dårlig

Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 12:10   #36
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helene og jentene



Dette bragte tilbake mange minner ja! Min seks år yngre bror og jeg så på denne serien hver dag etter skolen i lang tid (bodde på bygda og hadde ikke så mye å velge mellom).

Mange bra dialoger der, og komisk at de var på gymmen hver dag uten å forbrenne en kalori - de satt bare å så pene ut og bablet.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 19:37   #37
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helene og jentene

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.


Lurer på om de bor i kollektiv ennå? Og vanker på den begredelige kaféen? Gud, for noen kulisser de hadde!

Også det treningsstudioet hvor de lå på den matta og trente, liksom.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 20:19   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helene og jentene

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Også det treningsstudioet hvor de lå på den matta og trente, liksom.

Det stemmer det! Treningstudioet hadde jeg fortrengt. Jeg husker at de bodde på studenthus først, der kom gutta klatrende inn vinduet, også flyttet de sammen i en "kul" leilighet etterpå, med "kule" møbler. Grøss og gru.

Jeg lurer på om franskmennene syns det var like teit, eller om de syntes det var strålende?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-06, 17:34   #39
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Helene og jentene

Å, den serien hadde jeg helt glemt! Den har startet igjen altså? Må nesten se litt, selv om den var helt grusom!
Men Modellskolen... ringer noen bjeller laaangt der bak, men klarer ikke helt å plassere den.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 21:58   #40
Sita
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: På et jorde
Innlegg: 44
Sita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Helene og jentene

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Å, den serien hadde jeg helt glemt! Den har startet igjen altså? Må nesten se litt, selv om den var helt grusom!
Men Modellskolen... ringer noen bjeller laaangt der bak, men klarer ikke helt å plassere den.

En annen fransk, og enda dummere serie om en gjeng utrolig flotte jenter og gutter som gikk på en modellskole. Helt grusom!

Sita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no