Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Shabby chic, in eller ut?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-10, 17:58   #61
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Egentlig kan man vanligvis regne med at det er over hvis man har hørt om det.

Bra tommelfingerregel!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 18:58   #62
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det er ikke særlig konstruktivt å erklære den stilen veldig mange har akkurat nå som en "missforstått stil". Poenget er vel at noen tiltales av den stilen, og da kan de vel få ha den.

Nå sier jeg vel at "for meg er det en missforstått stil. Det vil si min subjektive oppfattelse er det. Jeg har ingen intensjon om å være konstruktiv akkurat der, jeg er jo ingen autoritet for interiør. Temmelig langt ifra det.

Jeg har derimot problemer med å forstå at JEG oppfatter det som missforstått stil, er noe mere ukonstruktivt enn å bruke smilies som .

Jeg mener jo jeg har forklart hvorfor jeg ikke liker dette.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 19:25   #63
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Shabby chic er helt ut.

Jeg vet ikke helt hva som er in, men jeg liker pop-art og funky detaljer som svensk metalldesign i knallfarger, blanke glatte flater og mørke minimalistiske stramme møbler, blandet med den lyse enkle skandinaviske designen. Finsk og dansk, gjerne. Og så blander jeg det med det jeg har, arver og har fått.

Jeg er litt nysgjerrig hva dere definerer som Shabby chic når dere sier at det er ut.

Er dette shabby chic? Bildet er fra hjemmet som ble kåret til Norges vakreste hjem av Bolig pluss i september.


http://skogland-skogland.blogspot.com/


Er dette shabby chic? Eieren av bildet/rommet gir nå ut en bok med tittelen "Landlig sjarm", og hele første opplag er bestilt opp før boken har kommet ut.

http://lantlif.blogspot.com/

Er dette shabby chic? Bildet er fra en blogg som leses av 1000-1500 mennesker daglig.

http://moderncountry.blogspot.com/

Er det dette som er "helt ut"?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 19:48   #64
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Nooria, ikke så såre tær, nå da.

Shabby chic er ikke trendy, det er normalt. Ergo "helt ut".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 20:04   #65
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nooria, ikke så såre tær, nå da.

Shabby chic er ikke trendy, det er normalt. Ergo "helt ut".

Det er mulig jeg oppfattes som sår, men jeg er hvertfall også nysgjerrig, så jeg håper å få svar.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 20:05   #66
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Det er mulig jeg oppfattes som sår, men jeg er hvertfall også nysgjerrig, så jeg håper å få svar.


Jeg svarte jo. Det er NORMALT. Ikke TRENDY. Ergo HELT UT!

Litt som tunikaer og tights.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 20:24   #67
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg svarte jo. Det er NORMALT. Ikke TRENDY. Ergo HELT UT!

Litt som tunikaer og tights.

Ja, det burde vel stått "flere svar" i mitt innlegg.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 20:35   #68
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Nooria: Hvem kåret dette til Norges vakreste hjem? Ikke meg, i hvertfall.

Søsteren min, kanskje, hun drukner stadig sorgene sine i "Lev Landlig" og sånn. Jeg (som har landlige border på do og et veldig bonderomantisk kjøkken) vil helst ha grafitti på veggene og industrielt belegg på kjøkkengulvet. Jeg synes jo ikke at sinkbaljer og møbler som ser ut som de er glemt ute i hagen en vinter er særlig fine. At alle har det og det finnes på Skeidar er jo ikke noe argument for at det er særlig trendy.

Gi meg heller en sånn eller seks:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 20:47   #69
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Nooria: Hvem kåret dette til Norges vakreste hjem? Ikke meg, i hvertfall.

Søsteren min, kanskje, hun drukner stadig sorgene sine i "Lev Landlig" og sånn. Jeg (som har landlige border på do og et veldig bonderomantisk kjøkken) vil helst ha grafitti på veggene og industrielt belegg på kjøkkengulvet. Jeg synes jo ikke at sinkbaljer og møbler som ser ut som de er glemt ute i hagen en vinter er særlig fine. At alle har det og det finnes på Skeidar er jo ikke noe argument for at det er særlig trendy.

Gi meg heller en sånn eller seks:

Jeg var egentlig bare nysgjerrig på om det er dette dere definerer som shabby chic. Man snakker jo om landlig stil, fransk landliv, vintage osv. Noen av dere nevner industriell stil, og det opplever jeg som en del av denne trenden men en litt røff variant.

De stolene du viser er kule.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 20:48   #70
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Sa hun, som elsker betong og industriell stil.

Jeg vet ikke om jeg er så enig i at shabby er ut. Det er kanskje ikke hipt lenger, men man kaller vel heller ikke en shabby-stue for umoderne? :knirk:

Selv liker jeg superhelter, amerikansk diner og glæm. Ikke shabby.

