Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Stakkars Britney

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-08, 00:01   #41
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stakkars Britney

Jeg bruker ikke så mye energi på å synes synd på Britney Spears. Men for all del - det er alltid trist når noen kjører livet sitt i grøfta.

Opprinnelig lagt inn av Edvard, her.

Livvakter kan neppe erstatte en mor hos så små barn .

Livvaktene skulle vel ikke ha den daglige omsorg.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 00:18   #42
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.


Hvordan er denne Kevin da? Regner de han som skikket far?

Tviler sterkt ... tenker det er han som har sørget for at Britney driver på med det hun driver på med nå.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 00:19   #43
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stakkars Britney

Hæ? Har jeg havnet på sidene til Se & Hør?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 00:44   #44
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stakkars Britney

Hun var ikke ruset da de hentet henne nei, det er blitt avkreftet.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 00:46   #45
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Tviler sterkt ... tenker det er han som har sørget for at Britney driver på med det hun driver på med nå.


Han må levere urinprøver han også akkuratt som britney må.

Men nå er han en bedre omsorgsperson en britney.

Britney har ikke fulgt opp med urinprøver, men det har kevin visstnok

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 00:50   #46
Edvard
Superaktiv
 
Edvard sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 312
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Han må levere urinprøver han også akkuratt som britney må.

Men nå er han en bedre omsorgsperson en britney.

Britney har ikke fulgt opp med urinprøver, men det har kevin visstnok

Hei Michayla Urinprøver avgjør

__________________
Mattis: "Du skal tala til meg som folk"
Edvard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 01:47   #47
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Æsj det var morsomt å disse henne da hun var pop babe nå er det bare trist og kipt. Jeg blir sur og kvalm av ekle kommentarer som godter seg på enkelte nettsteder. Stakkars dame faen for en forbanna drit situasjon og tenk så jævlig ekkelt å få det bretta ut i media på den måten!

Enig. Jeg åpner ikke en link til om Bitney i media.
Jeg synes ikke det er underholdning å se noen ligge nede.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 02:06   #48
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stakkars Britney

Jeg synes det er forferdelig trist, for alle parter, men mest for barna.

Det får meg til å tenke på jenta Simon Cowell hadde lovet en platekontrakt. Han ombestemte seg, for han mente hun var for ung. Foreldrene hennes ble fly forbannet, og ville gå til søksmål(?). Kanskje foreldrene hennes tenker seg om noen ekstra ganger nå?

Er takknemlig for at jeg har fått tildelt et såkalt "normalt" liv, og håper mine unger får det samme.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 04:16   #49
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stakkars Britney

Jeg synes bare fryktelig synd på henne. Tror ikke hun har noe godt utgangspunkt til ett godt liv i det hele tatt. Å bli hauset opp i media og forfulgt på den måten fra så tidlig alder gjør noe med ens syn på verden, livet og seg selv. Ja, jeg tror man lett mister en virkelighetsfornemmelse og ser alt litt i vater samtidig som man blir avhengig av oppmerksomheten, adrenalinet og tempoet.

Det passer vel fryktelig dårlig å få barn i en sånn situasjon. Muligens hun febrilsk lette etter noe ekte og nært. En følelse av privatliv kanskje.. bildet man har av å få barn før de kommer er vel ganske så forvrengt fra hvordan det virkelig er. Ikke rart hun får ett sammenbrudd. Håper for henne og barna sin skyld at hun får stabla seg på bena og trekker seg litt ut av rampelyset for en stund ( ikke haste seg ut med en ny plate, har hun ikke nettopp kommet med en ny singel?)

Litt på siden: Platebransjen kan være utrolig kynisk og jeg har vanskeligheter for å tro at folkene rundt henne gir henne den roen hun trenger for å komme seg opp igjen. De presser vel alt de kan..

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 08:20   #50
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Og tenk pressen som løftet henne frem er nå den samme pressen som ruller seg rundt i tragediene hennes. Hele industrien er bare kvalm.

Enig!
Håper hun greier å få orden på livet sitt.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 08:41   #51
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Tviler sterkt ... tenker det er han som har sørget for at Britney driver på med det hun driver på med nå.


Uten å ha ha fulgt nøyere med på Britneys liv enn via overskrifter i diverse nettaviser mener jeg bestemt at hun var lettere bedugget et utall ganger før hun hadde lov til å drikke alkohol. Hennes rusproblemer har vært åpenbare lenge. Men er hennes psyke et resultat av eksmannen, rusproblemer, familieforhold eller skyldes det andre forhold? Jeg synes det er for dumt at folk tar side i en sak de færreste har inngående kjennskap til.

