Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ferie

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-07, 15:01   #1
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Ferie

Vet ikke om dette hører hjemme her , men prøver jeg....

Har dere tenkt på sommerferien 2007 ?

Jeg sitter å snuser litt på en tur til varmere strøk i mai, men vet ikke enda...

Vi må ha et familieråd hvor alle kan få komme med ønske og meninger, har lyst en tur rundt i norges land og, men det er jo dette været da......... ,lyst å vere safe på at jeg får sol og varme .

Dere damer ?

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 15:03   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ferie

Vi skal på camping!


Vi har splitter nytt gedigent telt, og tenkte å pakke telt og tilbehør i bilen og bare kjøre.
Mer avslappende kan det vel ikke bli?
Da kan vi også kjapt forflytte oss om været er for fælt, og blir det riktig ille er det ikke verre enn at vi tar en natt eller to på hotell.

Eh ja, også skal jeg visst gifte meg.
:svimete:
Og siden det koster flesk, så blir det ikke rare ferieturen i år.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 05-01-07 kl 09:35.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 15:16   #3
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferie

Skal til Spania i mai og august

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 15:19   #4
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ferie

Har bestilt sydentur til Kreta i mai.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 15:44   #5
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ferie

Vi planlegger å leie hus/leilighet i Danmark. Rundt Sjælland en plass. Da kjører vi østkysten av Sverige og over broa tror vi.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 15:45   #6
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ferie

Island og Færøyene står på planen.

Samt diverse besøk til familie og venner...

  Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 15:50   #7
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferie

Vi skal en tur til Mallorca i slutten av mai (uten de to største ungene), også blir det nok en tur til Dyreparken i Kristiansand sånn juni/juli. Det er planene så langt.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 23:53   #8
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ferie

nettopp vært sommer jo... hehe

Nei vet ikke om det blir rå til noe ferie i år heller..
i fjor var vi på hytta en uke. Kanskje vi drar til sverige et par dager. Men huset trenger nytt tak så er vel det som blir prioritert.
dessuten trenger hagen en oppfriskning, det skal snekkres platt osv... hihi

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 00:10   #9
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferie

Vi skal til Vesterålen i bryllupet til en god venninne av meg. Deretter blir det stille og rolig på hytta.

I mars skal storesøster og jeg på jentetur til Grand Canaria, en forsmak av sommer håper jeg.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 01:38   #10
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferie

Mallorca i september. Mauritius i oktober/november. Da er høsten dekket. Mangler feriemål for sommeren. Vi får se på været og hvordan det blir når lillebror kommer. En tur til UK for å shoppe må også legges inn i sommer/høstprogrammet. Er været i Norge fint så holder det kanskje med en UK-tur i sommer.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 14:57   #11
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferie

Mallorca (Alcudia) på oss! Var der i fjor også. Bedre strand for små barn skal en lete lenge etter

Åååååå er klar for sol nå jeg. Nå har det regnet her i 70 dager i strekk

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 15:08   #12
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ferie

Denne sommeren skal vi "bare" bygge på hytta. Om den nye byggesøknaden blir innvilget. Vi sliter og sliter med de *har ikke ord* paragrafrytterne hos teknisk etat. Hvor vanskelig kan det være å få bygget på ett anneks på 37 kvm? Nei DET går ikke. Men å bygge på selve hytta 47, se DET går bra.

Men 2008 planlegger vi tur til Florida. Og da med tur til Disney.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 15:24   #13
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferie

Vi vet ikke helt hva vi skal. Vi har kjøpt oss fresh campingvogn og må vel få brukt den litt. Den står fast på et typisk vintersted, men jeg tror godt vi kan kose oss der i sommer også.

Ellers drømmer jeg om Spania. Kanskje Mallorca, hvor vi har vært et par ganger før (Alcudia og Cala Bona). Kunne egentlig tenke meg å leie hus på Mallorca, men er dårlig på å finne frem i nettjungelen av utleiemuligheter. Muligens en Danmarkstur. Får følge med i denne tråden, og se om jeg finner inspirasjon.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 08:38   #14
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferie

Til sommeren skal vi kjøre til Frankrike. Først skal vi besøke søsteren min m/familie i Paris, og deretter skal vi ned til Sør-Frankrike og bo gratis i ferieleiligheten til mine foreldre noen uker. Gleder meg!!

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 20:12   #15
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ferie

Nei det har vi ikke vurdert enda fordi jeg akkurat har begynt i ny jobb og ikke vet når jeg får ferie enda.... Har veldig lyst til syden og en tur med fantasy, en tur til Legoland med unga osv, osv... i år er det ingenting som jeg ikke har lyst til....

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 14:07   #16
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: ferie

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vi skal på camping!


Vi har splitter nytt gedigent telt, og tenkte å pakke telt og tilbehør i bilen og bare kjøre.
Mer avslappende kan det vel ikke bli?

Eh, jo sånn som jeg ser for meg camping med min familie så tror jeg faktisk det. Men du virker jo forøvrig som et svært fornuftig menneske. Å ha penger til hotellrom i bakhånd kan være en redder.

Selv har vi planer om ei uke i delt leid feriehus i Danmark, er ikke sikkert det blir så avslappende det heller. Livet er liksom ikke avslappende lenger...

Ellers blir det vel familieliv med både min og sambo sin familie.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 09:44   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ferie

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Eh, jo sånn som jeg ser for meg camping med min familie så tror jeg faktisk det. Men du virker jo forøvrig som et svært fornuftig menneske. Å ha penger til hotellrom i bakhånd kan være en redder.

Min lille er like gammel som din.
Vi campet et døgn i fjor, og lå et på hotell, og det var faktisk veldig kjekt.
Vi tar nok en tur til Sverige og Danmark, og camper litt i hagen til venner og i det hele tatt tar det med ro. Jeg er blitt veldig flink til å unngå å stresse, så jeg har troen på at dette blir bra!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-07, 18:29   #18
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ferie

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Vi skal på camping!


Vi har splitter nytt gedigent telt, og tenkte å pakke telt og tilbehør i bilen og bare kjøre.
Mer avslappende kan det vel ikke bli?
Da kan vi også kjapt forflytte oss om været er for fælt, og blir det riktig ille er det ikke verre enn at vi tar en natt eller to på hotell.

Eh ja, også skal jeg visst gifte meg.
:svimete:
Og siden det koster flesk, så blir det ikke rare ferieturen i år.

Campe i hagen vår? Det hadde vært superkoselig!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 15:18   #19
Therese
Fullverdig medlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 98
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ferie

Vi skal bare en liten tur til Tyskland med fantasy båten, og mannen som har vært på den sier båten i seg selv er en opplevelse.
Min far og de to eldste barna og jeg skal til Stocholm i en uke.

Ellers så blir vi hjemme og pusser opp så feriepengene vil få bein å gå på.
Håper på bra vær her hjemme så vi kan sykle til Hurdalsjøen og bade.

__________________
Mamma til gutt f 95, jente f 00 og gutt f 05
Therese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 15:18   #20
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ferie

Jeg skal anlegge hage.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no