JEG kan jo ikke lunt og koselig, det er bare alle andre. Jeg kan ikke tights og tunika heller. Jeg kan bare rocke-t-shirts og pussige flyvertinnekjoler og betongbord og rare lamper.

Den eneste grunnen til at jeg har det koschelig på høttah er fordi jeg kastet ut alt nittitallshelvete som var her og erstattet det fullt og helt med svigerfars innbo.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 20:49   #71
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Industriell stil er ikke i slekt med shabby chic, etter min definisjon. Det er rått og hardt, ikke en pøntepute i sikte.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 20:51   #72
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Industriell stil er ikke i slekt med shabby chic, etter min definisjon. Det er rått og hardt, ikke en pøntepute i sikte.

Du vil finne mye industriell stil innenfor shabby chic verdenen om du undersøker litt.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 20:53   #73
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Sånn hadde jeg lyst på da jeg innredet hus i 2005, bare ikke kirsebærinnredning, da. Betong på gulvet, betong kjøkkenbenker. Men én spiseskje olivenolje og ett knust glass rødvin, så er den benken i hvert fall shabby, om ikke chic.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:03   #74
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Sånn hadde jeg lyst på da jeg innredet hus i 2005, bare ikke kirsebærinnredning, da. Betong på gulvet, betong kjøkkenbenker. Men én spiseskje olivenolje og ett knust glass rødvin, så er den benken i hvert fall shabby, om ikke chic.

Jeg, og flere venninner av meg som har en nostalgisk stil har planer om å lære oss å jobbe med betong (det er kanskje ikke noe man trenger å lære men noen av oss har hvertfall ikke jobbet med betong tidligere). Jeg har bl.a lyst på et svært bord i hagen av betong som står fast ute året rundt. Jeg er veldig glad i betong, men da i kontrast til noe mykt og romantisk.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:04   #75
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Jeg elsker restaurantkjøkkenstilen. Jeg kunne tenkt meg sånn grått knottegulv evt lineoleum i svart-hvitt. Eller epoxy. Helt shiny blankt. Jeg vurderer det også på soverommet. Hele hvit blank epoxy utover så alt ser ut som det flyter. Og ha et skikkelig skikkelig deilig åttitalls veggmaleri med klinende par i sliuett mot hawaii-solnedgang. Ai, ai, ai!

Ting skal være morsomme, praktiske og enkle. Betong er et nydelig materiale. Pusset betong er noe av det fineste jeg vet.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:16   #76
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ting skal være morsomme, praktiske og enkle.

Min liste er lun, varm og praktisk.

Jeg har mange spørsmål som er beslektet med dette temaet... som jeg av og til tenker på. To av dem er feks

1. Hvorfor er bare den minimalistiske/modernistiske stilen anerkjent av arkitektstanden?
2. Vi i en periode hvor "folk flest" liker det gammeldagse romantiske hvite (vi har nevnt flere merkelapper på stilen ovenfor) akkurat som folk flest på nittitallet likte furu. Hvorfor har folk flest en tendens til å like det lune, litt nostalgiske (furu var også nostalgisk) mens arkitektstanden og andre grupper med høyere utdanning (skummelt å sette gruppen i en slik bås, men jeg opplever at det er noe i det selv om det selvsagt finnes trillioner av unntak fra dette) vil ha modernisme og minimalisme?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:18   #77
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Jeg tror de fleste liker innovasjon innen fagfeltet sitt, ikke mer av det samme. Det er vel ikke så pussig? Det er vanskelig å lage et innovativt hus som samtidig er helt tradisjonelt og overhodet ikke futuristisk.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:20   #78
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Ja, det burde vel stått "flere svar" i mitt innlegg.

Da kommer et til her - ja, det du viser til er ypperlige eksempler på s-c. Av de mer vellykkede eksemplene på denne stilen,synes jeg, iom. at det ser ut til at det er ekte gamle ting, og er plassert i et hus som kler det. Veldig enig med Fnatten. Jukse-shabby-chic i jukse-gamle hus (gjerne med sånne franske tak) er noe av det mest kvalmende jeg ser.
Ja, det er veldig populært, og har vært det i noen år nå = ut. Hvis man definerer trendy som "det de som er tidligst ute med sånt liker".

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:20   #79
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nå er det chubby chick som teller.

Hey! Den kan jeg være med på, jo!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:22   #80
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.097
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shabby chic, in eller ut?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg tror de fleste liker innovasjon innen fagfeltet sitt, ikke mer av det samme. Det er vel ikke så pussig? Det er vanskelig å lage et innovativt hus som samtidig er helt tradisjonelt og overhodet ikke futuristisk.

Men hvorfor må det futuristiske bare gå i en retning som mange av oss opplever som kald og upersonlig?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no