Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Niqab i det offentlige rom

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-16, 18:54   #101
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Tjomlid skrev om det i 2015: http://tjomlid.com/2015/01/16/islami...orangrep-i-eu/

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 18:55   #102
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men seriøst, hvor finner man statistikk som sier at muslimer bare står bak 2 % av terroren i EU?

Jeg fant det her. Tjomlid pleier å være en pålitelig kilde, men jeg er åpen for at han ikke er det i dette tilfellet.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 18:57   #103
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Statistikken finnes på Europols nettsider.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:00   #104
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Jeg tror det var en statistikk som ble laget for en tid tilbake, jeg har sett den sitert mye, og jeg har aldri skjønt den. Jeg tror den dekker hele århundret eller noe.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:03   #105
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

I følge artikkelen gjelder statistikken 2009-2013.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:05   #106
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg fant det her. Tjomlid pleier å være en pålitelig kilde, men jeg er åpen for at han ikke er det i dette tilfellet.

Det tviler jeg sterkt på at han er. Hvis man går tilbake til 70-tallet og RAF f.eks. vil nok tallet på muslimer som utfører terrorhandlinger ikke være spesielt høyt i forhold til andre grupper, men nå på 2000- tallet? Jeg vil tror at man er nærmere sannheten om man sier at 2 % av terrorhandlingene er utført av ikke-muslimer, selv om det selvsagt heller ikke er et nøyaktig tall. Jeg synes det er rart at du har så dårlig hukommelse når det gjelder relativt ferske terror-tragedier at du uten videre tar en tilfeldig blogger sine uttalelser for god fisk, og jeg synes det er enda rarere at FP, som normalt sett er raske med å etterspørre statistikk og fakta når noen kommer med hårreisende påstander, lar utsagnet ditt stå uimotsagt så lenge.

Her kan du lese litt om terror på 2000-tallet.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/te...00/a/23645003/

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:10   #107
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Ah, jeg har ikke tid til å grave helt ned nå, men går man to hakk dypere enn det Tjomlid har giddet denne gangen, så ser det ut til at man teller med ekstremt mye som et "terroristangrep" og ikke bare dødelige angrep. Kilden tjomlid bruker har cherry picked tall for å få frem det de ønsker, og Tjomlid har slukt det rått. Svakt!

Man kan finne mer her: https://www.europol.europa.eu/conten...report-reveals

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:12   #108
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Jeg skal sjekke hvilke tall Fotballfrue har å komme med. :et øyeblikk:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:15   #109
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Morsomt at du refererer til statistikk fra Europol som "en blogger", rine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:17   #110
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Han har ikke brukt statistikk fra Europol, men en nettside med en agenda, nemlig thinkprogressive.org, som igjen har plukket og ganske skjevt fremstilt data fra europol. Så vidt jeg kan se har han ikke gått til kilden selv.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:22   #111
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Jeg har ikke lest tjomlid-innlegget, men Huffington Post og den statistikken det var linket til fra Europol der, som var av litt eldre årgang enn det du linket til, Polyanna, var det fra 2013 da, tro? Mye har skjedd siden da, så klart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:24   #112
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.139
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Og hvis man leser siste rapport litt, så ser det ut til at det de kaller "jihadistangrep" er omtrent de eneste med dødelige utfall i 2015, selv om det utføres en god del angrep også av høyreekstreme, venstreekstreme og separatiskorganisasjoner. Men der dør stort sett ikke folk. De fleste av oss tenker nok på terrorangrep som angrep der mennesker blir drept.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:25   #113
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror det var en statistikk som ble laget for en tid tilbake, jeg har sett den sitert mye, og jeg har aldri skjønt den. Jeg tror den dekker hele århundret eller noe.

Det ser ut som den dekker antall angrep over et visst tidsrom uten å ta hensyn til skadeomfang og dødsfall.
Jeg synes Tjomlids blogginnlegg er sterkt misvisende og bagatelliserende.

Europol har årsrapporter liggende åpent.

Det er relativt få jihadistangrep i EU, men de er disse som tar mange liv og skader mange.
Det er mange separatistangrep i antall, men de forårsaker dødstall og antall skadene i slikt omfang. De går mer ut over bygninger. De er også mer lokalt rettet mot strategiske mål.
Det samme gjelder visst venstre og høyre-ekstremister.

