Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tre dresser ødelagt i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-07, 18:15   #281
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Det skal finnes et styre som består av foreldrene som eier barnehagen. Finner du ingenting i informasjonen du har fått fra barnehagen?

Hvis ikke du finner noe så ringer du kommunen. Forklar på sentralbordet hva du er ute etter. Så lenge barnehagen mottar kommunal støtte sitter det garantert noen i kommunen på all nødvendig informasjon. Det finnes vel et barnehagekontor eller et kontor som har alle tjenester for barn og unge eller et eller annet sånt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 18:20   #282
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det skal finnes et styre som består av foreldrene som eier barnehagen. Finner du ingenting i informasjonen du har fått fra barnehagen?

Hvis ikke du finner noe så ringer du kommunen. Forklar på sentralbordet hva du er ute etter. Så lenge barnehagen mottar kommunal støtte sitter det garantert noen i kommunen på all nødvendig informasjon. Det finnes vel et barnehagekontor eller et kontor som har alle tjenester for barn og unge eller et eller annet sånt.

Ja. Det finnes en barnehagekonsulent i kommunen. Jeg får ta en telefon til henne

Takk takk damer!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:08   #283
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg har nå omsider lest hele tråden, og må innrømme at jeg er overrasket. Er det bare jeg og Tebasile som syns at ungene må få leke og bruke klærne sine, selv om de risikerer å ødelegge dem?

Leke i piggtrådgjerdet er jeg enig i at man sier nei til, men ake på rompa? Det er i mine øyne helt naturlig lek, og man sørger for at barna har dresser som er slitesterke nok til det klimaet man bor i. Har man snøfrie vintere så må man kjøpe dresser som tåler aking, klatring og sandkasselek.

Mener dere virkelig at både dere og de ansatte i barnehagen skal stå og dirigere barnas lek slik at de ikke skal risikere å ødelegge dressene sine? Hva skal de få lov til ute, da? Trille dukkevogn og sitte pent på benken?

må si meg enig her....

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:22   #284
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg trenger litt hjelp!

Jeg har bestemt meg for å sende en skriftelig henvendelse og tenker å sende kopi til leder over styrer. Dette er en privat barnehage og når jeg leter på deres nettsider så finner jeg faktisk ikke ut hvem jeg skal sende kopi til! Representanten i foreldreutvalget visste ikke hun heller, bare at det jo finnes et styre, men der sitter "vår" styrer som daglig leder! Betyr det at han meler sin egen kake og at det ikke er mulig å komme noen vei med denne saken?

Noen som vet?

Er litt fristet til å skrive et innlegg og sende til avisen også....Jeg synes faktisk at denne saken fortjener litt oppmerksomhet. Såpass provosert er jeg. Dessverre.

I vår private barnehage er styret styrers overordene, der finnes
det en styreleder som har hovedansvaret.
Har du ikke en årsplan e.l hvor det står?
Eller så får du spørre styrer...
Synes måten din barnehage (styrer/ped.leder)har oppført seg i denne saken
er uproffesjonelt og veldig usmakelig, selv om jeg mener at man må regne
med at klær og utstyr kan bli ødelagt i barnehagen.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:32   #285
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Jeg må bare skyte inn at jeg mener at så klart man må regne med at klær blir både ødelagt og skittent etter barnehage bruk. det er jo bare sunt for unger og utfolde seg når de kan. Men at man med vilje står og ser på at ungene ødelegger klærne sine på denne måten som her, er meg utrolig sjokkerende. Man forventer jo at de holder styr på barna og snakker til dem om de gjør sånt. De er da store nok til å forstå. Eller hvertfall ta i mot beskjed om at det ikke lov. Det finnes mange måter å utfolde seg på som ikke innebærer ¨å lage svære hull i dressene sine.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-07, 21:58   #286
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Hvis jeg hadde drevet min egen barnehage ville jeg ikke tatt ansvar for hva som skjedde med barnas parkdresser. Ei heller ville jeg erstattet dem hvis de gikk i stykker ... :kapitalistsvin:

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no