Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kypros - Callisto vs Althea beach

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-11, 22:40   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kypros - Callisto vs Althea beach

Jeg har dobbeltreservert. Først fant jeg den ene, så fant jeg den andre. Jeg kan jo ikke dra to steder med ungene (det er meg og de to store som skal på tur i slutten av mai). Er det noen som har formening om hvor det er best?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 22:49   #2
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Jeg har vært på begge anleggene og synes vel egentlig at de er like fine. Althea beach ligger litt mer øde til, det er noen restauranter (noen av disse var overraskende bra) i nærheten, men vil man ha mer liv er man avhengig av buss/taxi. På Callisto har man muligheten til å gå inn til Aya Napa sentrum.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:19   #3
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Hm gå til sentrum er alltid en bra ting tenker jeg. Hvis det ikke er så mye annet som skiller, spørs det om det ikke blir callisto.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:28   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Skal dere ha all inclusive på hotellet? Hvis ikke dere har det så ville jeg uten tvil valgt Callisto. Grei gåtur inn til sentrum på fortau og i mai er ikke byen full av ungdommer ennå. Uansett er det ikke det tidlig på kvelden. Vi spiste mye på Pizza Hut rett oppi gata for Callisto, eller vi gikk inn til ei sjappe helt i enden av hovedgata mot Ayia Napa og går en bare hovedgata rett fram til den stopper så ender man på denne resturanten. Nå er det noen år siden jeg var der, så det er jo ikke sikkert den er der ennå. Det er gjerne mye utskiftninger på resturanter der. Det er mange resturanter i kort gangavstand fra Callisto. Der er utvalget veldig skuffende i nærheten av Althea Beach.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:31   #5
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Kommer nok til å ha all inclusive på hotellet, så akkurat restauranter spiller ikke så veldig stor rolle. Er hovedsaklig bade-kose seg og slappe-av-tur dette her.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:39   #6
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Det er veldig fint basseng på Callisto, men nå har jeg bare hørt søsteren min fortalt om Althea. Vi har vært på hvert vårt anlegg flere ganger. På Callisto er det en kort gåtur til kjempefine Sandy Bay sandstranden. Jeg liker Callisto med at en kan ligge på solenger på gressplenen der rett ved bassenget, vet ikke hvordan det er på Althea?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-11, 23:50   #7
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg liker Callisto med at en kan ligge på solenger på gressplenen der rett ved bassenget, vet ikke hvordan det er på Althea?

Det er akkurat det samme på Althea. Mellom bassengområdet og stranden er det en gressplen med solsenger.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 10:23   #8
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Jeg har ikke vært på Althea Beach, men vi var på Callisto i fjor sommer, og det var fantastisk. Beliggenheten rett ved havet gjorde at vi ikke merket at det var 40 grader. Og så var det så greit å kunne ta seg en løpetur om morgenen langs strandpromenaden. Maten var også overraskende god. Jeg er nok litt kresen, og forventet lite spennende i matveien, men det gikk veldig bra. Ikke vanskelig å spise sunt heller, når hele den ene buffeten er viet til salater. Vi syntes forresten at stranda ved hotellet var ganske fint, vi, og var ikke mye på Sandy Bay.

Vi drar nok tilbake dit.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 12:49   #9
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Hm. Ikke lett å velge dette her skjønner jeg. Var rommene greie da?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 12:54   #10
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.964
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Jeg smetter inn for å skryte av beliggenheten til Callisto. Hotellet ligger såpass sentralt at man kan gå hvor-som-helst i byen, samtidig som man ikke blir veldig plaget av uteliv og støy. Vi hadde rom rett i nærheten av tivoliet, men vi opplevde vi ikke plagsomt bråk fra det.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 12:56   #11
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Ja ungene mine også synes det var stas med det lille tivoliet oppe ved veien ved Callisto. Så er det fin strandpromenade og trille vogn på innover mot "byen". Veldig greit å slippe og trille i gatene hvis en skal ha unger til å sove eller en slipper å gå langs veien så lenge det er lyst. Tror ikke det er lys langs strandpromenaden, men det kan det jo ha blitt siste åra.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 12:57   #12
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Vi reiser til Callisto i juni(jeg og ungene alene), så jeg håper dere tar turen dit og gir meg et lite referat

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 13:09   #13
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.023
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Vi leide nok det største de har - 4 roms-leilighetene. Det besto av to etasjer, med to soverom, to stuer og to bad (muligens med kjøkken i hver). I tillegg var det terrasse utenfor. Møblene var ikke de fineste, men vi sov godt, og så var det varmepumpe/luftanlegg i alle rommene, slik at man lett kunne kontrollere temperaturen.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 13:16   #14
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Althea beach er et flott hotellanlegg. Genialt med bassenget og stranden rett ved siden av hverandre. Fine leiligheter og lekeareal. Nå er det noen år siden vi var der, men vi hadde ingenting å utsette på hotellet. Det var nok litt stille og rolig i området rundt, men skal man ha all inclusive så gjør egentlig ikke det noe. Ungene storkoste seg. Jeg ville nok valgt et sted hvor det skjedde litt mer i området rundt.