Tipper uansett at foreldrene hennes føler seg dumme etter å ha vært de største pådriverne i å dytte døtrene frem i offentlighetens lys. Jeg innrømmer at min empati i denne saken ikke er plagsomt tilstedeværende, og jeg vil heller ikke satse pengene mine på at hun blir gammel.

  Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 08:44   #52
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stakkars Britney

Jeg syntes så utrolig synd på barna og Britney. Britney hadde jo veldig suksess for litt siden og har vært stjerne fra hun var liten jente om jeg ikke tar helt feil. Vi vet jo ingenting om hva hun kan ha opplevd opp igjennom tiden, eller om det er suksessen som har gått til hodet på henne.

Utrolig glad for at jeg ikke vet hva kjendislivet kan gjøre med kropp og sjel.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 08:48   #53
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Stakkars Britney

Jeg ser ikke vitsen i å spekulere jeg.
Jeg kjenner henne ikke, jeg har sett ett par bilder og lest påstander fra ett par kilder, og det er det.

Eneste jeg kan si er at hadde jeg levd hennes liv er det godt mulig det hadde klikket for meg også!

Håper hele familien kan få hjelp av de rette folkene, og skulle ønske media holdt seg unna!

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 08:59   #54
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stakkars Britney

Jeg synes det er trist når noen roter det til for seg slik. Det er tragisk at det er barn som får lide for det. Og det er kvalmende hvordan folk velter seg i hennes ulykke.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 10:37   #55
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stakkars Britney

Jeg får helt vondt i magan av å tenke på barna, men tror ikke det er verdens undergang å levere de fra seg til liv-vaktene.

Verdens undergang er nære når mamma`n er rusa, kjører med ungene løse i bil og er så godt på en snurr at hun nesten mister de i bakken, gang etter gang.

Jeg mener at det kan være riktig at hun har blitt fratatt foreldreretten, men føler meg ikke trygg på at faren her er den trygge basen.. For å si det mildt.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 12:43   #56
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Uten å ha ha fulgt nøyere med på Britneys liv enn via overskrifter i diverse nettaviser mener jeg bestemt at hun var lettere bedugget et utall ganger før hun hadde lov til å drikke alkohol. Hennes rusproblemer har vært åpenbare lenge. Men er hennes psyke et resultat av eksmannen, rusproblemer, familieforhold eller skyldes det andre forhold? Jeg synes det er for dumt at folk tar side i en sak de færreste har inngående kjennskap til.

Enig. Syntes det blir merkelig at noen som ikke ANER hva det egentlig dreier seg om skal dele ut skyld.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 14:35   #57
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Alle ressurser? En barndom og ungdom i full offentlighet der alle kan mene, kommentere, si hva de vil, le av deg, spotte, utnytte og såre? Jeg vil ikke kalle det "alle" ressurser.

Britney Spears har vært stjerne siden hun var 11. Et barn. Hva vet vel et barn om hvordan en skal takle rikdom, berømmelse, fristelser, media og publikum? Hvordan skal en kunne vite hvem en kan stole på, hvem som utnytter en, hvem som liker deg for den du er og ikke for det du er? Det er vanskelig nok å være ung og bli voksen som det er, om en ikke skal bli det i full offentlighet også.
Joda - hun valgte nok til dels stjernelivet selv, men hvem ville vel ikke gjort det? Hun var 17 år og superstjerne - hvem vil vel frivillig gi fra seg den tittelen? (Ja, bortsett fra Lene Marlin, da.) Noen rundt henne har sviktet grovt, hun har hatt dårlige rådgivere og dårlig veiledning.

Jeg synes forferdelig synd i både dama og ungene hennes.

Jeg har vel også godtet meg i tidligere år, over bimbo-Britney, men nå er det bare trist.
Og hun har antakelig aldri hatt noen som har satt grenser for seg, som "normale" tenåringer ville hatt, og vet kanskje ikke når det rett og slett er nok? Når du er vant til at alle nikker og bukker for deg, kan det ikke være så lett å holde bakkekontakten.

  Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 14:39   #58
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stakkars Britney

Trist.

Jeg blir kvalm, virkelig, av media som elsker å skrive sånt. Jeg nekter å kjøpe Dagbladet, VG og andre aviser når jeg ser slike forsidesaker. Synd ikke alle gjør det samme..

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 14:42   #59
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Stakkars Britney

Jeg synes Liven sa mye klokt.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 14:44   #60
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Stakkas henne og barna!

Irriterer meg slik at K-fed smilte så lurt når han var på vei til henne på sykehuset! Det gjorde litt godt at fotografene der kalte han for taper!

Spør du meg er ikke fotografene stort bedre.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no