Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som kan det med bikkjer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-07, 11:23   #21
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Enig med Beathe.

Lykke til, det finnes seriøse klubber som har gode instruktører.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 15:39   #22
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.303
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Nei, ikke jeg, men mannen min har.

Oppdretteren anbefalte oss ikke noen kurs, da vi skal kun ha han til kos.

Dette kurset er for eierne ikke bikkja sa han.
Naboen har vært på valpekurs med sin hund, og det var bortkastede penger sa han.

tror neppe et kurs hjelper på tissingen hans, han er jo en flott hund foruten den tissingen.

Jeg syns han høres veldig useriøs ut.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 15:43   #23
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Mine foreldre har hatt dachs i alle år. Da pappa kjøpte den første hunden sa oppdretteren at dette er en stri hund, han skulle ikke på kurs. Det er det dummeste jeg hart hørt. Bl.a. lærte han aldri å gå i bånd, men bykset avgårde. På glattisen kjeftet pappa, fordi han var redd for å falle. Det var slitsomt å gå tur sammen med dem.

Jeg kjenner flere dachs-eiere som har full dressur på hundene sine.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:00   #24
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Mine foreldre har hatt dachs i alle år. Da pappa kjøpte den første hunden sa oppdretteren at dette er en stri hund, han skulle ikke på kurs. Det er det dummeste jeg hart hørt. Bl.a. lærte han aldri å gå i bånd, men bykset avgårde. På glattisen kjeftet pappa, fordi han var redd for å falle. Det var slitsomt å gå tur sammen med dem.

Jeg kjenner flere dachs-eiere som har full dressur på hundene sine.

Har ikke problemer med adferden hans i det hele tatt, KUN tissingen hans.
Går fint i bånd, hører på oss, men unntak at han ikke hører på ungene.
Mora og faren til Kenai er flotte jakthunder med priser etc, og godt dresserte.
Han er ikke useriøs fordi han ikke anbefaler valpekurs.


Alle jeg har snakket med sier at kurset er for eierne, slik at de skal lære å forstå hunden blandt annet.

Men det var ikke kurs det var snakk om her, men tissingen.

Vi får bare fortsette slik vi gjør.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:14   #25
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Et valpekurs er bla, en fin måte å sosialisere valpen sin på + at du kan få gode råd og tips om adferd mm.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:18   #26
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Har ikke problemer med adferden hans i det hele tatt, KUN tissingen hans.

Og det er utelukket at det har med adferden å gjøre?... For hvis det ikke er et adferdsproblem er det vel ikke noe noen her kan hjelpe deg med?

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Mora og faren til Kenai er flotte jakthunder med priser etc, og godt dresserte.

Foreldrene er dresserte, men du vil ikke dressere din hund? (God dressur er ikke genetisk betinget )

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Alle jeg har snakket med sier at kurset er for eierne, slik at de skal lære å forstå hunden blandt annet.

Det er bare delvis riktig. Kurset er BÅDE for hund og eier.
Dessuten kan ikke disse "alle" ha vært på et bra kurs. Det finnes sikkert mye rart, men det er også seriøse kursholdere rundtomkring. Også i Vestfold.

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Men det var ikke kurs det var snakk om her, men tissingen.
Vi får bare fortsette slik vi gjør.

For det funker så bra?

Jeg tror du skjønner hvor jeg står i forhold til hundehold og kurs. Har man ikke kunnskapen bør man være villig til å lære. Det er til beste både for dere og hunden. (Det som virker uskyldig og søtt nå, trenger ikke å være det om 10 år).

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-07, 19:21   #27
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Men det var ikke kurs det var snakk om her, men tissingen.

Jeg er klar over det, som jeg sa tidligere; Snakk til ham med en bebreidende stemme når du finner noe på gulvet, da skjønner han at mor er lei seg. Han forstår godt etter hvert. Det er vanskeligere å avvenne en hund om vinteren enn om sommeren.

Jeg har aldri vært på valpekurs med noen av mine.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 00:54   #28
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg er klar over det, som jeg sa tidligere; Snakk til ham med en bebreidende stemme når du finner noe på gulvet, da skjønner han at mor er lei seg. Han forstår godt etter hvert. Det er vanskeligere å avvenne en hund om vinteren enn om sommeren.

Jeg har aldri vært på valpekurs med noen av mine.


Han er blitt bedre allerede etter jeg tok han bort til tissedammen, viste han den hvorav han snuste på den og jeg snakker bebreidene til han.
Vi har jo bare tatt han ut og ikke kjeftet på han, slik vi har fått beskjed at vi skulle. (da det ville gjøre vondt verre)

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 01:28   #29
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

For hvis det ikke er et adferdsproblem er det vel ikke noe noen her kan hjelpe deg med?


Foreldrene er dresserte, men du vil ikke dressere din hund? (God dressur er ikke genetisk betinget )


Det jeg mente med foreldrene hans er at det FINT går han å få dresserte hunder uten kurs.
Disse hundene har ikke vært på kurs, da han tidligere har vært på kurs med en hund de hadde før og fant ut at det er bare tull.



Jeg har fått hjelp jeg.
Jeg hadde nemlig fått beskjed om at kjefting og det å være negativ gjør vondt verre.

Men etter rådet med å snakke til han bebreidene, så har det funket.

Snakket med vetrinæren også, og hun sa at hannvalper bruker lengre tid på å bli husreine, så dette var ikke unormalt.
Var bare å fortsette å være konsekvente.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 11:54   #30
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.303
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Det jeg mente med foreldrene hans er at det FINT går han å få dresserte hunder uten kurs.
Disse hundene har ikke vært på kurs, da han tidligere har vært på kurs med en hund de hadde før og fant ut at det er bare tull.