Jeg kan ikke si at jeg var så imponert over Kypros som reisemål i august, men jeg tipper det er kjempefint der i mai.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-11, 16:17   #15
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Vi har vært på Althea for 3 år siden, og skal tilbake dit i år. Trivdes kjempegodt, og all inclusive maten er veldig god. Iflg. Star Tour, så er Althea kåret til det beste familiehotellet de har. Når det gjelder Callisto, så har vi ikke vært der, men har sett anlegget flere ganger (har vært på Sunwing Sandy Bay mange ganger). Det er stort og fint, men jeg har hørt om flere som ikke har likt det så godt p.g.a. størrelsen.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 21:57   #16
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Jeg kan jo rapportere: Nå har vi kommet tilbake etter ei uke på Alteha beach. Veldig ok hotell. Litt kjip buffet spesielt for barna, men grei nok. All inclusive-opplegget fungerte helt greit, og jeg tror 90% av de som bodde der benyttet seg av det. For meg som var en voksen med to store unger var det nok litt å tjene på det også, men det viktigste var ubegrenset mengde slush og is i kiosken. Hotellet er veldig rolig. To uker med så store unger som jeg har hadde vært kjedelig. Men ei uke var helt greit. Det er lite nok til at det er trygt å sende ungene rundt uten følge. Det er bare ett basseng på godt og ondt, man har oversikt, men valgmulighetene er litt få. Man er langt unna alt, men det går busser og taxi. Badelandet er bra for store unger, det ligger en times busstur unna. Og kveldsunderholdninga er brukbar og holder hele hotellet samlet i restauranten om kveldene. Barneklubbene var også ok i følge barna.

Konklusjonen min er at jeg reiser gjerne tilbake, men hvis jeg skal gjenta suksessen med de to store, blir det callisto neste gang. Hovedsaklig for å være nærmere ting og tang og for å ha et noe større anlegg. Vi har hatt ei knall uke med kjempevær og er godt fornøyd, men ei uke var nok på et såpass lite anlegg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:06   #17
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg kan jo rapportere: Nå har vi kommet tilbake etter ei uke på Alteha beach. Veldig ok hotell. Litt kjip buffet spesielt for barna, men grei nok. All inclusive-opplegget fungerte helt greit, og jeg tror 90% av de som bodde der benyttet seg av det. For meg som var en voksen med to store unger var det nok litt å tjene på det også, men det viktigste var ubegrenset mengde slush og is i kiosken. Hotellet er veldig rolig. To uker med så store unger som jeg har hadde vært kjedelig. Men ei uke var helt greit. Det er lite nok til at det er trygt å sende ungene rundt uten følge. Det er bare ett basseng på godt og ondt, man har oversikt, men valgmulighetene er litt få. Man er langt unna alt, men det går busser og taxi. Badelandet er bra for store unger, det ligger en times busstur unna. Og kveldsunderholdninga er brukbar og holder hele hotellet samlet i restauranten om kveldene. Barneklubbene var også ok i følge barna.

Konklusjonen min er at jeg reiser gjerne tilbake, men hvis jeg skal gjenta suksessen med de to store, blir det callisto neste gang. Hovedsaklig for å være nærmere ting og tang og for å ha et noe større anlegg. Vi har hatt ei knall uke med kjempevær og er godt fornøyd, men ei uke var nok på et såpass lite anlegg.

Så fint med rapport!
Nå reiser vi snart
Hadde det som er uthevet i tankene da jeg bestilte, greit når man reiser alene.
Gleder oss stort og håper det står til forventningene.
Tittet på google-været og da skal det visst ganske varmt, over 30 grader!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:10   #18
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Kjempekjekt med rapport. Vi reiser dit om 3 uker, og gleder oss stort. Skal ha egen villa i år, med eget basseng og all inclusive. Det blir skikkelig ferie tenker jeg.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:11   #19
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Så fint med rapport!
Nå reiser vi snart
Hadde det som er uthevet i tankene da jeg bestilte, greit når man reiser alene.
Gleder oss stort og håper det står til forventningene.
Tittet på google-været og da skal det visst ganske varmt, over 30 grader!

Gled dere! Og vurder en badelandtur, vi kunne brukt mye tid der om det var opp til guttene.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:12   #20
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kypros - Callisto vs Althea beach

Så fint med rapport, godt å høre at dere hadde en fin ferie.

Blir det en neste gang på dere planlegger jeg å
1) overtale dere til å velge Ving-hotellet rett ved fornøyelsesparken
2) stalke dere der (jeg liker deg, og du har to gutter i perfekt alder for Lærlingen )

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no