Dødsfall forårsaket av terroristangrep i 2015 i EU var 151 hvorav 150 fra jihadistangrep og 1 som ble beskrevet som left wing anarkist.

Ser man samme år på antall angrep er det snakk om få jihadistangrep, men økende og med svært alvorlige konsekvenser.


Jeg synes ofte det er ok at Tjomlid setter ting i perspektiv, men han må også leses med noen klyper salt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:26   #114
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Ah flere som har rotet fram!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:26   #115
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Morsomt at du refererer til statistikk fra Europol som "en blogger", rine.

Han har jo tydeligvis lest statistikken som Fanden leser bibelen, og statistikken er rimelig irrelevant for en diskusjon om frykt og tildekkede muslimer, synes jeg.

Og så er det vel ikke farlig å si at de fleste terrorhandlinger i vår tid utføres av muslimer? Vi vet hvorfor det er slik, vi vet at det ikke er det samme som at alle muslimer er terrorister eller slemmere enn folk med andre livssyn. Alle som er litt oppdatert på historie og samfunnsfag vet at hvem som er "the bad guys" endrer seg fra århundre til århundre, til og med fra tiår til tiår. Det er ikke så fryktelig lenge siden kristne sto for bestialske og brutale handlinger over store deler av verden, (noen steder holder de jo fremdeles på) og om hundre år er det sikkert andre konflikter som er større enn den mellom IS og vesten. Men er det altså IS vi er redde for, og med god grunn, jeg antar det ikke er så veldig lenge til det smeller igjen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:26   #116
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og hvis man leser siste rapport litt, så ser det ut til at det de kaller "jihadistangrep" er omtrent de eneste med dødelige utfall i 2015, selv om det utføres en god del angrep også av høyreekstreme, venstreekstreme og separatiskorganisasjoner. Men der dør stort sett ikke folk. De fleste av oss tenker nok på terrorangrep som angrep der mennesker blir drept.

Hmja, kanskje det? Det har ikke slått meg at det først defineres som terror om noen dør, men mulig det er vanlig tolkning?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:29   #117
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Han har jo tydeligvis lest statistikken som Fanden leser bibelen, og statistikken er rimelig irrelevant for en diskusjon om frykt og tildekkede muslimer, synes jeg.

Og så er det vel ikke farlig å si at de fleste terrorhandlinger i vår tid utføres av muslimer? Vi vet hvorfor det er slik, vi vet at det ikke er det samme som at alle muslimer er terrorister eller slemmere enn folk fra andre religioner. Alle som er litt oppdatert på historie og samfunnsfag vet at hvem som er "the bad guys" endrer seg fra århundre til århundre, til og med fra tiår til tiår. Det er ikke så fryktelig lenge siden kristne sto for bestialske og brutale handlinger over store deler av verden, og om hundre år er det sikkert andre konflikter som er større enn den mellom IS og vesten. Men er det altså IS vi er redde for, og med god grunn, jeg antar det ikke er så veldig lenge til det smeller igjen.

Joda.

Og Trump. Og Putin. Og israelsk bosettingspolitikk. Og antifeminister som Breivik.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:33   #118
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hmja, kanskje det? Det har ikke slått meg at det først defineres som terror om noen dør, men mulig det er vanlig tolkning?

Det er terror også om bygninger skades, men i konteksten Tjomlid beveger seg hvor frykt er tema så er det relevant om terror for eks. rammer "blindt" og tar livet av mange eller om det er snakk om et baskisk partikontor som er ødelagt.

Det som drar opp antall er jo Nord Irland og Baskere. Det har de senere årene ikke utgjort det store med tanke på generell frykt i hele Europa.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:34   #119
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Igjen - jeg har ikke lest Tjomlid.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-16, 19:35   #120
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niqab i det offentlige rom

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hmja, kanskje det? Det har ikke slått meg at det først defineres som terror om noen dør, men mulig det er vanlig tolkning?

Jeg synes det blir litt rart at det at noen dør er et krav for å kalle det terror. Hva om hensikten var at noen skulle dø, men så gikk det ikke etter planen?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no