Altså, når man vet hvordan man skal oppdra hunden trenger man jo ikke gå kurs med hver eneste hund. Men jeg får inntrykk av at du ikke kan noe om hund i det hele tatt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:19   #31
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Helt generelt vil jeg si at alle hundeiere bør ha god dressur på hunden sin. Veldig mange med små hunderaser, eller typiske familiehunder er ikke så nøye med oppdragelsen. Og hundekurs er som regel gull verd, hvis man ikke er en erfaren hundeier
Har ikke tall på gangene jeg har blitt hoppet ned eller hatt en gneldrende og bjeffende liten hund over meg. Eieren kommer heseblesnde etter og kosesnakkker med hunden og sier for eksempel " han er såååå snill altså..." Etter min mening bør alle hunder være veloppdraget uansett størrelse og rase! Basta. Stakkars de som er redde for hunder

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:50   #32
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Altså, når man vet hvordan man skal oppdra hunden trenger man jo ikke gå kurs med hver eneste hund. Men jeg får inntrykk av at du ikke kan noe om hund i det hele tatt.

Det er da hundevante mennesker som har problemet med markering inne. Det tar tid og tålmodighet og mye vasking. Til slutt går det bra, og man har et flott liv sammen med hunden.

Når det gjelder hundefolk som mener de er eksperter, har jeg sett alt for mange eksempler på at hundene er underernærte, på en langhåret hund (f.eks. setter) skal ikke ribbena synes godt. Det finnes hunder som skjelver for den minste ting, og ikke tåler kulde i det hele tatt. Ofte ser jeg hunder som skjelver, med halen mellom bena. Eierne er eksperter! Jøss!
Jeg har aldri gått kurs, aldri hatt dyrene i bur annet enn i bilen. Vi har tre koselige dyr med hver sin personlighet. Ok, de bjeffer, spesielt på dørklokka, men de er familiemedlemmer. To av dem er omplasseringshunder og jeg vet at de trives hos oss.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 23:40   #33
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Det er som med hunder som med unger - De må få positiv respons på positiv atferd framfor kjeft og smelling for negativ atferd.

Altså: Skryt hunden opp i skyene når han driter eller pisser UTE...

Når det kommer til driting inne, så ikke la mat være tilgjengelig hele tiden - Maten skal tilbyes og spises - På den måten har dere litt kontroll på når han spiser og dermed beregne når han skal ut og drite også...

Det med tissing inne vil det gå seg til - gi bikkja tid...

(og ja, søk på canis, der finner du mye altså)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 23:55   #34
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Eieren kommer heseblesnde etter og kosesnakkker med hunden og sier for eksempel " han er såååå snill altså..." Etter min mening bør alle hunder være veloppdraget uansett størrelse og rase! Basta. Stakkars de som er redde for hunder

Da får han ha hunden i bånd. Det har vi.
Det er ikke alle som har full kontroll, heller ikke vi. Men det tar vi konsekvensene av.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 00:01   #35
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.303
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Det er da hundevante mennesker som har problemet med markering inne.

Selvsagt er det det. Jeg kan ikke helt se relevansen i å fortelle meg dette?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 01:26   #36
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Selvsagt er det det. Jeg kan ikke helt se relevansen i å fortelle meg dette?

Men du går ut ifra at jeg ikke kan noen ting om hunder fordi han tisser inne??

Som jeg har sagt tidligere, vi har ikke noe problemer med han utenom tissingen, som nå allerede er blitt myye bedre etter råd her inne.

Mann min er vokst opp med hund, men ikke vært borti tissing og bæsjing i tide og utide.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 01:32   #37
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Når det kommer til driting inne, så ikke la mat være tilgjengelig hele tiden - Maten skal tilbyes og spises - På den måten har dere litt kontroll på når han spiser og dermed beregne når han skal ut og drite også...

Han får mat til faste tider, og rett ut på do etterpå.
Skålen er tom ellers, unntatt vannskålen.
Men han drikker oftes sammen med frokosten og 1 gang til før kveldsmaten.
Det er rutinen.

Han tisser og bæsjer masse da.
Og vil inn når han er ferdig.

DET som er problemet er at han gjør det igjen kort tid etter han har vært ute og gjort stort fra seg.
Enda vi er ute ekstra, går lang tur for å være sikker på at det er "tomt", men den gang ei.

Men det værste er denne markeringen.
Liten dam her og en liten skvett her..
Han markerer veldig ute også.

Men som sagt det er gått mye bedre, ingen "ulykker" inne idag..
Kun en liten skvett da jeg kom hjem fra byen og han var ellevill for å se meg, da skvetter han litt mens han får kos, typisk valper.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 09:15   #38
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Da får han ha hunden i bånd. Det har vi.
Det er ikke alle som har full kontroll, heller ikke vi. Men det tar vi konsekvensene av.

Ja, en hund man ikke har kontroll over bør være i bånd. Men det er desverre ikke alle som tenker slik....

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 11:46   #39
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.303
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Men du går ut ifra at jeg ikke kan noen ting om hunder fordi han tisser inne??

Nei, ikke bare fordi hunden tisser inne. Du refererer oppdretteren og hva han har sagt dere skal gjøre, helt ukritisk. Jeg tror dere kunne hatt god bruk for et valpekurs.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 12:16   #40
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som kan det med bikkjer?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

. Men jeg får inntrykk av at du ikke kan noe om hund i det hele tatt.

Derfor skrev jeg det, Safran.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no