Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Stakkars Britney

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-08, 20:56   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Stakkars Britney

Ja, selv om jenta har vært dum og naiv til tusen i sine mange valg, syns jeg synd på henne nå...

http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/JetZ!/1.782076


Men har vel alle ventet på dette.
Stakkars mor, stakkars barn og stakkars far.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:03   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stakkars Britney

Hun har virkelig ramlet utpå de siste årene. Virkelig. Hva skjedde, egentlig? Hun virket jo veldig lykkelig da hun var gravid med førstemann, men da hun ble gravid igjen begynte vel ting å dale, hun så deprimert ut. Trist, er det. Det er alltid trist når et ungt menneskes liv raser sammen på den måten. Veldig trist for barna også.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:03   #3
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stakkars Britney

Æsj det var morsomt å disse henne da hun var pop babe nå er det bare trist og kipt. Jeg blir sur og kvalm av ekle kommentarer som godter seg på enkelte nettsteder. Stakkars dame faen for en forbanna drit situasjon og tenk så jævlig ekkelt å få det bretta ut i media på den måten!

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:04   #4
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stakkars Britney

Uff ja, satt akkuratt å leste om dette.

Hun har jo slitt lenge.
Og når man sliter så er det også vanskelig å ta de rette valgene for noen.
På toppen av dette så har hun paparazziene som fotfølger henne i håp om at hun igjen skal komme med en skandale.

Jeg er ikke i tvil om at hun elsker barna sine, men nå er hun bare ikke istand til å ta vare på dem.


Det er nok det beste for barna å ikke ha en ustabil mor rundt seg, men om det er best for Britney at hun ikke får se barna er jo ikke sikkert.
Håper virkelig ikke at det vil forverrer tilstanden hennes at hun ikke får treffe guttene.

Håper hun får den hjelpen hun trenger og at hun nå innser at hun har allt å vinne hvis hun innser at hun er syk og trenger hjelp og tar i mot hjelp og virkelig jobbe for å bli frisk.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:05   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stakkars Britney

Stakkars hele familien.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:06   #6
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stakkars Britney

Uff ja. Er jo helt tragisk egentlig.
Håper bare de kan hjelpe henne og barna.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:07   #7
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stakkars Britney

Jeg synes mest synd på ungene hennes, men også på henne, selvsagt. Håper ting vil ordne seg for henne med tiden.

Ja, også synes jeg det er ille med mennesker som faktisk godter seg over hennes ulykke.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:08   #8
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hun har virkelig ramlet utpå de siste årene. Virkelig. Hva skjedde, egentlig? Hun virket jo veldig lykkelig da hun var gravid med førstemann, men da hun ble gravid igjen begynte vel ting å dale, hun så deprimert ut. Trist, er det. Det er alltid trist når et ungt menneskes liv raser sammen på den måten. Veldig trist for barna også.

Tror det er denne barnefaren som er grobunn til det meste .... kan vel neppe kalle han for noe annet enn en gold digger og sullekopp spør du meg.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:16   #9
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stakkars Britney

Stakkas henne og barna!

Irriterer meg slik at K-fed smilte så lurt når han var på vei til henne på sykehuset! Det gjorde litt godt at fotografene der kalte han for taper!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:21   #10
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stakkars Britney

Uff det var faktisk forferdelig å se henne i den ambulansen. Reimet fast og greier. Stakkars unge jente, så vondt hun må det nå.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:25   #11
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg synes mest synd på ungene hennes, men også på henne, selvsagt. Håper ting vil ordne seg for henne med tiden.

Ja, også synes jeg det er ille med mennesker som faktisk godter seg over hennes ulykke.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:28   #12
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Stakkars Britney

Jeg synes faktisk bare synd på barna hennes.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:41   #13
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Stakkars Britney

Jeg tror ikke hun har det godt med seg selv, tror ikke det værste er rusen tror hun ruser seg pga deprisjoner kan hun slite med fødselsdeprisjoner blant annet?
Nei att jenta trenger hjelp er sikkert, hun trenger virkelig hjelp.
Selvfølgelig er det synd på barna, men blir litt egoistisk å kun synes synd på dem. Er det sånn att hun kan takke seg selv? Alle kan havne oppi vanskeligheter som er så store att man faktisk trenger proff hjelp får å komme seg ut av det, å det hjelper ikke att fotografene fotfølger å slår opp alt dem klarer å komme over.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:43   #14
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg synes faktisk bare synd på barna hennes.

Hvorfor synes du ikke synd på Britney da? :nysgjerrig:

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:51   #15
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stakkars Britney

Dette er jo bare tragisk fra ende til annen. Selvfølgelig for barna først og fremst, men selv om jeg aldri har hatt sansen for Britney (eller bildet av Britney vi har fått servert), så har jeg forferdelig vondt av henne. Håper hun kommer seg gjennom dette til slutt.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:54   #16
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Hvorfor synes du ikke synd på Britney da? :nysgjerrig:

Jeg er kanskje fæl, men hun har på en måte "alle" ressurser til å ha et bra liv, så kaster hun det bort på dop og alkohol. Hadde hun gitt fra seg barna, ville jeg hatt litt mer medfølelse for henne.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 21:55   #17
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stakkars Britney

Og nå leste jeg artikkelen ogå og fikk enda mer vondt av henne. Hun måtte jo avlevere guttene sine til eksens livvakter. Fy f***. Ikke rart hun ikke ville. Kan levende se for meg hvordan en ettåring reagerer på å bli avhendet til en fremmed på det viset. Hva er det for noe idioti? Og hvordan kan noen finne på å avbilde ungen og publisere det? Får veldig lyst til å vise fingeren jeg og.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:01   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Jeg er kanskje fæl, men hun har på en måte "alle" ressurser til å ha et bra liv, så kaster hun det bort på dop og alkohol. Hadde hun gitt fra seg barna, ville jeg hatt litt mer medfølelse for henne.

Alle kan havne i et slikt uføre. Hvis du ser på feks. alkolikere og narkomane, er det svært ofte folk i høye stillinger og høyere "posisjoner" i samfunnet. De har alle muligheter til et godt liv, men kaster det allikevel bort i rus og dritt. Hvorfor? Vanskelig å si, men det er iallfall ikke fordi de VIL det. Er man først tatt av Kong Alkohol eller narkotika, blir det en sykdom som er svært vanskelig å komme seg ut av. Nå vet jeg ikke om dette gjelder Britney, jeg snakker mer generelt om det å ha alle ressurser til et bra liv men allikevel "kaste det bort".

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:02   #19
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Uff det var faktisk forferdelig å se henne i den ambulansen. Reimet fast og greier. Stakkars unge jente, så vondt hun må det nå.



Håper hun får effektiv behandling sånn at hun kommer seg til hektene. Også må hun vel på avrusning og i lang terapi.

Avlevere de små barna til eksen sine livvakter ja - ikke akkurat god barnepsykologi. Med paparazzi og blitzkaos overalt. Hvilken 1-åring vil reise fra mammaen sin til noen fremmede menn. De skjønner jo ikke hva som skjer videre.

Æsj, mye dritt som foregår i de sosiale kåra rundt omkring i verden. Sukk.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-08, 22:04   #20
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Stakkars Britney

Om de er Kevins livvakter så kjenner helt sikkert barna dem.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no