Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tre dresser ødelagt i barnehagen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-07, 17:13   #1
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Sint!

Tre dresser ødelagt i barnehagen

Nå er jeg en smule satt ut av spill...kjenner på en blanding av mange følelser. Vet ikke helt å sortere dem for å være helt ærlig

Har akkuratt hentet hjem våre tre barnehagebarn og det var litt av et syn som møtte meg i garderoben. Vinterdressene deres er ødelagte! Alle tre! De er rett og slett revet i filler! Alle tre har store rifter i rompa og 6 åringens sin dress har i tillegg en diger flenge på det ene benet. De er rett og slett ødelagte alle tre.

Jeg måtte puste dypt med magen tre ganger før jeg spurte pedagogisk leder om hun hadde noen idè om hvordan dette hadde skjedd???

"De aker på rompa der det ikke er snø. Vi har snakket til dem mange ganger, men de vil ikke høre. Det er jo så moro det der!" Etterfulgt av en liten latter....

Trenger jeg å si at jeg ikke lo?

Hvordan reagerer dere på dette? Tre dyre dresser av flott kvalitet er ødelagte. Jeg har mest lyst til å gråte :leiseg:

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:16   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Krev at de erstatter. Soleklart. Om de står og SER på at ungene ødelegger klærene sine, så må de også ta ansvar for det.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:17   #3
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

GRØSS! Jeg hadde grått mine modige tårer jeg. (Jeg sørger forresten fortsatt over tapet av en enslig, nyinnkjøpt regnvott som forsvant sporløst...) Dette vitner om liten respekt for andre menneskers eiendeler. Hva sier de andre foreldrene til dette?

  Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:18   #4
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Ja, vettu, jeg er litt enig med sitronen her. Det kan vel ikke bare gjelde dine unger? Hør litt rundt med de andre foreldrene.

TRE vinterdresser, det er MYE penger! At de bare sto og så på ungene, det er vel ikke hva voksne i bhg skal gjøre, vel?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:19   #5
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

GRØSS! Jeg hadde grått mine modige tårer jeg. (Jeg sørger forresten fortsatt over tapet av en enslig, nyinnkjøpt regnvott som forsvant sporløst...) Dette vitner om liten respekt for andre menneskers eiendeler. Hva sier de andre foreldrene til dette?

Jeg aner ikke hva de andre foreldrene sier. Har ikke snakket med noen om dette. Tror jeg må hive meg rundt og kontakte foreldrerepresentanten.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:20   #6
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ja, vettu, jeg er litt enig med sitronen her. Det kan vel ikke bare gjelde dine unger? Hør litt rundt med de andre foreldrene.

TRE vinterdresser, det er MYE penger! At de bare sto og så på ungene, det er vel ikke hva voksne i bhg skal gjøre, vel?


Jeg er helt sjokkert! Godt å lese deres reaksjoner.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:21   #7
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg aner ikke hva de andre foreldrene sier. Har ikke snakket med noen om dette. Tror jeg må hive meg rundt og kontakte foreldrerepresentanten.

Gjør det. Sånn skal det ikke være.

  Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:22   #8
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg er helt sjokkert! Godt å lese deres reaksjoner.

Du er ikke gal. nei. :forsikrer: Eller urimelig. :klassiker: Nei, vet du hva, Amor, jeg hadde blitt steike galen! Jeg blir som Albertine helt fortvilet når noen forsvinner, for jeg kjøper skikkelige ting, Nøstebarn og sånn.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:23   #9
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Enig med Sitron og Mim. Slikt skal bare ikke skje. Kontakt foreldrerep., du.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:25   #10
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Jeg hadde blitt skikkelig sint. Deretter fortvilet. Og jeg hadde ikke godtatt at personalet kom unna med at de bare hadde stått og sett på. Hadde det vært et uhell mens de var ute av syne et øyeblikk, greit. Men når personalet innrømmer å ha sett på mens de ødela dressene? *knurr*

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:34   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

3 vinter dresser på samme dagen da hadde de fått høre det i barnehagen av meg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:35   #12
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.835
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Det er virkelig ikke noe å le av. Makan! Jeg ville tatt det opp med foreldrerepresentanten tror jeg og prøvd å finne ut om det er andre foreldre også som har opplevd dette. Sammen er dere sterke.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:38   #13
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.320
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Jeg hadde blitt så sint! Det skal ikke skje!

Hva sa foreldrekontakten?

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:39   #14
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg hadde blitt så sint! Det skal ikke skje!

Hva sa foreldrekontakten?

Jeg har ikke fått tak i vedkommende enda.

Jeg kjenner jeg blir mer og mer sint. Sint og fullstendig fortvilet!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:49   #15
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Jøye meg, det er jo snakk om masse penger! Virkelig masse penger. Og hvilket svar!?!

Man står ikke bare å ser på slikt, man stopper ungene fysisk dersom de ikke lytter. Man kan jo spørre seg om de er like dårlig på grensesetting på andre områder også …

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:50   #16
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Jeg hadde blitt skikkelig sint. Tre vinterdresser koster mye penger, er helt sjokkert over at personalet bare lo av det.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 17:58   #17
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.221
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Det er fullstendig uakseptabelt! Hadde de reagert likedan hvis barna hadde ødelagt noe som tilhørte barnehagen til samme verdi?

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 18:01   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Jeg har full forståelse for at klær kan bli ødelagt i barnehagen, at de kan henge seg fast i en kvist og få hull i regndressen osv. Men at de står og ser på at de ødelegger dressene på den måten, og attpåtil ler av det! Jeg hadde også blitt veldig sint og fortvilet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 18:12   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Som barnehagestyrer synes jeg det er HELT naturlig at dresser blir ødelagt i barnehagen .

















Neida! Så klart - det KAN skje uhell. Men at vi som barnehagepersonell skal stå å SE på at flere barn ødelegger dressene sine fordi de aker der det IKKE er snø?!?! Det er helt bak mål.
Skjønner godt du vil ta opp dette!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-07, 18:16   #20
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen

Huff - jeg skjønner godt at du blir sint! Sånt skal da ikke skje

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no